Als je dit gaat combineren op deze manier dan betwijfel ik of je wel genoeg respect hebt voor pep.
Eerst een oppeppend middel gebruiken en daarna meteen een verdovend middel ,met wat voor reden dan ook ,is niet slim.
Een uitzondering is oke ,maar als dit de standaard is dan vraag ik me af of het verstandig is voor jou om pep te gebruiken.
Bij een overdosis van stimuleren middelen steken ze je bij aankosmt op spoed op oxazepam/clonazepam( epileptisch werken ook) en temazepam en al deze benzos zijn sterker en lange halwaarde tijd dan xanax. dus neen er zijn geen directe dreigende en eeniigste gevaarlijek is dat je benzos gaat gebruiken om na stims tz kunne slapen en ben je plots verslaafd aan benzos en die otnwennig is 1 stap lager of opiaten en opnieuweek ik spreek uit ervaring al 6 jaar benzo addict (4 jaar darkweb (pharmaceutische boxen) zat toen plots dagelijk op 20mg nu goeie xansx alarmbel getrokken bij huisdokter ( heb een serieuze socialaxity/panienstoornis) dus ik blijf voor de rest van mijn leven op benzos en als ik 1 tip mag geven als je wint afbouwen ga naar een psychiater die benzo ervaring geeft ik weet neit of je van NL of BE hebt maar kan de mijne annders in pm doorsturen want einwelijk iemand die mij nie kritiek aanvalt maar en volledige snapt en NOOIT naar huisdokter gaan ( in belgie toch mijn husiwoktwou ma 20 mg afbouwen in 3 weken 😂
mijn huisdokter wou me van 20 mg naar 0mg doen,4de psychiater snapte me en haw enrom veel kennis zit nu al 7 maand om vaste dosis van 3mg en neel dan ook nog eens 50mg lysdexamphetamine samen met mijn dex amphetamind en een goeie benzo afbouw is 0,25mg om de 3 weken
Wel xtc coke mefi kan je direct slapen na benzos, speed is anders en hangt af van de hoeveel heid was een 3 dagen binge op 5g( zuiverheid kan je niet testen in belgie en met speed moet je echt wel zeker 6-8 na laatste dosis nemen om te kunnen slapen heb eens na 2u 120mg. Anax ( niet aanteraden ik zit op imenS hoge tolnerantie gepakt na 3 nachten wakkder zijn gepakt om te kunnen slapen was nieg gelult, heb wan Mitrazepine ( mijn slaap medicatie) gepakt en heeft me in een psychose gebracht door dat hoge dosering speed met ssri gevaarlijk zijn en mitrazepine hallucineer receptoren dus ja ma kijk zit al 6 jaar op xanax, jaar op 3mg xanax mijn vaste psychiater die eindelijk begrijpt dat mensen met paniekstoornis niet kunnen zonder bensos, escitalopram en mitrazepine 2 ssrni,s en 50 lysdexampethamine dus pure apotheek speed denkt dat dat dat dat 18,5mg dex, en ja ik gebruik dagelijks met medicatie en al ik speed gebruik in combo met anax voor al de angst,hartritme stoornis en paniek aanvallen tegen te gaan onde speed en de parranoia.
En ik zou eerst de speed nemen en dan later wanneer je wat bijwerikingen krijgt ( parranoia,hartklopping de xanax) want alsje een gewente maakh van elke keer een xanax te nemen bij je speed ga je een serieuze xanax ontwennig krijgen ma da is pas na 3-4 dagelijks gebruik of paar dagen hoge hoeveel heden., RC benzos ook vermijden zeker bromazolam, da brengt je in comateuze toestand ze na een feest ( niet altenuchter) ( ze at nog niet in mijn xanax afbouw dus zat om dagelijks 20mg, had na feewt in combin a tie agians stimulerenwe middel 12mg bromazolam genomen voor te slapen maar is een RC en ik had dit aal vaak mensen horen zeggen en wat ik hoorde is bij gebeurt een volledige comateuze situatie ik ademnwe ma ik sliep en werd niet wakker heb 2u op ehbo gelogen en hebben denk ik een stimulant in mij gespoten ma zo zie je maar, stimant overdos= benzos oplossing benzos=stimulerenwe werking
Ja sorry voor de uitleg ma met dat ik 4 jaar op zelf dokter gespeeld heb weet ik er redelijk wat van, je mag mij gerust altijw sturen alJe vragen hebt