#1
Je serotonine bron kun je maar 1x leeg pompen en dan zorgt de xtc of 3-mmc dat het niet weer her opgenomen wordt.Ik ga ook naar intents en was eigenlijk hetzelfde van plan als tijmen. Maar ik ga je advies volgen en geen xtc en 3 mmc hetzelfde weekend gebruiken. Coke wil ik ook niet gebruiken. En xtc en speed lijkt me echt te heftig om hetzelfde weekend te gebruiken. Ik krijg een erge kater van die midellen en ik ben ook erg klein en gevoelig voor drugs dus verwacht ik dat mijn lichaam op die combinatie sowieso niet goed gaat reageren. Zou ik wel 3 mmc 2 dagen kunnen gebruiken? En heb je een ander middel dat je zou aanraden voor of na mdma gebruik?
Het is een re-uptake inhibitor, daarom geniet je er zo lang van, de serotonine komt vrij en blijft vrij.
Maar het herstel duurt gewoon lang.
De dag erna zul je dus andere effecten merken ipv het gelukzalige gevoel.
Mijn methode is de eerste dag speed en de tweede dag xtc/3-mmc of 4-fma. Niet mixen.
Dat werkt prima voor mij. Maar het is wel een aanslag op je lichaam wees daar bewust van.
Meerdere dagen bingen op 3-MMC geeft een enorme stress op je hart!
Lees hier op het forum alsjeblieft veel over wat je wil gaan gebruiken zodat je goed geinformeerd eraan begint.
Dat is een van de doelen hier, informeren en bewustwording creëren bij nieuwe gebruikers.
Je kunt nooit te veel info opzoeken.
Have fun en stay safe!