#1
wat heb je allemaal al uitgesloten?
zoals dieet, uitgerust of niet, combinaties, settings, frequentie...?
zoals dieet, uitgerust of niet, combinaties, settings, frequentie...?
Moleculair gewicht keta freebase = 237.725MeejheM zei:Ik heb altijd gehoord dat 86,xx% echt de max was.
MeejheM zei:wat heb je allemaal al uitgesloten?
zoals dieet, uitgerust of niet, combinaties, settings, frequentie...?
Ziet er naar mijn mening beetje onverantwoordelijk uit. dit is echt wel junk te noemen., zoals jij er mee om gaat. komt bij mij echt onverantwoord over totale misbruik van alles. Sorry even goeie vrienden verder. Daar gat het niet om ieder zijn ding.Ik toets mijn ervaringen aan andere ervaringen die ik lees op internet.
Ik zit nu in een periode van keta-verslaving, net terug bij aan het komen op dit moment, nog wazig en vaag alles. Ik kan maar alleen lezen met 1 oog dicht, anders zie ik drie of vier dubbel.
Wat ik ervaar en wat ik lees, als het overeenkomt, dan klopt het.
Ik wilde een punt maken maar ik ben het vergeten.
Nu ik terug kan wandelen lijkt het alsof ik in sprookjesland ben.
Vandaag ga ik terug candyflippen: 2 xtc pillen (250mg elks) om nu te consumeren, terwijl ik wazig ben van terug te komen uit een k-hole, enkele uren geleden, dan terug enkele vette lijnen keta om diep te gaan (ik lig in mijn bed met de laptop naast mij op een tafeltje, en ook al de rest ligt op dat tafeltje), en dan een vette lijn snelle, en om straks te gaan slapen heb ik opiaat-capsules (een soort zuivere heroine) en een shitload van barbituraten en benzo's.
ik zie het inderdaad np ManTopic is bijna 8 jaar oud...het is beter om zelf een nieuw draadje te maken @Starwind
Hoe kom je er bij om een niet lichamelijk verslavende drug soft drug te noemen ? Heel weinig drugs zijn lichamelijk verslavend hoor.Eigenlijk is het een soft-drug (niet lichamelijk verslavend), maar wel geestelijk heel verslavend.
Mananas zei:- de hype rond xtc en dat het een soft-drug (niet lichamelijk verslavend) zou zijn komt omdat het leuke, toffe, kleurrijke pilletjes zijn met een mooi, leuk logo op.
Dat vraag ik juist, hoezo is MDMA lichamelijk verslavend? Als je informatie erover opzoekt (en dan bedoel ik niet meningen op een forum, maar van sites met feiten erover), dan kom ik letterlijk alleen maar tegen dat MDMA geen lichamelijke afhankelijkheid veroorzaakt, maar juist wel geestelijke afhankelijkheid kan brengen (het tegenovergestelde van wat jij zegt), zoals dat je het gebruikt omdat feestjes anders minder leuk zijn (je lichaam boeit het niks of je het wel of niet gebruikt, alleen je wilt het echt om de ervaring van een feest te veranderen).Mananas zei:mdma is ook weer zo'n bijzonder geval, het is geestelijk niet echt verslavend, maar wel lichamelijk (vandaar hard-drug) - de hype rond xtc en dat het een soft-drug (niet lichamelijk verslavend) zou zijn komt omdat het leuke, toffe, kleurrijke pilletjes zijn met een mooi, leuk logo op.
de pillen zien eruit als snoepjes, en het is niet zo'n grote stap om een pilletje door te slikken, een lijntje door je neus is al heel wat anders als je een beginner bent, ik ben een doorwinterd gebruiker maar een spuit in mijn arm steken zal ik nooit doen, die stap is te groot.
xtc-pilletjes (mdma dus) zijn snoepjes, onschuldig, en daarom denken mensen dat het vrij 'soft' is
(een goede test is: als je gebruikt hebt, en je hebt de volgende dag meer nodig voor hetzelfde effect, dan is het officieel een hard-drug waarschijnlijk (lichamelijk verslavend) al zijn er uitzonderingen, zoals ketamine, een soft-drug (niet lichamelijk verslavend) waar je ook meer en meer van nodig hebt. Maar bij cannabis, salvia, cocaïne,... kan het zelfs zo zijn dat je na lang gebruik minder nodig hebt dan voordien...)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."