#1
denito zei:mis je niets? :$caatje zei:Alweer een weekend drugsvrij, waar gaat dat toch naar toe met die caatje....
maar natuurlijk wel, maar t komt nu even niet uit.
denito zei:mis je niets? :$caatje zei:Alweer een weekend drugsvrij, waar gaat dat toch naar toe met die caatje....
caatje zei:denito zei:mis je niets? :$caatje zei:Alweer een weekend drugsvrij, waar gaat dat toch naar toe met die caatje....
maar natuurlijk wel, maar t komt nu even niet uit.
Safire zei:Ga pas op Jan's feestje weer iets gebruiken![]()
Qocaïne zei:Safire zei:Ga pas op Jan's feestje weer iets gebruiken![]()
Idem hierzo!
Wordt waarschijnlijk XTC of Speed
OT: Alcohol.. tóch wel.. twee biertjes =)
Jadi zei:Meth, kutspul, was niet eens relaxed, heel anders dan normale pep, bah.
willem1984 zei:Jadi zei:Meth, kutspul, was niet eens relaxed, heel anders dan normale pep, bah.
Is dat ook al verkrijgbaar in NL?, dacht dat meer in landen als Amerika.
Psycho_Chrono zei:psychedelic ACID baby....groovy![]()
Safire zei:2 kleine lijntjes speed so far en straks aan de ghb![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."