Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstips voor 3mmc binge

tips voor 3mmc binge

56 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Urenlang fappen ondanks je kleine slappe piemeltje. En luisteren of er inbrekers in huis zijn en dan lopend op je tenen met een honkbalknuppel in de hand naar de WC omdat je onwijs nodig moet, en er dan een paar druppels uit persen met moeite. Als je in de spiegel kijkt zie je je eigen maniakale blik met een witte snor van alle poeder die weer terug je neus uit gelopen is en opgedroogd. Je drinkt wat water om je droge bek wat minder te maken maar de helft loopt weer uit je mond omdat je hele bek verdoofd is. Hijgens loop je weer terug naar je slaapkamer die je snel op slot doet, en je luistert nog een keer of er ECHT geen inbrekers in huis zijn ondanks dat je net in alle kamers hebt gegeken en het overal angstvallig stil en leeg was. Je zit nog even met je telefoon in de aanslag met 112 an ingetypt maar je durft niet te bellen omdat je hijgt als een hond die net een marathon gelopen heeft, en je bedenkt je dat je weer veel te veel gebruikt hebt en dat je jezelf gek aan het maken bent. En als alles dan op is in zelfhaat zwetend op bed liggen, weer niet klaargekomen na 10 uur rukken en sjorren, niet kunnen slapen en de tijd gaat zo onwijs langzaam dat je je af gaat vragen waarom je er ueberhaupt geld aan hebt uitgegeven. Dan hoor je je buurman opstaan en vrolijk fluitend de deur uit gaan om naar z'n werk te gaan. "Dit nooit meer" denk je nog. Maar je moet vandaag gewoon werken realiseer je je. Je pakt je telefoon, waarop je alles dubbel ziet, en stuurt je baas met grote moeite een SMS dat je weer eens een keer ziek op bed ligt en pak een benzo om toch maar te kunnen slapen.

Leuk man, stims bingen.

Edit: nog meer pijnlijke details toegevoegd.
Klik om te vergroten...
Geen echt goede reclame voor stims bingen dit...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Geen echt goede reclame voor stims bingen dit...
Klik om te vergroten...
Dit is meer een omschrijving van gebruik+psychose dan gebruik opzich.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Geen echt goede reclame voor stims bingen dit...
Klik om te vergroten...
lol
is dat daarvoor bedoelt dan we doen aan harm reduction, dat het verhaal van dupont wat heftig kan zijn geeft maar eens aan hoe slecht het kan gaan
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind dat stim-bingen hier in een te kwaad daglicht wordt gezet... En alle positieve kanten dan?

Spoiler
Sorry ik ben melig
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
als jij melig bent(meel) dan ben ik de bloem goed ? 🤣
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe zou het ondertussen gaan met user zeven miljoen en nog wat...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
robinjoo1 zei:
als jij melig bent(meel) dan ben ik de bloem goed ? 🤣
Klik om te vergroten...
Bloem en meel, maar toch bakken we er geen brood van...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
ach misschien wordt get wel witte smurrie vol met proteinen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
robinjoo1 zei:
ach misschien wordt get wel witte smurrie vol met proteinen
Klik om te vergroten...
Anders heb ik wel...

Nee, deze is te makkelijk... Ik ga het niet zeggen. Teveel een inkoppertje.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
hahaha
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb genoeg voorraad in huis er zijn al 6 dagen geen arbeidswerkzaamheden verricht
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Dit is meer een omschrijving van gebruik+psychose dan gebruik opzich.
Klik om te vergroten...
Dat ging bij mij, zeker de laatste tijd van actief gebruik, hand in hand.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Dat ging bij mij, zeker de laatste tijd van actief gebruik, hand in hand.
Klik om te vergroten...
Jep, same here! Ik ben soms nog steeds aan het uitvogelen hoe de slaapkamerninjas zich nou door de muren heen bewogen thuis. Echt een raadsel. Ik zou zweren dat ik weleens ingangen in dit gangenstelsel in de muren heb gevonden. Alsook geheime compartimenten.

En dan vrienden om 4 uur snachts opbellen dat je hier hulp bij nodig hebt...

Achja, als je maar genoeg stim binged kom je hier vanzelf in terecht. Af en toe sta ik nog versteld van mijn denkwijze toen. Maar het voelde zo levensecht aan.

Waar ik wel serieus mijn hoofd nog over breek is de paar keer dat mijn hoofdkussen onder mij vandaan werd getrokken. Dit was ook in de tijd dat ik veel last had van slaapverlamming en dus de nachtelijke slaapdemon bezoekjes.

Doodeng...
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gut.. Lig ik hier op m'n bed met m'n valeriaandruppeltjes.
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#15
AlwaysTrying zei:
Gut.. Lig ik hier op m'n bed met m'n valeriaandruppeltjes.
Klik om te vergroten...
Wat is valeriaan?
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom zou je dat willen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Jep, same here! Ik ben soms nog steeds aan het uitvogelen hoe de slaapkamerninjas zich nou door de muren heen bewogen thuis. Echt een raadsel. Ik zou zweren dat ik weleens ingangen in dit gangenstelsel in de muren heb gevonden. Alsook geheime compartimenten.
Klik om te vergroten...
Whoa…
Bij mij was het vooral auditief en mentaal. Hoewel ik wel eens van bepaalde batches in de comedown cq na de rush visuals kreeg, zag ik een kleurrijke bol zweven in de gang en vlogen er graffiti achtige onzinwoorden door de kamer. En oveal fluoriserend groene stipjes. Gelukkig nooit echt héél realistische dingen. En soms snoof ik daar dan ook doodleuk doorheen… bleef maar de rush opzoeken… helemaal in de war. Het leipste was dat de pornosterren op het scherm van mijn laptop allemaal van die zombie zwarte ogen kregen. Bleef wel bij OEVs, nooit CEVs dus kon er wel aan ontsnappen.

LucidLucy zei:
En dan vrienden om 4 uur snachts opbellen dat je hier hulp bij nodig hebt...
Klik om te vergroten...
Hoho! Man… nog vrienden mee?

LucidLucy zei:
Achja, als je maar genoeg stim binged kom je hier vanzelf in terecht. Af en toe sta ik nog versteld van mijn denkwijze toen. Maar het voelde zo levensecht aan.

Waar ik wel serieus mijn hoofd nog over breek is de paar keer dat mijn hoofdkussen onder mij vandaan werd getrokken. Dit was ook in de tijd dat ik veel last had van slaapverlamming en dus de nachtelijke slaapdemon bezoekjes.
Klik om te vergroten...
Tering hee da’s eng 😬
LucidLucy zei:
Doodeng...
Klik om te vergroten...
😁
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
dupont zei:
Hoho! Man… nog vrienden mee?
Klik om te vergroten...
Ja, ook al zie ik de meesten wat minder vaak. Een groot deel heb ik in gebruik leren kennen, maar toch delen we meer dan gebruik alleen. Ze hebben me door dik en dun gesteund.

Dit worden in elk geval nog wel twee stap 9 gesprekjes denk ik 😂

dupont zei:
Bleef wel bij OEVs, nooit CEVs dus kon er wel aan ontsnappen.
Klik om te vergroten...
Nu je het zegt ja. Nooit bij stilgestaan eigenlijk, maar alles was OEVs. Al was ik vaak zo angstig dat ik moest zien wat er gebeurde. Dus durfde ik mn ogen niet dicht te doen.
Ook nog geregeld na gebruik dingen gezien/meegemaakt. Maar dan kon ik het vaak relativeren en door focus op de ademhaling mn ogen wel dicht houden.

Heb jij er medicatie voor gehad?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Ja, ook al zie ik de meesten wat minder vaak. Een groot deel heb ik in gebruik leren kennen, maar toch delen we meer dan gebruik alleen. Ze hebben me door dik en dun gesteund.

Dit worden in elk geval nog wel twee stap 9 gesprekjes denk ik 😂
Klik om te vergroten...
Heheh 😄 Als ze zelf ook gebruiken snappen ze 't wel.

LucidLucy zei:
Nu je het zegt ja. Nooit bij stilgestaan eigenlijk, maar alles was OEVs. Al was ik vaak zo angstig dat ik moest zien wat er gebeurde. Dus durfde ik mn ogen niet dicht te doen.
Ook nog geregeld na gebruik dingen gezien/meegemaakt. Maar dan kon ik het vaak relativeren en door focus op de ademhaling mn ogen wel dicht houden.

Heb jij er medicatie voor gehad?
Klik om te vergroten...
Ik ben op Olanzapine gezet nadat ik, door CT met alles te stoopen (coke, benzo's met name), een week niet sliep en psychotisch werd. Ik had al depressieve periodes gehad dus de diagnose Bipolair kwam al snel om de hoek kijken. Nu langere tijd nuchter en die diagnose wel ontkracht. Ben de Olanzapine nog aan 't afbouwen. Nu dagelijks een kwart van een 2,5mg tabletje dus ben er bijna... maar doe 't rustig aan.

Ik kon de meeste hallucinaties tijdens gebruik meestal wel redelijk relativeren, en ze gingen ook weg na een nachtje benzo slaap. Bij jou ook? Lijkt me echt super naar als 't blijft hangen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik had tijdens het porno kijken als ik echt crazy dosering had last van dit

Tracers

Tracers are defined as the experience of trails of varying lengths and opacity being left behind moving objects in a manner that is similar to those found in long exposure photography.[1] These can manifest as exactly the same colour of the moving object which is producing it or can sometimes be...
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org


ok heel erg het gevoel alsof tijd een heel stuk langzamer wordt en spraak (gekreun dus ) een andere toonhoogte krijgt
dit was niet persee leuk de hele tijd het nam ook een duister karakter aan soms en dan maar zo snel mogelijk aan me pielemuis zitten, proberen weer goed gevoel te creeeren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."