Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnatte speedd

natte speedd

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon lekker dun uitsmeren op een bord en Dan ook wat geduld hebben. Ikzelf laat altijd een hoopje drogen voor de dag erna..zodat ik niet moet wachten..ZEKER geen natte speed in mijn bek stoppen 😆
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Mijn tip geprobeerd?
Klik om te vergroten...
ja lukte goed thx, net echt laatste dosis gepakt zit zo'n 27uur in gebruik nu maar voel me eig nog helemaal niet zo slecht als ik me zou voelen na 27uur 3mmc te hebben gebruikt denk dat ik nu zon 1g speed op heb
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mckomerrr zei:
Ik heb dus sinds gister speed op maar ik weet helemaal niet of ik het wel goed heb gedroogd strijk het meerdere malen uit over A4 en laat het 5-10-20m droge is dit genoeg? de speed is wel nog een beetje vochtig maar wel helemaal poeder of moet de speed echt kurkdroog zijn?
Klik om te vergroten...
Natte speed bevat resten van methanol en vaak ook van aceton.

Methanol wil je echt niet in je lichaam hebben, het is namelijk een zwaar toxische stof. Aceton is minder toxisch maar wil je ook niet in je lichaam en is bovendien pijnlijk voor je delicate neus als je het snuift.

Resume: nooit natte speed gebruiken. Drogen via een bord in de magnetron zoals in dit topic beschreven is vaak de snelste en simpelste manier. De lucht die er dan vanaf komt moet je niet inademen dus goed ventileren!

En op CD hoezen? Nooit meer doen want aceton lost CD plastic op waardoor dat in je mix kan komen.

Weten wat je neemt is de helft van de lol. 😇
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#4
dan
Proxima zei:
Natte speed bevat resten van methanol en vaak ook van aceton.

Methanol wil je echt niet in je lichaam hebben, het is namelijk een zwaar toxische stof. Aceton is minder toxisch maar wil je ook niet in je lichaam en is bovendien pijnlijk voor je delicate neus als je het snuift.

Resume: nooit natte speed gebruiken. Drogen via een bord in de magnetron zoals in dit topic beschreven is vaak de snelste en simpelste manier. De lucht die er dan vanaf komt moet je niet inademen dus goed ventileren!

En op CD hoezen? Nooit meer doen want aceton lost CD plastic op waardoor dat in je mix kan komen.

Weten wat je neemt is de helft van de lol
Klik om te vergroten...
was ook niet nat was plakkerig maar niet nat...? alles van de cd hoes is al op zowat dus dat gaat m niet meer worden.....
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mckomerrr zei:
dan

was ook niet nat was plakkerig maar niet nat...? alles van de cd hoes is al op zowat dus dat gaat m niet meer worden.....
Klik om te vergroten...
Ahh nog ééntje. Da's echt de laatste :wink:
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mckomerrr zei:
dan

was ook niet nat was plakkerig maar niet nat...? alles van de cd hoes is al op zowat dus dat gaat m niet meer worden.....
Klik om te vergroten...
Dat plakkerige is waarschijnlijk de aceton die vrolijk innige vriendjes is geworden met het CD plastic. 😆
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Ahh nog ééntje. Da's echt de laatste :wink:
Klik om te vergroten...
ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫡
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#8
nu toch laatste lijn leggen voor de middag kweet dat het dom is maar anders ga ik niks kunnen doen derest van de zooi gaat nu gewoon doorgespoelt worden, kan ik vanavond een oxazepam pakken? Heb er nog een paar liggen had die van me HA gekregen een hele tijd terug maar heb ze nooit gebruikt...
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#9
Proxima zei:
Dat plakkerige is waarschijnlijk de aceton die vrolijk innige vriendjes is geworden met het CD plastic. 😆
Klik om te vergroten...
al strijk ik het 100 keer uit op een a4 blijft het alsnog "plakkerig" heeft gewoon een rare structuur
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#10
anders heb ik aardig wat aceton en/of methanol gesnoven😬 maar heb het voor mijn gevoel echt wel redelijk gedroogt maarja is me eerste keer uberhaupt dat ik speed heb of zie... zou goed kunnen dat ik het niet helemaaal goed heb gedroogt aangezien ik het de hele tijd aardig snel heb gedroogt, strijken over een a4 wachten dan weer hetzelfe op een nieuw a4 en dat een aantal keer
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mckomerrr zei:
ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫡
Klik om te vergroten...
Ja man. Als je nu stopt slaap je misschien vannacht nog wat.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mckomerrr zei:
ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫡
Klik om te vergroten...
Hey je hebt kennis gemaakt met speed! En nu moet je nog echt naar lichaam gaan luisteren en dus stoppen met bijpakken, zou ie prettig vinden!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gelato43 zei:
Hey je hebt kennis gemaakt met speed! En nu moet je nog echt naar lichaam gaan luisteren en dus stoppen met bijpakken, zou ie prettig vinden!
Klik om te vergroten...
Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Manu76 zei:
Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.
Klik om te vergroten...
Ik zou met deze hoeveelheden ook niet meer helder kunnen nadenken moet ik zeggen. Indd wel jammer maar wij hebben ons werk gedaan met waarschuwingen geven.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manu76 zei:
Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.
Klik om te vergroten...
Heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht.... Maar JA ik ben verslaafd, voor de mensen waar het triest op over komt sorry ben gewoon eerlijk hahaha kan ook wel een jan lul verhaal gaan verzinnen maar wat heb ik daaraan en daarnaast kun je ook mijn andere topics zien waar ook duidelijk in staat dat ik verslaafd ben...
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Ik stopte zelfs natte pep in mijn neus en drinken 😂

Never again
Klik om te vergroten...

Nat van de drank en slijm van de neus zeker? :grimacing:
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#17
bommetje.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mckomerrr zei:
nu toch laatste lijn leggen voor de middag kweet dat het dom is maar anders ga ik niks kunnen doen derest van de zooi gaat nu gewoon doorgespoelt worden, kan ik vanavond een oxazepam pakken? Heb er nog een paar liggen had die van me HA gekregen een hele tijd terug maar heb ze nooit gebruikt...
Klik om te vergroten...
Neem maar een Oxazepan en spoel de rest maar door samen met je Amfetamine. Benzo's zijn zeer slecht nieuws voor een verslaafde. Voor je het weet ben je afhankelijk en de afkick is hels en duurt lang.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#19
de ene pep droogt in 30 min, de andere in 4 uur. ligt ook aan de temperatuur. als je ongeduldig bent leg je het op een bord met een bakje erover heen (want het spat uit elkaar en dan zit je hele magnetron onder), dan 3-4 min op 200/300 watt in de magnetron. grote kans dat t dan al droog is.

_shikantaza zei:
Neem maar een Oxazepan en spoel de rest maar door samen met je Amfetamine. Benzo's zijn zeer slecht nieuws voor een verslaafde. Voor je het weet ben je afhankelijk en de afkick is hels en duurt lang.
Klik om te vergroten...
snap je punt, en je hebt ook wel gelijk. maar wil er toch wel wat over zeggen. er zit toch wel een flink verschil in beide. als je echt verslaafd bent aan pep en dit al een lange tijd doet kun je gewoon slapen, zonder benzo nodig te hebben. hooguit een paar pilsjes en wat melatonine. zelf heb jaren lang dagelijks pure pep (~0.5 tot 1 gram per dag ongeveer) genomen. werd er mee wakker en snoof voor t avondeten de laatste 2 lijnen (je kan dan ook prima eten) en sliep om 12/1 uur, pas als er cafeïne bij zit word t slapen lastig en dat zit in bijna alle straat pep. benzo's kun je ook prima alleen in t weekend gebruiken na stims. en als t bij 1x per week blijft dan maakt t vrij weinig uit. wel goed dat je 'm waarschuwt. want er zijn veel mensen die benzo's te leuk vinden blijkbaar? heb zelf honderden benzo's liggen en heb er nog nooit 1 genomen als ik niet had doorgehaald op stims. puur een noodmiddel.

echter bij infrequent pep gebruik met cafeine ben je altijd de sjaak ja
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#20
pff heel het huis ruikt nu naar speed hoe krijg ik die geur weg? die cd hoezen was echt geen slim idee, man wat ruik je pep goed echt niet normaal 😂😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."