#1
100%, het is allemaal zo lastig.Die wachttijden is toch wel shit om te horen.
Maar denk de realiteit van heden en toekomst.
Snap wel waarom mensen totaal crashen, want dan kan in een paar maanden.
Kan me voorstellen dat miljoenen anderen ook door de meest moeilijke fases heen gaan.
Toch maar met stilte en pijn wachten op mijn beurt.