Zou persoonlijk 100% voor speed gaan in plaats van xtc. Zeker als het in combinatie is met ghb en jullie van plan zijn om te neuken, misschien dat je vriendin het effect van speed fijner gaat vinden dan mdma. (Is voor een hoop mensen zo)
Verder maakt niet uit wat je gaat gebruiken of het nou xtc of speed of coke is ik zou persoonlijk de dosering erectiepil zo laag mogelijk houden!!!!!!
Veel plezier alvast!!
Wij gaan deze combi zeker een keer proberen, vooral omdat velen hier zeggen dat een super combinatie is. Ben heel benieuwd. De dosering erectiepil ga ik laag houden.
Tsja, toch nog een andere reactie: voor een echt fijne avond is nodig dat beide personen het helemaal naar hun zin hebben.
De vrouw van TS reageert kennelijk al twee keer niet naar wens op XTC. Juist omdat mindset/verwachting een belangrijke rol speelt, zou het zomaar kunnen dat de derde poging niet anders uitpakt.
Dus een andere benadering: geen XTC, en ook geen stimulerend middel . Dan is het wellicht niet eens meer nodig om iets te nemen dat de erectie in stand houdt ondanks het verslappende effect van de stim.
Mijn suggestie zou zijn: alleen GHB !
Lekkere avond bijna gegarandeerd bij een juiste dosis. Ietsje meer dan
@Dutchversa1972 aangeeft voor de combi. De dosis is lastig op afstand in te schatten. Te veel (zeker bij een dubbele dosis maar zelfs ook veel eerder) geeft snel een voortijdig einde aan het lekker met elkaar bezig zijn.
Nadeel van mijn suggestie: je bent er ietsje korter mee
zoet ehh.
bezig dan met een stimulans zoals XTC. Quality or time ?
Een volgende keer ontdekken of speed (dan wel een andere amfetamine) wel werkt voor jullie allebei (eerst zonder GHB).
Dan is voor TS het vooraf nemen van een erectie booster wel nuttig.
Dit gaan we proberen. Alleen het nachtje weg in December willen we wel echt lang doorgaan.
Ook zullen wij speed een keer proberen zonder ghb, voordat we deze 2 gaan combineren.
Vooreerst een bedenking:
en
Jullie overschrijden hiermee beiden ver de aanbevolen grens 1.5-2mgMDMA/kg lichaamsgewicht - tenzij jullie beiden 200kg wegen.
Ik heb vrienden die zweren bij de combinatie MDMA gevolgd door GHB. Ze beginnen met een startdosis MDMA waarna ze een aantal keer bijdoseren met GHB (om de 2 uur). De vrouwelijke partner van het koppel neemt ook nog een miauw wat volgens haar helpt met geil zijn. De miauw is wel niet getest, dus eigenlijk hebben ze geen idee wat ze nemen.
Onze persoonlijke ervaring met MDMA en GHB is dubbel. Ik ga goed op die combinatie, maar niet beter dan met enkel MDMA; mijn partner wordt apatisch van zodra ze GHB neemt, zelfs in kleine hoeveelheden (0.8ml). Ze vindt dat echt geen fijn gevoel! Daarom dat we het beiden bij MDMA houden. Onze setting om te nemen is puur in intieme kring of met elkaar; geen festivals of dergelijke.
Als ik puur GHB neem in een voldoende hoeveelheid dan ik echt wel een geil gevoel! Heel anders dan met MDMA waar over alles een saus ligt van warmte en intimiteit. Eventueel is dat een oplossing voor je vrouw.
Wel opletten met GHB, lees je goed in over de risico's en gebruik:
- Meet je hoeveelheden af met een spuitje dat mililiters toont (bv. van 5 ml), dopjes of buisjes zijn te onnauwkeurig. Het grootste risico bij GHB is dat het grensgebied tussen lekker gaan en een black-out klein is. Een beetje minder is dus een stuk veiliger dan een beetje te veel. Experimenteer met wat voor jullie werkt en bouw voorzichtig op. Wij controleren ook wat de ander afmeet zodat er controle is.
- Laat 2 uur tussen herdoseren. Doseer ook niet meer bij dan je al genomen hebt; als je de werking voelt uitdoven zit er nog steeds GHB in je lichaam.
- Schrijf op wat je neemt en wanneer (leg een blaadje en stylo klaar met een rooster).
- Laat je GHB testen.
Wat kamagra betreft: met GHB heb ik dat niet nodig, met MDMA wel. Ik neem een pil van 100mg als ik de effecten van de MDMA begin te voelen. Die werkt dan een uur of 4-5.
Ik weet dat wij de vorige keer teveel van het goede hebben genomen. Ik realiseer me ook door de afgelopen keer dat 2 x een halve pil ruim voldoende is. De piek behaal je toch maar 1 keer. Het is dan ook nutteloos om telkens maar weer bij te nemen. Dat gaan we dus niet meer doen.
Een avondje alleen ghb gaan we zeker uitproberen. Misschien is dat inderdaad een oplossing voor mijn vrouw. Er is maar 1 manier om erachter te komen ^^
Bedankt voor de tips betreffende de dosering. Wij gaan ons hier zeker aan houden. Ik ben wel een beetje angstig om 100mg sildenafil te nemen terwijl ik aan de MDMA zit. De ene zegt kan prima, is niet schadelijk, en de ander zegt dat het zeker schadelijk kan zijn en dat deze combinatie grote gevolgen kan hebben. Dit is voor mij een beetje moeilijk om hier een beslissing in te maken. Ik zit te denken om wellicht een tussenweg te nemen en 50mg sildenafil te nemen ipv een hele erectiepil.
------------------------------
Iedereen bedankt voor de adviezen en berichten. Gezien wij nog geen ervaring hebben met speed, en wel met mdma, gaan wij deze keer voor de combinatie mdma en ghb, maar ik heb toch nog enkele vragen.
Ik ben bang dat ik de ghb niet kan laten testen. Ik heb contact gehad met het testcentrum bij mij in de omgeving, en deze heeft mij medegedeeld dat er een grote kans is op dit moment dat ik geen resultaten ontvang gezien er veel wordt getest de laatste tijd gezien het aardig druk is. Ik heb ph strips besteld om in ieder geval te zorgen dat de ghb die ik binnenkort ontvang, de juiste ph waarde heeft. De ghb komt overigens van een bekende die dit zelf maakt en ook zelf gebruikt. Iemand verder tips waar ik op moet letten mocht het testcentrum besluiten om mijn sample niet te laten testen?
De dosering ghb is mij duidelijk. Ik zal hier verantwoord mee om gaan. Alleen heb ik een vraag met betrekking tot het nemen van xtc. De pillen die ik nu heb zit 180mg in. Ik kan meerdere soorten pillen krijgen, waarvan een 150mg in zit. Deze ga ik dan ook gebruiken zodat ik niet over de aanbevolen grens mdma ga. Zoals ik al eerder aangaf ben ik van plan 2x een halve te nemen. In welk tijdsbestek is dit het beste, met in het achterhoofd dat ik ook ghb ga gebruiken, en wanneer het beste starten met ghb?