#1
Gewoon lekker dun uitsmeren op een bord en Dan ook wat geduld hebben. Ikzelf laat altijd een hoopje drogen voor de dag erna..zodat ik niet moet wachten..ZEKER geen natte speed in mijn bek stoppen 😆
ja lukte goed thx, net echt laatste dosis gepakt zit zo'n 27uur in gebruik nu maar voel me eig nog helemaal niet zo slecht als ik me zou voelen na 27uur 3mmc te hebben gebruikt denk dat ik nu zon 1g speed op hebMijn tip geprobeerd?
Natte speed bevat resten van methanol en vaak ook van aceton.Ik heb dus sinds gister speed op maar ik weet helemaal niet of ik het wel goed heb gedroogd strijk het meerdere malen uit over A4 en laat het 5-10-20m droge is dit genoeg? de speed is wel nog een beetje vochtig maar wel helemaal poeder of moet de speed echt kurkdroog zijn?
was ook niet nat was plakkerig maar niet nat...? alles van de cd hoes is al op zowat dus dat gaat m niet meer worden.....Natte speed bevat resten van methanol en vaak ook van aceton.
Methanol wil je echt niet in je lichaam hebben, het is namelijk een zwaar toxische stof. Aceton is minder toxisch maar wil je ook niet in je lichaam en is bovendien pijnlijk voor je delicate neus als je het snuift.
Resume: nooit natte speed gebruiken. Drogen via een bord in de magnetron zoals in dit topic beschreven is vaak de snelste en simpelste manier. De lucht die er dan vanaf komt moet je niet inademen dus goed ventileren!
En op CD hoezen? Nooit meer doen want aceton lost CD plastic op waardoor dat in je mix kan komen.
Weten wat je neemt is de helft van de lol
Ahh nog ééntje. Da's echt de laatstedan
was ook niet nat was plakkerig maar niet nat...? alles van de cd hoes is al op zowat dus dat gaat m niet meer worden.....
Dat plakkerige is waarschijnlijk de aceton die vrolijk innige vriendjes is geworden met het CD plastic. 😆dan
was ook niet nat was plakkerig maar niet nat...? alles van de cd hoes is al op zowat dus dat gaat m niet meer worden.....
ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫡Ahh nog ééntje. Da's echt de laatste![]()
al strijk ik het 100 keer uit op een a4 blijft het alsnog "plakkerig" heeft gewoon een rare structuurDat plakkerige is waarschijnlijk de aceton die vrolijk innige vriendjes is geworden met het CD plastic. 😆
Ja man. Als je nu stopt slaap je misschien vannacht nog wat.ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫡
Hey je hebt kennis gemaakt met speed! En nu moet je nog echt naar lichaam gaan luisteren en dus stoppen met bijpakken, zou ie prettig vinden!ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫡
Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.Hey je hebt kennis gemaakt met speed! En nu moet je nog echt naar lichaam gaan luisteren en dus stoppen met bijpakken, zou ie prettig vinden!
Ik zou met deze hoeveelheden ook niet meer helder kunnen nadenken moet ik zeggen. Indd wel jammer maar wij hebben ons werk gedaan met waarschuwingen geven.Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.
Heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht.... Maar JA ik ben verslaafd, voor de mensen waar het triest op over komt sorry ben gewoon eerlijk hahaha kan ook wel een jan lul verhaal gaan verzinnen maar wat heb ik daaraan en daarnaast kun je ook mijn andere topics zien waar ook duidelijk in staat dat ik verslaafd ben...Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.
Ik stopte zelfs natte pep in mijn neus en drinken 😂
Never again
Neem maar een Oxazepan en spoel de rest maar door samen met je Amfetamine. Benzo's zijn zeer slecht nieuws voor een verslaafde. Voor je het weet ben je afhankelijk en de afkick is hels en duurt lang.nu toch laatste lijn leggen voor de middag kweet dat het dom is maar anders ga ik niks kunnen doen derest van de zooi gaat nu gewoon doorgespoelt worden, kan ik vanavond een oxazepam pakken? Heb er nog een paar liggen had die van me HA gekregen een hele tijd terug maar heb ze nooit gebruikt...
snap je punt, en je hebt ook wel gelijk. maar wil er toch wel wat over zeggen. er zit toch wel een flink verschil in beide. als je echt verslaafd bent aan pep en dit al een lange tijd doet kun je gewoon slapen, zonder benzo nodig te hebben. hooguit een paar pilsjes en wat melatonine. zelf heb jaren lang dagelijks pure pep (~0.5 tot 1 gram per dag ongeveer) genomen. werd er mee wakker en snoof voor t avondeten de laatste 2 lijnen (je kan dan ook prima eten) en sliep om 12/1 uur, pas als er cafeïne bij zit word t slapen lastig en dat zit in bijna alle straat pep. benzo's kun je ook prima alleen in t weekend gebruiken na stims. en als t bij 1x per week blijft dan maakt t vrij weinig uit. wel goed dat je 'm waarschuwt. want er zijn veel mensen die benzo's te leuk vinden blijkbaar? heb zelf honderden benzo's liggen en heb er nog nooit 1 genomen als ik niet had doorgehaald op stims. puur een noodmiddel.Neem maar een Oxazepan en spoel de rest maar door samen met je Amfetamine. Benzo's zijn zeer slecht nieuws voor een verslaafde. Voor je het weet ben je afhankelijk en de afkick is hels en duurt lang.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."