#1
Thanks.
Ik ben heen en weer gaan lopen in de lange gang gisteren voor het gesprek. Het is geen mediteren maar het maakte wel dat ik me op dat moment alleen op het lopen concentreerde.
Vanmorgen tegen de arts zei ik ook, omdat ik weinig slaap ben ik sneller boos, en daarna kost het weer energie om dat uit te praten etc etc. Overigens zijn er mensen die veel vaker boos zijn dan ik... zo´n kliniek is toch een soort snelkookpan. Je kiest elkaar niet uit maar vormt wel een soort huishouden voor de tijd dat je hier bent.
Arts is zelf bipolair en begrijpt het wel. VPK zei gisteren, juist omdat ik normaal rustig ben zijn ze dit niet gewend.
Ach het was een leermoment. En als je na bijna 20 jaar stopt met benzo´s krijg je af en toe wrijving, dat is niet zo raar.
Ik ben heen en weer gaan lopen in de lange gang gisteren voor het gesprek. Het is geen mediteren maar het maakte wel dat ik me op dat moment alleen op het lopen concentreerde.
Vanmorgen tegen de arts zei ik ook, omdat ik weinig slaap ben ik sneller boos, en daarna kost het weer energie om dat uit te praten etc etc. Overigens zijn er mensen die veel vaker boos zijn dan ik... zo´n kliniek is toch een soort snelkookpan. Je kiest elkaar niet uit maar vormt wel een soort huishouden voor de tijd dat je hier bent.
Arts is zelf bipolair en begrijpt het wel. VPK zei gisteren, juist omdat ik normaal rustig ben zijn ze dit niet gewend.
Ach het was een leermoment. En als je na bijna 20 jaar stopt met benzo´s krijg je af en toe wrijving, dat is niet zo raar.