#1
Waarom moest dit jaar oude topic weer opgerakeld worden?
Nou het blijft niet bij 2/3 bier maar gwn lichtelijk aangeschoten denk ik. Maar ik denk niet dat je echt snel vol zuipt op zon festival, en ik kan over het algemeen vrij goed tegen bier en tegen die kater. En je slaap altijd goed van alcohol.Het vrijdag gezond houden door het bij bier te houden, da's als paradoxaal of heb je het over 2, 3 biertjes? Want hele avond bier/alcohol is juist nefast.
Bij XTC is het echt not done om andere stims ervoor of erna te nemen en al zeker geen die op je serotonine werken.
Persoonlijk kan ik dat ook gewoon niet mbt XTC, ook bij 6-APB ligt dit al gevoelig bij mij. XTC is zone serotonine-slurper en kan na uitwerking al zulke ferme kater/dip geven, snel na uitwerking en tot wel week. Je zou eerder zaken moeten doen mbt voorbereiding, voeding en tijdens de XTC rush oa zorgen vr hydratatie en afkoeling, om schadebeperking en de kater tot minimum te herleiden.
Nee ik zou xtc en 3-mmc niet zo kort op elkaar nemen. Je zult die zondag minder merken van de 3-mmc en wellicht meer nemen dan normaal. Daarnaast zul je je receptoren extra uitputten en meer schade creรซren. Plus dat de kater heviger en langer zal duren. En dat allemaal voor minimaal effect.Nou het blijft niet bij 2/3 bier maar gwn lichtelijk aangeschoten denk ik. Maar ik denk niet dat je echt snel vol zuipt op zon festival, en ik kan over het algemeen vrij goed tegen bier en tegen die kater. En je slaap altijd goed van alcohol.
Maar als ik zaterdag xct wil nemen is het dus niet verstandig om zondag dan weer een drug te nemen met de zelfde werking zegmaar?
Ik test die 3mmc niet zelf, een vriend haalt altijd.Test jij die 3mmc? Flink hoofdpijn en een depri dip staan gekend bij 3cmc wat nu veel verkocht word als 3mmc.
Dat terzijde na een dag xtc een cathinone doen gaat sowieso een overbelasting zijn op je lichaam en hersenen.
Oke maar als ik een paar puntjes 3mmc pak voor een beetje energie zou het dan wel kunnen? Ben zelf niet zo verslavend dus heb vaak niet echt de neiging om veel bij te pakkenNee ik zou xtc en 3-mmc niet zo kort op elkaar nemen. Je zult die zondag minder merken van de 3-mmc en wellicht meer nemen dan normaal. Daarnaast zul je je receptoren extra uitputten en meer schade creรซren. Plus dat de kater heviger en langer zal duren. En dat allemaal voor minimaal effect.
Alles kan natuurlijk maar het is extra schadelijk en minder effectief. Ik zou dan eerder voor coke of speed gaan als je perse iets stimulerends wil doen. Dit is uiteraard ook niet goed voor je en je kan het beste gewoon geen stimulerende middelen gebruiken de dag na mdma.Ik test die 3mmc niet zelf, een vriend haalt altijd.
Oke maar als ik een paar puntjes 3mmc pak voor een beetje energie zou het dan wel kunnen? Ben zelf niet zo verslavend dus heb vaak niet echt de neiging om veel bij te pakken
.van alcohol krijg je geen normale slaapcyclus....... En je slaap altijd goed van alcohol.....
Ja maar ik zuip mezelf niet in coma hoor, maar als ik licht aangeschoten ben slaap ik altijd heerlijk.van alcohol krijg je geen normale slaapcyclus.
Je slaat vaak de REM slaap over, waardoor je niet goed uitrust...
En dat is?Het lijkt erop alsof je maar 1 ding wil horen. ๐
Ik ga ook naar intents en was eigenlijk hetzelfde van plan als tijmen. Maar ik ga je advies volgen en geen xtc en 3 mmc hetzelfde weekend gebruiken. Coke wil ik ook niet gebruiken. En xtc en speed lijkt me echt te heftig om hetzelfde weekend te gebruiken. Ik krijg een erge kater van die midellen en ik ben ook erg klein en gevoelig voor drugs dus verwacht ik dat mijn lichaam op die combinatie sowieso niet goed gaat reageren. Zou ik wel 3 mmc 2 dagen kunnen gebruiken? En heb je een ander middel dat je zou aanraden voor of na mdma gebruik?Nou neuuuuu niet handig
Xtc en 3mmc vreten beide je serotonine leeg dus beter een dopamine drug zoals coke of pep gebruiken 1 van de 2 dagen dat je geen xtc doet
Dat raad ik je af.Zou ik wel 3 mmc 2 dagen kunnen gebruiken?
Dit is mijn eerste weekend festival maar wil het liefst 2 dagen drugs gebruiken en het zo veilig mogelijk houden. vrijdag houd ik het op een drankje of twee zodat ik nuchter ben als ik ga slapen. Ik denk dat ik het liefste zondag een milde dosis mdma wil doen om het mooi af te sluiten. Maar zaterdag ben ik liever niet nuchter het enige middel wat ik kan bedenken is dan keta maar dat heb ik nog nooit gebruikt dus ik denk dat het een milde dosis speed en mdma word.Dat raad ik je af.
Ik heb ooit eens 3 dagen wat 3 mmc gebruikt, en de gigantische kater plus 2 nachten plafonddienst die je te wachten staan, kun je jezelf beter besparen....
Omdat Beau ook graag twee dagen achterelkaar drugs wenst te gebruiken.Waarom moest dit jaar oude topic weer opgerakeld worden?
Die drugs heb ik niet eerder gebruikt en doe liever een drug voor het eerst thuis. Want iedereen reageert anders. Maar dit vind ik wel een goeie tip. Die Phenibut lijkt me niet zo heftig en die andere lijkt op m dus ik ga het gw proberen. Mijn andere optie is Mdma en speed maar dan kan ik ook een helse kater verwachten en die combinatie heeft altijd risicoโs. Moet alleen wel het geluk hebben dat mijn dealer die midellen ook verkoopt. Het geld maakt niet uit want we gaan toch al te veel betalen voor eten en drinken. Koop gw 1 drankje ofs vind het wel leuk om me een beetje tipsy te voelen.Omdat Beau ook graag twee dagen achterelkaar drugs wenst te gebruiken.
Mijn tip: eerste dag 1 gram Phenibut (lekker rustig aan) en op de tweede dag 130 mg 6-APB.
Alcohol gewoon niet doen. Scheelt ook een hoop geld.
Ik weeg 50kg en ben 1,62cm lang is 130 dan nog steeds een goede dosering?Omdat Beau ook graag twee dagen achterelkaar drugs wenst te gebruiken.
Mijn tip: eerste dag 1 gram Phenibut (lekker rustig aan) en op de tweede dag 130 mg 6-APB.
Alcohol gewoon niet doen. Scheelt ook een hoop geld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."