#1
Nee. Zeker niet te vaak doen.
Zó gewonnen is zó geronnen, nietwaar
Zó gewonnen is zó geronnen, nietwaar
Dit is de enige manier om te winnen inderdaad. Heb ooit in 1 keer 800 euro gewonnen met roulette. Ben meteen weggegaan.Ik ben ene keer in het casino geweest. Gelijk 1300 gulden gewonnen en nooit meer naar het casino gegaan. Dan heb je gewonnen haha!
Slim hahahaDit is de enige manier om te winnen inderdaad. Heb ooit in 1 keer 800 euro gewonnen met roulette. Ben meteen weggegaan.
Ik kan me er wel in vinden als je t hebt over rush! Maar nog nooit geprobeerd te stoppen? Je wilt niet stoppen?Ik heb al 5 jaar een gokverslaving. Het is net als drugs, maar dan beter (qua rusch)
Het is een onderschatte verslaving als ik eerlijk ben. Vaak zeggen mensen tegen mij "Ja dan doe je dat niet, is toch niet moeilijk?" en als je het dan vergelijkt met drugs dan zeggen ze dat dat heel anders is.
Ik wil wel stoppen, heb daar ook al heel lang hulp bij, ongeveer 3 jaar. Het lukt mij niet volledig te stoppen. En dat komt mede door ook andere problematiek waaruit het gedrag komt dat ik ga gokken en dan geen besef meer heb op dat moment. Het is namelijk voor mij prettig op dat moment, als het lastig word kan gokken. Omdat mijn brein dan alleen maar aan gokken denkt en dan ook de rusch.Ik kan me er wel in vinden als je t hebt over rush! Maar nog nooit geprobeerd te stoppen? Je wilt niet stoppen?
Ik heb afgelopen jaar me acc verwijdert en ben helemaal gestopt, maar was korte periode van verslaving. Winnen, verliezen steeds meer verliezen dus steeds hogere inzet, winnen verliezen. Ik stopte met grote winst gelukkig kon ik toen met vrede alles eraf halen en gelijk acc sluiten. Moet er ook niet aan terug denken. Ik zat zolang achter elkaar dat ik niet eens echt meer oplette wat de uitslag was. Winst of verlies ik begon glazig naar me scherm te kijken en inzet deed me ook niks meer.. dan weet je dat t goed misgaat
wat is boostabit?Laatst nog 40% winst gehad op bustabit.
Dit moet ik niet tevaak doen.
Het is beter om roulette te spelenLeuk gokken??!
Zodra er geld in het geding komt, wordt het heel gauw niet meer zo leuk..
Ja of gewoon helemaal niks..Het is beter om roulette te spelen
Same, gokken, cocaine het is allemala hetzelfde alleen met gokken ram je er zo 1000 euro door.Ik ben best een lange tijd verslaafd geweest aan gokken. Dat begon onschuldig door voetbalwedden en uiteindelijk was ik langere tijden dagelijks bezig met online blackjack.
Ik hield zelfs een langere tijd bij hoeveel er in en uit ging. Uiteraard in de min al die tijd geweest (1 keer bijna quit geweest). Uiteindelijk tegen mezelf gezegd, als ik dit geld nog over heb op mijn rekening kan ik echt niet meer verder gaan. Ik heb een eigen woning en rekeningen natuurlijk die betaald moeten worden.
Daardoor ben ik gaan minderen en heb ik het in fases wel afgebouwd. Ik speel nu af en toe nog recreatief 1 keer in 1 of 2 maanden een sessie. Of ik nou win of verlies ik stop daarna. Ik heb een leuke winsessie gehad nog en uitbetaald. Toch heb ik soms stok achter de deur nodig en block ik mezelf een bepaalde tijd zodat ik ook niet kan spelen.
Inderdaad , was 2 jaar terug met vrienden in holland casino en die kwamen met 30 euro binnen op gegeven moment had een vriend 90 eur die hij kon uit tikken maar wat deed hij ... doorspelen en na 30 minuten vroeg hij of ie 50 euro van mij kon lenen. Wat ik natuurlijk niet deeed. ik zat er gezellig aan de bar met wat dames erg gezelligJa of gewoon helemaal niks..
Tuurlijk, snackbars met fruitautomaten o.a en grote luxe casinos . Zij maken winst.Blijf toch weg bij die gokkerij.
Uiteindelijk verliest iedereen.
Zo zit die zaak nou eenmaal in elkaar.
Bijvoorbeeld de 0 op de roulettetafel.
Die maakt dat je, zeker als je vaak inzet, verliest.
Fruitautomaten zijn nog veel gemener.
Ondanks alle lampjes in zo'n ding, er zit een klein kastje in, 10 x 4 x 3 cm, dat bepaalt de winstkansen en uitbetaling.
En.....vrijwel iedereen verliest.
Gegarandeerd!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."