#1
Ziet er naar mijn mening beetje onverantwoordelijk uit. dit is echt wel junk te noemen., zoals jij er mee om gaat. komt bij mij echt onverantwoord over totale misbruik van alles. Sorry even goeie vrienden verder. Daar gat het niet om ieder zijn ding.Ik toets mijn ervaringen aan andere ervaringen die ik lees op internet.
Ik zit nu in een periode van keta-verslaving, net terug bij aan het komen op dit moment, nog wazig en vaag alles. Ik kan maar alleen lezen met 1 oog dicht, anders zie ik drie of vier dubbel.
Wat ik ervaar en wat ik lees, als het overeenkomt, dan klopt het.
Ik wilde een punt maken maar ik ben het vergeten.
Nu ik terug kan wandelen lijkt het alsof ik in sprookjesland ben.
Vandaag ga ik terug candyflippen: 2 xtc pillen (250mg elks) om nu te consumeren, terwijl ik wazig ben van terug te komen uit een k-hole, enkele uren geleden, dan terug enkele vette lijnen keta om diep te gaan (ik lig in mijn bed met de laptop naast mij op een tafeltje, en ook al de rest ligt op dat tafeltje), en dan een vette lijn snelle, en om straks te gaan slapen heb ik opiaat-capsules (een soort zuivere heroine) en een shitload van barbituraten en benzo's.