Ik ben vermoedelijk 1 van de weinige personen die
fysieke klachten van 3-FPM krijgt...
Na zo'n 8x een 3-FPM pellet van 50mg genomen te hebben, ontstonden er vreemde gevoelige plekjes op mijn vingers, daarna heb ik de pellets weggegeven aan iemand met de melding: "Let goed op jezelf", bij deze persoon zijn er geen klachten opgetreden, bij mij zijn de klachten verdwenen en weggebleven.
Drie jaar later (nu ~5 maanden geleden) heb ik een tweede poging gewaagd met 3-FPM poeder, na 1 enkele orale inname van 40mg begon de nagel van mijn pink een beetje "los te laten" bij de vingertop, dit is nu nog steeds niet helemaal hersteld... Geen idee of dit echt door 3-FPM kwam, maar verder gebruik ik van alles en heb ik daar geen fysieke klachten van, ik laat deze substantie voortaan links liggen.
Hier een voorbeeld foto, dit zijn niet mijn eigen handen, bij mij was het niet zo erg, ik kreeg er vooral dikke vingers van en had enkele pijnlijke plekjes.
Spoiler: Deze foto valt wel mee, maar toch...
Als je er tegen bestand bent (vanuit biochemisch oogpunt gezien), is het erg prettig spul!
50mg was voor mij een fijne dosering, maar ik neem stimulanten altijd "light / common"...