#1
Hey iedereen,
Ik zit momenteel in de uitwerkfase van 3-MMC en ik voel me echt verschrikkelijk. Ik ben enorm rusteloos, geïrriteerd door alles, en zo depressief dat ik het liefst in een foetushouding in bed zou willen liggen. Het uitwerken duurt ontzettend lang en ik kan niet slapen tot het volledig is uitgewerkt. Een joint roken helpt niet, daar word ik alleen maar paranoia van. Ik wil niet elke keer een benzo nemen om sneller te slapen en er vanaf te zijn, omdat ik die liever niet gebruik. Heeft iemand tips of adviezen om deze uitwerkfase beter door te komen?
Alvast bedankt!
Ik zit momenteel in de uitwerkfase van 3-MMC en ik voel me echt verschrikkelijk. Ik ben enorm rusteloos, geïrriteerd door alles, en zo depressief dat ik het liefst in een foetushouding in bed zou willen liggen. Het uitwerken duurt ontzettend lang en ik kan niet slapen tot het volledig is uitgewerkt. Een joint roken helpt niet, daar word ik alleen maar paranoia van. Ik wil niet elke keer een benzo nemen om sneller te slapen en er vanaf te zijn, omdat ik die liever niet gebruik. Heeft iemand tips of adviezen om deze uitwerkfase beter door te komen?
Alvast bedankt!