Beste leden,
Zoals je uit mijn naam en profiel foto kunnen zien ben ik gestopt.
Waar ik aan zit te denken is om aan groepen deeltenemen van mensen die ook gestopt zijn die bij elkaar komen om hun verhalen of ervaringen te delen. Soort AA meeting maar dan voor drugs. Je begrijpt me wel.
Zijn er mensen hier die ervaring hiermee hebben?
Zo ja, heb je er wat aan gehad?
Ja iknhad me aangesloten bijneen groep en in eerste instantie is iedereen behulpzaam en begripvol.
Maar ik wer al snel naar van de continu herhaalde startspreek, het vertellen dat je veslaafd bent en hoe je heet en de eindspreek.
Altijd iedere sessie.
vervolgens na een tijdje, merk je dat ze daar bijn allemaal behulpzaam en enrhousiast zijn, omdat het een soort cult achtige methode is n.m.m.
en merkte ik dat de meeste vooral wilde vertellen en niet luisteren, en alleenbals het uitkwam kon je op ze rekenen, waarna ik merktebdatbiedereenbdaar zit voor zichzelf en net zolang mooi mee doen tot het ze niet meer uitkwam.
Niet dat je er niks aan hebt , het is wel degelijk een handvat zeker in het begin en je kan veel leren.
Maar doenje ding en sluit het af wanneer je zover bent.
Dan kan je verder met andere dingen in het leven die misschien veel meer brengen.
Blijf je alsmaar gaanndan blijf je ook alsmaar bezig met het leven wat je achter je wil laten.
En als het een keer njet lekker gaat kan je altijd nog terug, want welkom ben je altijd.