Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToch een beetje vragen naar de bekende weg ...

Toch een beetje vragen naar de bekende weg ...

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmmm tja, ja , nee , ja...

Ken deze situatie al te goed maar beter van niet. Zeker een eerste keer. Los van alle veiligheidsaspecten wil je toch dat die eerste keer lsd mooi en enigzins voorbereid is
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks, voor de adviezen. Ik had besloten om dan maar op tijd naar bed te gaan, dus de meeste las ik pas vanochtend.
Vooral de eerste keer moet mooi en magisch zijn. Daar moet ik het moment echt zelf voor creëren. Met als risico dat als het gecreëerde moment daar is, het dan toch niet passend voelt.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nooit getript onder invloed van alcohol. Wel vaak geblowed na (veel) drank. Viel eigenlijk altijd slecht. Andersom beter: eerst blowen en dan rustig een biertje. Veel beter te doseren. Ik zou dat qua trippen eigenlijk ook in deze volgorde doen en nooit andersom.

anyway, mosterd na de maaltijd, je hebt een verstandig (het enige verstandige) besluit genomen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dom idee, tering laat ook wel. Wel eens gekaterd aan de lsd trouwens maar toen was ik nog student ahaha. Letterlijk getript op m’n eigen kots was wel een vibe tbh. Maar goed dronken had ik er ook ik kunnen stikken😅
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch een beetje vragen naar de bekende weg. Ik heb vanavond "voldoende" wijn op.
Tegelijkertijd wil ik graag eindelijk eens 1p-lsd proberen: eerste keer, 150 umg

Denk dat ik hulp nodig heb om dat uit mijn gedachten te zetten.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Dom idee, tering laat ook wel. Wel eens gekaterd aan de lsd trouwens maar toen was ik nog student ahaha. Letterlijk getript op m’n eigen kots was wel een vibe tbh. Maar goed dronken had ik er ook ik kunnen stikken😅
Klik om te vergroten...
Klinkt, als doe maar lekker ! Maar niet heus.
Damn mijn tijdruimte om het hier eindelijk een keer te doen wordt kleiner en kleiner.

Gaat toch niet gebeuren dat ik het weer richting NL neem ?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol mengt slecht met bijna alles.
Als in, gevaarlijk slecht, niet onaangenaam slecht.

Is er een moment deze week waarin het meer optimaal is?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
BelowTheFlow zei:
Denk dat ik hulp nodig heb om dat uit mijn gedachten te zetten.
Klik om te vergroten...
Meer wijn drinken
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als 1P net zo lang doorwerkt bij jou als bij mij ben je morgenmiddag nog aan het trippen (22u30 +16u).


Ik ben er zeker van dat je je nacht en dag beter kunt besteden😆
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
BelowTheFlow zei:
Thanks, voor de adviezen. Ik had besloten om dan maar op tijd naar bed te gaan, dus de meeste las ik pas vanochtend.
Vooral de eerste keer moet mooi en magisch zijn. Daar moet ik het moment echt zelf voor creëren. Met als risico dat als het gecreëerde moment daar is, het dan toch niet passend voelt.
Klik om te vergroten...
Trots! Hoofdpijn?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Damius zei:
Nooit getript onder invloed van alcohol. Wel vaak geblowed na (veel) drank. Viel eigenlijk altijd slecht. Andersom beter: eerst blowen en dan rustig een biertje. Veel beter te doseren. Ik zou dat qua trippen eigenlijk ook in deze volgorde doen en nooit andersom.

anyway, mosterd na de maaltijd, je hebt een verstandig (het enige verstandige) besluit genomen.
Klik om te vergroten...

Oh God, ik heb in mijn leven één keer de fout gemaakt om vanuit “chill rozige” (enkele speciaalbiertjes in Brussel) toestand een paar hijsen van een sterke joint te nemen. Vreselijk.

Nog erger was een paar lijntjes ketamine vanuit aanschoten toestand. De tering, die misselijkheid en draaierigheid wens ik mijn ergste vijand niet toe (hm, misschien wel trouwens mwhaha… maar was moeilijk kut in ieder geval). 🤢🥴

Psychedelica na drank lijkt me in diezelfde categorie vallen. Goede keuze om het niet te doen denk ik @BelowTheFlow.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Trots! Hoofdpijn?
Klik om te vergroten...
Geen van beide. Het is bijna makkelijker om trots te zijn op iets doms, dan op het niet doen van iets doms.
Ik ga mikken op derde K-dag ! Mits het mooi weer blijkt te zijn en ik de avond tevoren verstandig ben geweest met bedtijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."