#1
Ik vraag me altijd af hoe zit met veel zweten/vochtverlies, moet je meer drinken als het warmer wordt?
Ik heb ooit gehoord dat wanneer je nog kan plassen je wel goed zit.
Maar op een gegeven moment is je zoutbalans natuurlijk wel scheef, hoe hou je daar rekening mee?
Hou meestal 1 flesje (500 ml) aan per 1-2 uur maar hoeveel meer marge heb je als het warm wordt?
Want je wilt ook weer niet te weinig drinken zodat je te weinig vocht hebt en hoofdpijn krijgt..
Kleur van urine zegt veel;
Hoe donkerder hoe droger intern

