Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIce Chrystal meth spuiten roken?

Ice Chrystal meth spuiten roken?

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Jasonn2938Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jasonn2938 zei:
Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
Klik om te vergroten...
Nou de nadelen zijn enorm: kans op een beroerte, hartinfarct of longembolie, infecties van de bloedbaan, bloedvergiftiging, abcessen, ingestortte aderen, SOA's (als je samen met anderen gebruikt). Je lichaam gaat echt kapot aan IV injecteren van meth..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vraag maar aan @LucidLucy wat zijn ervaringen zijn met injecteren van drugs. Dat heeft hij uitgebreid beschreven in dit topic:

Mijn ervaring met injecteren van pyro's (of andere corrosieve RC's)

Ik ben een tijdje aan het schrijven geweest aan 3 verhalen: Mijn zoektocht naar herstel (en plezier in het leven) Mijn rock-bottom - α-P(i)HP verslaving Mijn ervaring met injecteren van pyro's (of andere corrosieve RC's) Hier het derde verhaal: Om wat meer context te lezen, zie de andere...
drugsforum.nl drugsforum.nl
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De risks don't outweigh the rewards als je het mij vraagt. Meth is een van de weinige middelen die ik nooit gebruikt heb.

Gewone amfetamine injecteren vond ik eigenlijk niet zo boeiend.

Maar over het algemeen is het het niet waard. Enkel de high van 3-mmc is wel insane als je injecteert. Flakka ook wel. Maar het maakte mijn lichaam zo kapot...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jasonn2938 zei:
Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
Klik om te vergroten...
Drugs injecteren is het begin van het eind :(
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Wel met minder bijkomende gezondheidsrisico's dus wat dat betreft een win-win
Klik om te vergroten...
Spelen met de naald lijk me geen win-win maar een begin...
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Welke voordelen buiten het effect?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Welke voordelen buiten het effect?
Klik om te vergroten...
Niets je gaat dood.
IV is de laatste route ,de topic starter zal nooit zijn eerste high meer ervaren.
Het zoeken naar die high kost hem zijn leven geloof me maar ,ik heb the game ook gespeeld maar dan met bruin en sos 4x per dag IV.
Ik kan het navertellen ,hij straks niet.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jasonn2938 zei:
Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
Klik om te vergroten...
Overigens is roken van stimulerende middelen zoals meth ook echt heel schadelijk. Je kunt daar COPD of longkanker van krijgen. Nog even naast de gezondheidsrisico's van meth zelf.

Een veel minder schadelijke manier van inname is om het te snuiven. Dan duurt het misschien 3 minuten langer voordat je effect merkt. Maar dat scheelt dan wel weer de zware longaandoeningen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jasonn2938 zei:
Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
Klik om te vergroten...

@Jasonn2938, zou als ik al twee maanden NEP rookte niet aan spuiten beginnen. In plaats daarvan zou ik boofen, bij veel drugs lijkt dat er vrij veel op, zonder de extra gezondheidsrisico's die spuiten met zich mee brengt.

Ben zelf trouwens een aantal keren met methamfetamine geïnjecteerd.

Dat voelde als base roken, overigens ook een afrader.

Neo-Shulginist zei:
Nou de nadelen zijn enorm: kans op een beroerte, hartinfarct of longembolie, infecties van de bloedbaan, bloedvergiftiging, abcessen, ingestortte aderen, SOA's (als je samen met anderen gebruikt). Je lichaam gaat echt kapot aan IV injecteren van meth..
Klik om te vergroten...

Vooral die SOA's!

LucidLucy zei:
De risks don't outweigh the rewards als je het mij vraagt. Meth is een van de weinige middelen die ik nooit gebruikt heb.

Gewone amfetamine injecteren vond ik eigenlijk niet zo boeiend.

Maar over het algemeen is het het niet waard. Enkel de high van 3-mmc is wel insane als je injecteert. Flakka ook wel. Maar het maakte mijn lichaam zo kapot...
Klik om te vergroten...

3-mmc IV voor de chemseks was mooi.
Maar boofen is bijna net zo goed.

_shikantaza zei:
Drugs injecteren is het begin van het eind :(
Klik om te vergroten...

Hangt ervan af hoe vaak.

Soulassasins zei:
Niets je gaat dood.
IV is de laatste route ,de topic starter zal nooit zijn eerste high meer ervaren.
Het zoeken naar die high kost hem zijn leven geloof me maar ,ik heb the game ook gespeeld maar dan met bruin en sos 4x per dag IV.
Ik kan het navertellen ,hij straks niet.
Klik om te vergroten...

🫂

Neo-Shulginist zei:
Overigens is roken van stimulerende middelen zoals meth ook echt heel schadelijk. Je kunt daar COPD of longkanker van krijgen. Nog even naast de gezondheidsrisico's van meth zelf.
Klik om te vergroten...

Dat vroeg ik me dus ook af.

Neo-Shulginist zei:
Een veel minder schadelijke manier van inname is om het te snuiven. Dan duurt het misschien 3 minuten langer voordat je effect merkt. Maar dat scheelt dan wel weer de zware longaandoeningen.
Klik om te vergroten...

Is boofen niet nog beter?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
3-mmc IV voor de chemseks was mooi.
Maar boofen is bijna net zo goed.
Klik om te vergroten...

Niet helemaal mee eens, maar laat ik niemand op ideeën brengen. IV 3m vond ik wel echt bizar.
Uiteindelijk vond ik de combi van 2/3 van de dosis oraal + na 20/25 minuten de overige 1/3 pluggen het beste werken zonder de risico's van injecteren.

Pluggen is inderdaad de next best thing. Ik deed het met bijna alle middelen. Ook met speed. Kan me voorstellen dat dit met meth ook prima werkt.
Met de juiste plugtechniek komt de rush al opzetten voor je je broek opgehesen hebt.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is het niet zo dat als je een stimulant gebooft hebt , dat je scheten daarna stinken als een kippenslachterij op zaterdag?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fisherman's friend zei:
Is het niet zo dat als je een stimulant gebooft hebt , dat je scheten daarna stinken als een kippenslachterij op zaterdag?
Klik om te vergroten...

Valt wel mee hoor. Bier scheten zijn veel erger. Maar toen ik nog dagelijks Alfa's en daarbij ook andere zooi plugde, kon ik het op een gegeven moment nauwelijks meer binnen houden vlak na pluggen. Het werd in elk geval wel een beetje aangetast door het vele pluggen en de corrosieve aard van a-pihp/a-PHP.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Niet helemaal mee eens, maar laat ik niemand op ideeën brengen. IV 3m vond ik wel echt bizar.
Uiteindelijk vond ik de combi van 2/3 van de dosis oraal + na 20/25 minuten de overige 1/3 pluggen het beste werken zonder de risico's van injecteren.

Pluggen is inderdaad de next best thing. Ik deed het met bijna alle middelen. Ook met speed. Kan me voorstellen dat dit met meth ook prima werkt.
Met de juiste plugtechniek komt de rush al opzetten voor je je broek opgehesen hebt.
Klik om te vergroten...
Pluggen is voor mij ook een vorm van IV ,vanwege de razendsnelle onset en het doet ook echt wat een IV doet en dat is direct in de bloedbaan met pluggen..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soulassasins zei:
Pluggen is voor mij ook een vorm van IV ,vanwege de razendsnelle onset en het doet ook echt wat een IV doet en dat is direct in de bloedbaan met pluggen..
Klik om te vergroten...
Wel met minder bijkomende gezondheidsrisico's dus wat dat betreft een win-win
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soulassasins zei:
Spelen met de naald lijk me geen win-win maar een begin...
Klik om te vergroten...
In sommige gevallen ben ik blij met mijn fobie voor naalden in mijn lichaam. Ja, echt extreme angstgevoelens, fobie.

Als je een maand methamfetamine rookt. En ik verwacht dan dagelijks/nachtelijks/fuckit/comaslaap-gebruik, moet je serieus overwegen of de afgelopen maanden het je waard zijn om je leven over een drempel te duwen, waarvan je weet dat het je kapot maakt.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hippie Langwaus zei:
In sommige gevallen ben ik blij met mijn fobie voor naalden in mijn lichaam. Ja, echt extreme angstgevoelens, fobie.

Als je een maand methamfetamine rookt. En ik verwacht dan dagelijks/nachtelijks/fuckit/comaslaap-gebruik, moet je serieus overwegen of de afgelopen maanden het je waard zijn om je leven over een drempel te duwen, waarvan je weet dat het je kapot maakt.
Klik om te vergroten...
Meth is zo slopend dat bruin het niet eens kan bijhouden ,en dat is toch de koning van de drugs.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soulassasins zei:
Spelen met de naald lijk me geen win-win maar een begin...
Klik om te vergroten...
Pluggen is alleen met het spuitgedeelte en niet met de naald?

Ik bedoelde dat er met pluggen t.o.v. injecteren een win-win is omdat de roes vergelijkbaar is en de risico's veel lager.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Pluggen is alleen met het spuitgedeelte en niet met de naald?

Ik bedoelde dat er met pluggen t.o.v. injecteren een win-win is omdat de roes vergelijkbaar is en de risico's veel lager.
Klik om te vergroten...
De spuit alleen al is evil ,laat staan de naald die er op kan ,natuurlijk zijn er voordelen maar uiteindelijk met het zelfde eindresultaat en dan doel ik op hopeloze verslaving.
Die roes veranderd en verdwijnt ,je plugt dan alleen om beter te worden net als horse met de naald.
Ik werd niet meer stoned ,ik werd beter en kon gaan lopen voor de volgende hit om niet ziek te worden.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vraag niemand om te stoppen of ik veroordeel ze ook niet ,de gebruiker is al veroordeeld dat is al erg genoeg.
Ik vertel alleen de feiten en die zijn keihard ,sommige moeten nu eenmaal 3 meter diep vallen en daar blijven liggen dat is ook een feit.
Sommige gaan nadenken en kijken of het leven nog wat mooiers te bieden heb dan spuiten en naalden en snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."