Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven met verstopte neus

Snuiven met verstopte neus

23 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
Ik zweer overigens gewoon bij Otrivin...
Klik om te vergroten...
Daar kan Spor wel over meepraten, is het niet?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spor zei:
Ik ben jaren lang verkouden geweest, en dit is hoe ik het oploste: Als je je neus dicht knijpt en dan uitademt door je neus voel je een plop op je oren. (wat duikers ook doen onder water) Hou dit een aantal seconden vol. Als je je neus loslaat kun je een keer volledig doorhalen voordat het weer allemaal dicht zit.
Klik om te vergroten...

Als ik dit doe als ik goed verkouden ben (en dichtzit) ga ik kapot van de pijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spor zei:
Ik ben jaren lang verkouden geweest, en dit is hoe ik het oploste: Als je je neus dicht knijpt en dan uitademt door je neus voel je een plop op je oren. (wat duikers ook doen onder water) Hou dit een aantal seconden vol. Als je je neus loslaat kun je een keer volledig doorhalen voordat het weer allemaal dicht zit.
Klik om te vergroten...
Dit komt op mij heel erg "crackjunk die wanhopig kruimels in het tapijt zoekt" over.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spor zei:
Ik ben jaren lang verkouden geweest, en dit is hoe ik het oploste: Als je je neus dicht knijpt en dan uitademt door je neus voel je een plop op je oren. (wat duikers ook doen onder water) Hou dit een aantal seconden vol. Als je je neus loslaat kun je een keer volledig doorhalen voordat het weer allemaal dicht zit.
Klik om te vergroten...

Dat is echt heeeel slecht voor je oren! Wil je echter een middenoorontsteking oplopen, dan moet je het vooral doen natuurlijk.

Ik zweer overigens gewoon bij Otrivin...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Marla Singer zei:
Ik zweer overigens gewoon bij Otrivin...
Klik om te vergroten...
Daar kan Spor wel over meepraten, is het niet?
Klik om te vergroten...

Ja, hij was ook een "neusspray-junkie" he? :wink:
d
d3dLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb nergens last van af en toe beetje frisse lucht snuiten en n weer door
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#7
d3d zei:
Heb nergens last van af en toe beetje frisse lucht snuiten en n weer door
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat zijn neus na 14 jaar wel een keertje open is gegaan.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je ritalin snuift dan is het ook logisch dat je neus verstopt gaat zitten. dat is meer bindmiddel dan wat anders
W
WeethetnietmeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
caninus zei:
als je ritalin snuift dan is het ook logisch dat je neus verstopt gaat zitten. dat is meer bindmiddel dan wat anders
Klik om te vergroten...
Dr bestaat ook een andere neusgat🙃
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kut joh je krijgt alleen maar witte korsten in je neus en de helft valt er weer uit. Wat doen jullie hier tegen zout in je neus stoppen ofzo? :mrgreen:
En nee ik ga niet wachten tot mijn neusverkoudheid weer over is want ik ben zowat al de hele winter verkouden. :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neusspray? Bommen? Pluggen? Zo moeilijk was 'íe niet hoor.
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Neusspray? Bommen? Pluggen? Zo moeilijk was 'íe niet hoor.
Klik om te vergroten...

Nee nee nee nee, hoe krijg je gewoon al die troep uit je neus? Met speed ofzo kun je nog wel bommetje ofzo nemen maar als je op het moment alleen ritalin hebt is dat ook niet zo'n optie denk ik... Neusspray werkt niet echt, misschien zout zat ik aan te denken? Of gewoon alles met een wattestaafje er eerst uitpulken :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
InYourHead zei:
Neusspray werkt niet echt, misschien zout zat ik aan te denken?
Klik om te vergroten...
Neusspray ís zout. Of wilde je echt zout zout gaan snuiven? Doe dat gewoon lekker losspuiten met neusspray en dan goed snuiten. Of je gewoon al die nodeloze moeite besparen en bommen.

Begin je te puberen? Lichaam ontdekken enzo. Nu de oral fixation periode voorbij en op weg naar manieren om jezelf schoon te houden.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ritalin moet je juist slikken. :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Even ter informatie: Tijdens het douchen, haal je voorhuid even naar achteren zodat je ook daar onder kunt wassen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
dan heb je hem van te voren niet goed leeg gemaakt, neus verstopt, neus gebroken, bijenwasneus, maakt niet uit, gesnoven zal er worden!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je verkouden bent moet je helemaal geen drugs gebruiken joh... :P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt van die apparaten waar je een laagje water in moet zetten, wat dan door een elektrische plaat word verwarmt, dan moet je je hoofd erboven op een plastic ding laten rusten.. Door de warme stoom gaat je neus dan open staan (Werkt perfect voor mij!). Dit kan je ook nabootsen met gewoon een teiltje heet water. Misschien dat eht dan wat los weekt waardoor je het er misschien uit kan snuiten. Oohja zal ook wat vix in het water erbij gooien.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik las inderdaad over ``ritalin``heen...

dat mensen dat nog als snuivens-waardig beschouwen...
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#20
mjah soms heb je niks anders he. :rolleyes:
stomen werkt ook wel geloof ik maar de badkamer is in de renovatie dus er kan even niet gedouched worden. We hebben nu een nooddouche in de tuin :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."