Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed & xanax

Speed & xanax

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PropHuntLid
01-01-2024, 00:00
#1
LiveFastDieYoung zei:
ℹ️ TLDR versie in eerste comment.

Ervaringen met pep + xanax combo
Yo, ik zit nu op 0.6g pep en heb een xanax van 2mg gegooid. Voor mij lijkt het een chillere combi omdat de xanax die scherpe randjes van de pep wat dempt. Ik vroeg me af hoe anderen deze mix ervaren?

• Vinden jullie deze combinatie leuk of juist niet?

• Welke volgorde werkt volgens jullie het beste: eerst pep en dan xanax, of andersom?

• Merken jullie dat de ene drug de andere juist versterkt of neutraliseert?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of jullie tips hebben om deze combi optimaal te maken.


Disclaimer for youngsters:
Let wel: als je twijfelt over je fysieke veiligheid, is het altijd beter om contact op te nemen met een arts of hulpverlener. Combineren van stimulerende middelen en dempers kan een grote impact hebben op je hart en zenuwstelsel, dus wees voorzichtig.

De hypocriete comments dat is slecht etc, zijn
useless, en heeft 0% effect op gebruikers. Daar ben ik niet naar opzoek, gewoon gebruikerservaringen en eventueel tips van dosis!


Thanks alvast! ❤️
Klik om te vergroten...
Gebruik al 6 jaar benzos ( misbruikt) zowat allds benzos ook in combinatie me e cocaitailh van stimuleren middelen, speed, mefi xtc, mdma hoge hoeveel heden en ik zot op mijn piek om 20mg xanx dagelijsk gebruik van darkweb niet van huisdokter , nooit problemen mee gehad en had toe. Ook nog inmens veel alcohol binnen , aan de alarmbel getrokken bij huisdokter, die gast wou me in 2 maanden van 20mg naar 0 brengen, beste advies alsje benzos wil afbouwen ga naar psychiater en een benzo afbouw bv xanax is is 0,25mg naar beneden om de 3 weken zit nu sinds februari op 3 mg xanax dagelijks en dexamphetamine geen enkel probleem bij.
Je moet je niet stressen op schade, er zijn counter of toch heel weinig counter interactief, wel is het verstand bij speed niet na 2u je laatstd dosis al een xanax nemen, ik moest 120mg een volledige doos daarvoor nemen maar ik had ook al tollernatiema ik krijg nu lysdexamphetine 50mg en 3mg xanax het doet wonderen, rn hou rekenign letterlijk.
En besef bij elke overdosering van een stimulant krijg je direct een benzo toegedient oxazepam/temazepam/diazepam
Maar ze raden het gewoon af omdat het inderdaad weekt om te slapen na stimulerden middelen en dna ga je er een gewente van maken en ben plots benzo verlsaafd en die ontwenning is 1 stapje lager dan een opiaat ontwenning believe me ik he. Ervaring maar dus ja het zou geen schade toebrengen je kan alleen een benzo verslaving creeeren omdat je weet ah ik ga speed gebruiken ma keb nog benzso dus kga chill zijn en kunnen slapeb
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
ℹ️ TLDR versie in eerste comment.

Ervaringen met pep + xanax combo
Yo, ik zit nu op 0.6g pep en heb een xanax van 2mg gegooid. Voor mij lijkt het een chillere combi omdat de xanax die scherpe randjes van de pep wat dempt. Ik vroeg me af hoe anderen deze mix ervaren?

• Vinden jullie deze combinatie leuk of juist niet?

• Welke volgorde werkt volgens jullie het beste: eerst pep en dan xanax, of andersom?

• Merken jullie dat de ene drug de andere juist versterkt of neutraliseert?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of jullie tips hebben om deze combi optimaal te maken.


Disclaimer for youngsters:
Let wel: als je twijfelt over je fysieke veiligheid, is het altijd beter om contact op te nemen met een arts of hulpverlener. Combineren van stimulerende middelen en dempers kan een grote impact hebben op je hart en zenuwstelsel, dus wees voorzichtig.

De hypocriete comments dat is slecht etc, zijn
useless, en heeft 0% effect op gebruikers. Daar ben ik niet naar opzoek, gewoon gebruikerservaringen en eventueel tips van dosis!


Thanks alvast! ❤️
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
TLDR:
Pep (0.6g) + Xanax (2mg): chill of niet?
• Beste volgorde?
• Versterken of neutraliseren?

Disclaimer: Wees bewust van risico’s.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
LiveFastDieYoung zei:
Ook gewoon tijdens de binge? Heb nou 2mgs xanax ingenomen, heb 0 ervaring met xanax, is jou 2 uur geleden, en voel me groggy ofzo maar niet zo effecten zoals bij hogere dosissen diazepam efc heb.
Klik om te vergroten...
2mg is een stevige dosis dus zal wel genoeg zijn. Xanax zal m'n tweede keuze zijn.
Alprazolam (Xanax) hypnotisch, angst remmende middel, heel anders dan Valium of Temazepam.

Veel plezier nog, ik ga wel slapen nu
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik vind benzo's en pep wel goeie.
Voorkeur heeft wel Temazepam liquide caps (kattenoogjes)
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ei-Salade zei:
Ja ik vind benzo's en pep wel goeie.
Voorkeur heeft wel Temazepam liquide caps (kattenoogjes)
Klik om te vergroten...
Ook gewoon tijdens de binge? Heb nou 2mgs xanax ingenomen, heb 0 ervaring met xanax, is jou 2 uur geleden, en voel me groggy ofzo maar niet zo effecten zoals bij hogere dosissen diazepam efc heb.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je dit gaat combineren op deze manier dan betwijfel ik of je wel genoeg respect hebt voor pep.

Eerst een oppeppend middel gebruiken en daarna meteen een verdovend middel ,met wat voor reden dan ook ,is niet slim.
Een uitzondering is oke ,maar als dit de standaard is dan vraag ik me af of het verstandig is voor jou om pep te gebruiken.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ei-Salade zei:
2mg is een stevige dosis dus zal wel genoeg zijn. Xanax zal m'n tweede keuze zijn.
Alprazolam (Xanax) hypnotisch, angst remmende middel, heel anders dan Valium of Temazepam.

Veel plezier nog, ik ga wel slapen nu
Klik om te vergroten...
Interestisng, dus die paranoia en gekke spiertrekken zouden dus echt moeten dimmen?

edit; slaapwel
K
KruisverstuiverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelf heb ik ervaring met pep in combinatie met ketamine, ik weet niet of het vergelijkbaar is, maar daar werd ik in ieder geval behoorlijk vaag van. Goed, ik had er ook een jointje bij gerookt, dus dat zal vast hebben bijgedragen aan de vaagheid.

Ik lees dat je last hebt van spiertrekken en paranoia. Is dat ook de reden dat je Xan pakt? Wellicht heb ik nog andere tips voor je om die bijwerkingen te beperken, maar misschien zit je daar helemaal niet op te wachten😉
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
NA een pepsessie kan ik me die combi wel indenken ,maar dan nog raak je niet geheel weg.
Er kan een slaapverlamming optreden ,dan lig je zo stijf als een lijk naar plafond te staren ,terwijl je tussen wakker en slaap ben in die toestand , want je kan je eigen ook niet bewegen dan.
Zoek maar eens op slaapverlamming ,niet gevaarlijk maar wat schiet het op?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#11
LiveFastDieYoung zei:
Interestisng, dus die paranoia en gekke spiertrekken zouden dus echt moeten dimmen?

edit; slaapwel
Klik om te vergroten...
Als je last hebt van paranoia en spiertrekkingen denk ik dat je te veel amfetamine genomen hebt.
Misschien een tip voor in de toekomst, minder nemen.
Dat scheelt weer een kalmeringsmiddel.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kruisverstuiver zei:
Zelf heb ik ervaring met pep in combinatie met ketamine, ik weet niet of het vergelijkbaar is, maar daar werd ik in ieder geval behoorlijk vaag van. Goed, ik had er ook een jointje bij gerookt, dus dat zal vast hebben bijgedragen aan de vaagheid.

Ik lees dat je last hebt van spiertrekken en paranoia. Is dat ook de reden dat je Xan pakt? Wellicht heb ik nog andere tips voor je om die bijwerkingen te beperken, maar misschien zit je daar helemaal niet op te wachten😉
Klik om te vergroten...
Toch wel, alle feedback is appreciated.

pep + keta = GOAT icm een illegale rave!
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb uiteindelijk het gevoel dat men pep high echt overpowered is geweest door xanax
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ei-Salade zei:
Als je last hebt van paranoia en spiertrekkingen denk ik dat je te veel amfetamine genomen hebt.
Misschien een tip voor in de toekomst, minder nemen.
Dat scheelt weer een kalmeringsmiddel.
Klik om te vergroten...
Mmhm, heb wel het gevoel dat bij snuiven de neven effecten miniem zijn. maar ik doe altijd bommetjes om die pijn te ontlopen.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar even on topic: kill de benxzo the upper high, like the focus etc! Of ga je nog altijd maar zonder scherpe kantjes?
K
KruisverstuiverLid
01-01-2024, 00:00
#16
LiveFastDieYoung zei:
Mmhm, heb wel het gevoel dat bij snuiven de neven effecten miniem zijn. maar ik doe altijd bommetjes om die pijn te ontlopen.
Klik om te vergroten...
Bedoel je met neveneffecten de vervelende bijwerkingen zoals hartkloppingen, koude ledematen etc? Ik denk niet dat de manier waarop je het tot je neemt veel uitmaakt, wat dat betreft.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
LiveFastDieYoung zei:
Heb uiteindelijk het gevoel dat men pep high echt overpowered is geweest door xanax
Klik om te vergroten...
Ja 2 milligram alprazolam (merknaam Xanax) is echt veel hoor. Ter vergelijking: de laagste medicinale dosis die beschikbaar is, is 0,25 milligram :sweatsmile:

Ik weet niet hoeveel pep je erbij neemt, maar ik was denk ik in slaap gevallen met zoveel alprazolam.

Let even op dat als je 2 milligram alprazolam neemt, dat je de volgende dag(en) echt last van ontwenningsverschijnselen kan krijgen. Alprazolam is wat dat betreft een stuk venijniger dan andere benzo's. Ontwenningsverschijnselen zijn bijvoorbeeld: een onrustig gevoel, hoofdpijn, zweten, impulsiviteit, emotionele schommelingen, spierpijn, moeite met concentreren (en nog veel meer die ik nu even niet opsom).

Houd dat echt in de gaten, want bij hoge doseringen alprazolam heb je binnen de kortste keren een lichamelijke afhankelijkheid te pakken. De standaard vuistregel is dat je niet vaker dan 2 keer per week een benzo moet pakken. Met hoge doseringen alprazolam zou ik nog wat voorzichter zijn. Het probleem van alprazolam is dat die stof eerst heel sterk de GABA-receptoren in het brein prikkelt, en dat de stof daarna vrij snel door de lever uit je bloed wordt gehaald. Daardoor ontstaat een plotselinge daling van de effecten die veel sterker is dan bij andere benzo's, en daardoor ook meer bijwerkingen veroorzaakt.

Bij medicinaal gebruik worden die bijwerkingen tegengegaan door het medicijn langzaam af te bouwen. Maar dat zou betekenen dat je bij een dosering van 2 milligram al zo'n 10 dagen bezig bent om die ene dosis af te bouwen. De manier waarop jij alprazolam gebruikt is dus risicovol.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
LiveFastDieYoung zei:
Heb uiteindelijk het gevoel dat men pep high echt overpowered is geweest door xanax
Klik om te vergroten...
Joh, das niet zo gek met 2mg maar neem aan dat dat een bar is geweest?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
LiveFastDieYoung zei:
Heb uiteindelijk het gevoel dat men pep high echt overpowered is geweest door xanax
Klik om te vergroten...
2mg Xanax is ongeveer gelijk aan 40mg Valium. Da’s veel. Sowieso is regelmaat met Benzo’s tricky. 1 tot 2 keer per maand zou de max moeten zijn.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zelf heb ik ervaring met deze combinatie, maar ik nam xanax wanneer het ´leuke gevoel´ van de speed uitwerkt. (Als ik al eens een xanax nam is dat nooit meer dan 0,5mg) nu na speed nam ik 1mg.
Voor mij persoonlijk voelde het zelfs ´gezonder ofzo´, m´n hartslag gaat wat omlaag, je zit wat rustiger in je vel en vooral...je kan slapen nadien.
Wat resulteert in dat ik de dag nadien niet echt een scherpe speeddip ervaarde.
Ik zei dat het gezonder aanvoelt, niet dat het gezonder is.
Hoe het is om deze 2 middelen letterlijk door elkaar te nemen weet ik niet, maar dat heb je dus inmiddels ervaren lees ik.
Persoonlijk zou ik het niet doen met het achterliggende idee... zonde van de pep of zonde van de xanax.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."