Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en ouders

Drugs en ouders

60 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
klxaasx zei:
nu ook soms doordeweeks omdat k zo iets heb van schijt. maa da moet k eig niet doen haha
Klik om te vergroten...
Dit zou mij als moeder wel zorgen geven. Probeer het in het weekend te houden en eigenlijk niet eens elk weekend. Tis fucking leuk drugs, echt maar te vaak en te veel gaat echt gezeik geven. En niet alleen bij je ouders.
Je bent wel eerlijk zo hier, dat is goed man! (Of vrouw)
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
klxaasx zei:
mijn vraag is om gewoon schijt te hebben en me ding blijven doen of gedwongen stoppen voor mijn ouders zegmaar??
Klik om te vergroten...
Tis jouw eigen toekomst ook he..
Je kunt wel schijt hebben aan je ouders, maar je hebt er in feite uiteindelijk alleen jezelf mee.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
Tis jouw eigen toekomst ook he..
Je kunt wel schijt hebben aan je ouders, maar je hebt er in feite uiteindelijk alleen jezelf mee.
Klik om te vergroten...
En verdrietige en teleurgestelde ouders.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
klxaasx zei:
ayo thanks voor je bericht, zal idd proberen meer open over te zijn etc. gr en qua drugsgebruik was alleen sweekends nu ook soms doordeweeks omdat k zo iets heb van schijt. maa da moet k eig niet doen haha
Klik om te vergroten...
Ik denk dat hier alleen maar goede dingen uit kunnen komen, man! Succes!
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
klxaasx zei:
ayo thanks voor je bericht, zal idd proberen meer open over te zijn etc. gr en qua drugsgebruik was alleen sweekends nu ook soms doordeweeks omdat k zo iets heb van schijt. maa da moet k eig niet doen haha
Klik om te vergroten...


En dat komt misschien omdat je er tog wel vanaf komt met een foei niet meer doen en nu oprotten naar buiten haha
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha thanks allemaal <3
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb btw nog een bizar verhaaltje, hoe ik dit weekend aan dope kwam idk wie dat gelul aan wil horen? hehe
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
klxaasx zei:
Heb btw nog een bizar verhaaltje, hoe ik dit weekend aan dope kwam idk wie dat gelul aan wil horen? hehe
Klik om te vergroten...
Nu ben ik nieuwsgierig geworden vertel 🤣
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#9
Calliweed2.0 zei:
Nu ben ik nieuwsgierig geworden vertel 🤣
Klik om te vergroten...
Denk met de bitcoins van zijn vader...
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#10
vraag of je ouders je willen ondersteunen in je gebruik, misschien kan je een compromis maken om af en toe wel te gebruiken. misschien dat ze je met ze naar de doctor kan gaan en een doorverwijzing naar de breider kan krijgen voor goede voorlichting en afkicken.
Nu het zomers is is op straat leven ook wel te doen, misschien ook een optie.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
klxaasx zei:
Heb btw nog een bizar verhaaltje, hoe ik dit weekend aan dope kwam idk wie dat gelul aan wil horen? hehe
Klik om te vergroten...
Wat een anticlimax..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
klxaasx zei:
Heb btw nog een bizar verhaaltje, hoe ik dit weekend aan dope kwam idk wie dat gelul aan wil horen? hehe
Klik om te vergroten...
No one cares.
Maar vertel toch maar.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als me ouders me weer betrappen breekt weer de pleuris uit. Me pa doet alsof de wereld vergaat. Ben echt blij als ik op mezelf woon
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uhm, mijn ouders hebben jankend aan mijn bedrand gezeten omdat ik er altijd over loog.

Ik weet ook niet waarom ik erover loog, want het was enorm duidelijk.

Toen ik eerlijk begon te zijn heb ik mijn ouders álles vertelt. Blij waren ze niet maar ze waren allang blij dat ik eerlijk was.

Geen één ouder doet een dansje als hun kind aan de drugs gaat…

Eerlijkheid duurt het langst.

Mijn ouders laten me nu gewoon, checken af en toe hoe het gaat en waarschuwen me en wensen me veel plezier.

En natuurlijk zien ze het liever anders.

Maar ik heb enorm veel ruzie’s gehad toen ik thuis woonde en gebruikte en daar heb ik achteraf veel spijt van. Dat hebben ze nooit verdiend.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thomas Shelby zei:
Als me ouders me weer betrappen breekt weer de pleuris uit. Me pa doet alsof de wereld vergaat. Ben echt blij als ik op mezelf woon
Klik om te vergroten...
Nou, ik ook. Anders bieden ze weer een paas ontbijt aan met harde broodjes terwijl ik ze met dikke doppen moet aankijken. Nee, bedankt. 😂
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
- Mijn ouders weten dat ik gebruik.
Gelukkig maar.

- Mijn ouders weten niet wanneer en hoeveel ik gebruik.
Gelukkig maar
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wees blij dat jullie nog ouders hebben!!
Er komt een tijd, dat ze er niet meer zijn en dan zul je merken, dat je vaak denkt van: Hier had ik met mijn pa en/of ma nog eens over willen praten en dan zijn ze er niet meer....
Eert uw vader, en uw moeder! Staat in dat oude boek van 2021 jaren oud ongeveer...en hier ben ik het mee eens.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb is een vraag aan de verslaafden hier.

kijk dat je jezelf soms een totale teleurstelling vindt in verslaving is één ding. Maar hoe ga je er mee om als je elke x je ouders weer teleurstelt? Vertel je het dat je weer bent teruggevallen of juist niet? Je doet het niet en uiteindelijk (zoals alles en altijd) komt het uit. Wat dan?

Heb zelf net gezegd dat het beter is als ze afstand van me nemen, voor hun eigen belang. Ik heb hun namelijk al genoeg pijn gedaan. Maar was dit nu slim of niet?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb gekozen om met 15-16 uit huis gegaan.

Ik kan mijzelf geen betere ouders wensen ❤️
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zolang je bij je ouders woont, heb je je aan hun regels te houden. Als zij het er echt zo niet mee eens zijn, dan moet je gewoon wachten tot je op jezelf woont. Het is ook een stuk leuker als je je niet druk hoeft te maken over of ze elk moment thuis kunnen komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."