#1
Daar kan Spor wel over meepraten, is het niet?Marla Singer zei:Ik zweer overigens gewoon bij Otrivin...
Daar kan Spor wel over meepraten, is het niet?Marla Singer zei:Ik zweer overigens gewoon bij Otrivin...
Ik hoop dat zijn neus na 14 jaar wel een keertje open is gegaan.Heb nergens last van af en toe beetje frisse lucht snuiten en n weer door
Dr bestaat ook een andere neusgat🙃als je ritalin snuift dan is het ook logisch dat je neus verstopt gaat zitten. dat is meer bindmiddel dan wat anders
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."