Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, heb de afgelopen 3 weken htp5 geslikt elke dag (100mg per dag) Hoelang moet ik dan wachten met het nemen ban 3mmc? Weeg ong 100kg"
"Hoi, ik ging gisteren met een maat samen in een wc hokje 3mmc bijpakken, we maakten ondertussen grappen over wie welk lijntje zou nemen ( misschien iets te luidruchtig) , toen we klaar waren stonden er 2 securitys te wachten buiten en werden we weggestuurd van het terrein. mijn vraag is of jullie ook al een keer zoiets hebben meegemaakt en gebeurt dit veel op festivallen? Want ik schaam me dr wel een beetje voor en ik voel me nu net een soort van junkie….terwijl ik max 1x per maand drugs neem"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Als je met z’n tweeën een dixie naar binnengaat, dan weet iedereen, inclusief beveiligers, hoe laat het is.. 😂 Klik om te vergroten... Haha ja dat weet ik, maar we stonden aan de achterkant dus een beveiliger kon ons nooit gezien hebben"
"JackAss69 zei: Je wil niet weten hoe weinig mensen nou écht naar de wc gaan om te plassen🤣 Klik om te vergroten... Ja haha dat weet ik, maar ik was wel benieuwd hoe vaak mensen nou betrapt werden. Bij mij is het 99x goed gegaan haha"
"Hoi over 30 dagen staan we alweer een weekendje op intents. Ik was van plan om xct en 3mmc te gaan doen. Alleen vroeg ik mij af wat ik beter eerst kan gaan gebruiken? de vrijdag wil ik het bij bier houden zodat ik zo fit mogelijk ben zaterdag. En vervolgens zaterdag aan de xct en zondag aan de 3mmc. Of ik dit beter andersom doen? Het probleem dat ik namelijk heb is dat ik erge hoofdpijn krijg van 3mmc de dag erna en de avond zelf nog vaak een flinke depri dip (ben benieuwd of meerdere mensen hier ook last van hebben!) Daarom wou ik 3mmc op de zondag doen? Is dat verstandig?"
"Hoi, heb met koningsdag xct gehad, rond 4 uur eerste kwartje en rond 7 uur had ik mijn 1e pil op, heb daarna tot half 12 gedaan over mn 2e pil (om het uur steeds een stukje) de dag begon goed, rond 5 uur begon het een beetje prima te werken en ging alles prima, naarmate de dag vorderde werd het euforische gevoel steeds minder (ondanks dat ik nog wel bijpakte), rond een uur of 10 waren de blije effecten van xct helemaal weg en werd ik een beetje chagarijnig en vaag. Heb toen wel bijgepakt maar dit had 0 positieve effecten. Had hiervoor iets van 7 maand geen drugs gebruikt. Ik zat sws al niet lekker in mijn vel de afgelopen weken (beetje depri). Kan dit te maken hebben met de matige xct ervaring? Lage serotiene levels oid? Sta binnenkort een weekend op intents en wil sws geen xct gebruiken. Zijn er drugs die jullie aanraden? Of zijn er manieren om op een gezonde manier gelukstoffjes aantevullen? Zodat ik wel een leuke ervaring met drugs kan hebben. Of is het verstandig voor de mentale gezondheid om er helemaal van af te blijven? hoor het graag"
"Nihilist88 zei: Het vrijdag gezond houden door het bij bier te houden, da's als paradoxaal of heb je het over 2, 3 biertjes? Want hele avond bier/alcohol is juist nefast. Bij XTC is het echt not done om andere stims ervoor of erna te nemen en al zeker geen die op je serotonine werken. Persoonlijk kan ik dat ook gewoon niet mbt XTC, ook bij 6-APB ligt dit al gevoelig bij mij. XTC is zone serotonine-slurper en kan na uitwerking al zulke ferme kater/dip geven, snel na uitwerking en tot wel week. Je zou eerder zaken moeten doen mbt voorbereiding, voeding en tijdens de XTC rush oa zorgen vr hydratatie en afkoeling, om schadebeperking en de kater tot minimum te herleiden. Klik om te vergroten... Nou het blijft niet bij 2/3 bier maar gwn lichtelijk aangeschoten denk ik. Maar ik denk niet dat je echt snel vol zuipt op zon festival, en ik kan over het algemeen vrij goed tegen bier en tegen die kater. En je slaap altijd goed van alcohol. Maar als ik zaterdag xct wil nemen is het dus niet verstandig om zondag dan weer een drug te nemen met de zelfde werking zegmaar?"
"PsyTekz zei: Test jij die 3mmc? Flink hoofdpijn en een depri dip staan gekend bij 3cmc wat nu veel verkocht word als 3mmc. Dat terzijde na een dag xtc een cathinone doen gaat sowieso een overbelasting zijn op je lichaam en hersenen. Klik om te vergroten... Ik test die 3mmc niet zelf, een vriend haalt altijd. FredKroket zei: Nee ik zou xtc en 3-mmc niet zo kort op elkaar nemen. Je zult die zondag minder merken van de 3-mmc en wellicht meer nemen dan normaal. Daarnaast zul je je receptoren extra uitputten en meer schade creëren. Plus dat de kater heviger en langer zal duren. En dat allemaal voor minimaal effect. Klik om te vergroten... Oke maar als ik een paar puntjes 3mmc pak voor een beetje energie zou het dan wel kunnen? Ben zelf niet zo verslavend dus heb vaak niet echt de neiging om veel bij te pakken"
"Snuifcabine zei: Hoeveel mg MDMA zat er in jouw pillen? En had je ze laten testen? Klik om te vergroten... Hoi, weet ik niet een vriend haalt ze, maar ze zijn redelijk sterk. Weeg zelf 100kg dus kan opzich er opzich wel goed tegen."
"_shikantaza zei: Lees https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ eens door. Voor een optimale ervaring: 1 tot 1,5mg MDMA per kg lichaamsgewicht. Na een uur of 2 á 3 1 redose van 50% van de startdosis. Alles wat je daarna neemt zal weinig effect meer hebben. Als je mazzel hebt ga je strakker staan en als je pech hebt wordt het heel vaag. De hele dag kwartjes nemen is dus niet de manier. MDMA werkt niet zo lang. Als je om 16:00 begint is het 22:00 echt wel gedaan met de pret. Binnenkort? Nee, laat 3 maanden tussen MDMA-gebruik zitten. Als je al down bent blijf je beter van de drugs af. Klik om te vergroten... Hoi, zit ongeveer 5 weken tussen, ik weet dat 3 maand tussen zitten verstandiger is. Maar weet niet of ik 3 dagen lichtelijk alcohol gebruik volhoud op een festival. Zal toch graag wel op 1 dag een beetje 3mmc willen gebruiken. En wat je zegt over de langdurigheid van de xct is opzich ook wel logisch ja, op een gegeven moment zijn die gelukstofjes gwn op en heeft het geen zin meer. het zal wel liggen aan dat ik me een beetje down voel dat die dip erna erger wordt. Heb dit ook wel bij 3mmc gemeerkt. Als dat na 45 minuten weer uitwerkt voel ik me in een keer erg kut."