#1
Kerst twee jaar geleden was wel het begin van mijn rock bottom. 3 dagen lang aan de coke (wel geslapen tussendoor) en stiekem in gebruik tijdens familie diner. Beschamend. Vorig jaar deze tijd had ik daar ook wel moeite mee. Dan bedoel ik: omgaan met die zwarte bladzijde uit m'n leven. Nu gelukkig totaal niet. Zo lang ik niet weer in gebruik ga kan ik mij inmiddels vergeven voor wat ik gedaan heb. Voor mij is het simpel: gedane zaken nemen geen keer. En dat kan ik een plek geven zo lang ik op een andere manier handel. Namelijk nuchter.