#1
Ik dacht dus zelf ook idd aan een wachttijd van 6 maanden. Dat heb ik wel vaker gehoord in mijn omgeving. Een wachttijd van 1 jaar is wel heel extreem.Helaas waar ik woon zou de wachttijd 6 maanden zijn. Natuurlijk veel te laat voor iemand die er diep in zit. Maar ik kan het ze helaas niet kwalijk nemen, ik woon ook maar op een rustige plek waar iedereen naar dezelfde GGZ word gestuurd.
Inmiddels heb ik alles opgekropt en heb ik moeite met praten over van alles, ik weet niet meer wat ik moet zeggen, wat ik 6 maanden geleden wel wist.
Zelf heb ik vanwege de lange wachttijden vorige week een intake gesprek aangevraagd en gehad bij een therapeut. Kost dus €45 zonder enige vergoeding. Een normale sessie €90..Ik was niet tevreden over deze dame en probeer misschien binnenkort nog een andere therapeut. Maar het blijft erg duur en ik zit ook niet echt goed bij kas..dus..
Wens je hoe dan ook veel sterkte in deze moeilijke tijd. Doe aub iets met de vele goede adviezen die hier al gegeven zijn. Ik weet nu even niet wat ik daar nog aan toe kan voegen.