Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen.."