#1
los van de opmaak(en dan bedoel ik geen bbs) staat er rare dingen tussen, over blowen bijvoorbeeld, en dan heb je het een tijdje over andere zaken en dan ga je specifiek in op hash en wiet, das slordig.
ook staan er erg veel fouten in. voorbeeld:
dat is gewoon fout, men is gewoon (tijdelijk) overgegaan op andere grondstoffen en een andere synthese waardoor je nog altijd MDMA, PPA(das gewoon pep hoor) etc. kan maken. RC Amphetamines zoals 4Fluo en Methoxi komen grotendeels direct uit china als vervanging van het tijdelijke logistische probleem.
vormfouten in scheikundige termen en kleurtjes bij lsd maken het niet leesbaarder.
daarnaast is je artikel duidelijk voor op papier met hoofdstukken bedoeld, maar door de opmaak in 1 lange rij alinea's, zonder index, hoofdstuk of andere nummers is niet echt snel te vinden wat je wilt weten.
ik waardeer je moeite, maar het voegt volgens mij niet zoveel toe. of je copy-paste nieuwe relevante informatie, of je voegt iets zelfgeschevens toe met nieuwe relevante informatie of eigen ervaring/onderzoek.
en je stuk aanpassen was gewoon een hele goede tip die je afwimpeld met een slap compliment. of jij geeft elk hoofdstukje een nummertje in een index, of 100en mensen scrollen hun muis kapot om je handboek maar weg te klikken.
nou twijfel ik nog tussen: "Dit is mij oordeel en daar moet u het mee doen!" of "Hier word ik niet vrolijk van!"
doei
ook staan er erg veel fouten in. voorbeeld:
Een grondstof voor de aanmaak van MDMA werd uit China gehaald [...] Jammer genoeg hebben XTC producenten hier niks anders op gevonden dan gewoon vervuilde of slechte pillen te maken.
dat is gewoon fout, men is gewoon (tijdelijk) overgegaan op andere grondstoffen en een andere synthese waardoor je nog altijd MDMA, PPA(das gewoon pep hoor) etc. kan maken. RC Amphetamines zoals 4Fluo en Methoxi komen grotendeels direct uit china als vervanging van het tijdelijke logistische probleem.
vormfouten in scheikundige termen en kleurtjes bij lsd maken het niet leesbaarder.
daarnaast is je artikel duidelijk voor op papier met hoofdstukken bedoeld, maar door de opmaak in 1 lange rij alinea's, zonder index, hoofdstuk of andere nummers is niet echt snel te vinden wat je wilt weten.
ik waardeer je moeite, maar het voegt volgens mij niet zoveel toe. of je copy-paste nieuwe relevante informatie, of je voegt iets zelfgeschevens toe met nieuwe relevante informatie of eigen ervaring/onderzoek.
en je stuk aanpassen was gewoon een hele goede tip die je afwimpeld met een slap compliment. of jij geeft elk hoofdstukje een nummertje in een index, of 100en mensen scrollen hun muis kapot om je handboek maar weg te klikken.
nou twijfel ik nog tussen: "Dit is mij oordeel en daar moet u het mee doen!" of "Hier word ik niet vrolijk van!"
doei
