Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnatte speedd

natte speedd

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#1
nu toch laatste lijn leggen voor de middag kweet dat het dom is maar anders ga ik niks kunnen doen derest van de zooi gaat nu gewoon doorgespoelt worden, kan ik vanavond een oxazepam pakken? Heb er nog een paar liggen had die van me HA gekregen een hele tijd terug maar heb ze nooit gebruikt...
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Proxima zei:
Dat plakkerige is waarschijnlijk de aceton die vrolijk innige vriendjes is geworden met het CD plastic. πŸ˜†
Klik om te vergroten...
al strijk ik het 100 keer uit op een a4 blijft het alsnog "plakkerig" heeft gewoon een rare structuur
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#3
anders heb ik aardig wat aceton en/of methanol gesnoven😬 maar heb het voor mijn gevoel echt wel redelijk gedroogt maarja is me eerste keer uberhaupt dat ik speed heb of zie... zou goed kunnen dat ik het niet helemaaal goed heb gedroogt aangezien ik het de hele tijd aardig snel heb gedroogt, strijken over een a4 wachten dan weer hetzelfe op een nieuw a4 en dat een aantal keer
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mckomerrr zei:
ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫑
Klik om te vergroten...
Ja man. Als je nu stopt slaap je misschien vannacht nog wat.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mckomerrr zei:
ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫑
Klik om te vergroten...
Hey je hebt kennis gemaakt met speed! En nu moet je nog echt naar lichaam gaan luisteren en dus stoppen met bijpakken, zou ie prettig vinden!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelato43 zei:
Hey je hebt kennis gemaakt met speed! En nu moet je nog echt naar lichaam gaan luisteren en dus stoppen met bijpakken, zou ie prettig vinden!
Klik om te vergroten...
Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Manu76 zei:
Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.
Klik om te vergroten...
Ik zou met deze hoeveelheden ook niet meer helder kunnen nadenken moet ik zeggen. Indd wel jammer maar wij hebben ons werk gedaan met waarschuwingen geven.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#8
pff heel het huis ruikt nu naar speed hoe krijg ik die geur weg? die cd hoezen was echt geen slim idee, man wat ruik je pep goed echt niet normaal πŸ˜‚πŸ˜‚
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dus sinds gister speed op maar ik weet helemaal niet of ik het wel goed heb gedroogd strijk het meerdere malen uit over A4 en laat het 5-10-20m droge is dit genoeg? de speed is wel nog een beetje vochtig maar wel helemaal poeder of moet de speed echt kurkdroog zijn?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik deed doorhakken totdat het compleet droog is.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wij lieten het de laatste tijd dat we het gebruikten gewoon drogen door de dealer vast, ideaalπŸ‘

Maar als we thuis deden gewoon bordje in de magnetron opwarmen, pep erop, uitschuiven met pasjes, even geduld hebben en dan was het wel droog.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natte pep is in ieder geval je neus zeker niet dankbaar voor.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
doorhakken
Klik om te vergroten...
Strak strak in m'n trainingspak pak, kijk hoe Spyro hak hakt
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Strak strak in m'n trainingspak pak, kijk hoe Spyro hak hakt
Klik om te vergroten...
Hakken kan ze wel hoor 😏 Liefst wel in m’n trainingspak pak! πŸ˜‚
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Hakken kan ze wel hoor 😏 Liefst wel in m’n trainingspak pak! πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Kijk eens hoe ze nak naktttt. Lekker uit haar dak dak. Lalalalalalaaaa
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Ik deed doorhakken totdat het compleet droog is.
Klik om te vergroten...
ja bij mij blijft de pep wel een beetje vochtig achtig kan blijven strijken maar word niet kurkdroog... blijft toch wel een beetje plakkerige pep maar houd wel echt maar 40% over van mijn natte pep als ik het op deze manier droog
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#17
Manu76 zei:
Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.
Klik om te vergroten...
Heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht.... Maar JA ik ben verslaafd, voor de mensen waar het triest op over komt sorry ben gewoon eerlijk hahaha kan ook wel een jan lul verhaal gaan verzinnen maar wat heb ik daaraan en daarnaast kun je ook mijn andere topics zien waar ook duidelijk in staat dat ik verslaafd ben...
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Ik stopte zelfs natte pep in mijn neus en drinken πŸ˜‚

Never again
Klik om te vergroten...

Nat van de drank en slijm van de neus zeker? :grimacing:
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#19
bommetje.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mckomerrr zei:
nu toch laatste lijn leggen voor de middag kweet dat het dom is maar anders ga ik niks kunnen doen derest van de zooi gaat nu gewoon doorgespoelt worden, kan ik vanavond een oxazepam pakken? Heb er nog een paar liggen had die van me HA gekregen een hele tijd terug maar heb ze nooit gebruikt...
Klik om te vergroten...
Neem maar een Oxazepan en spoel de rest maar door samen met je Amfetamine. Benzo's zijn zeer slecht nieuws voor een verslaafde. Voor je het weet ben je afhankelijk en de afkick is hels en duurt lang.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."