#1
Goed dat je hier wer bent. Alleen kom je er ook niet uit.Vooorheen kwam ik hier om te chatten met medegebruikers voor de fun. Na twee jaar log ik weer in omdat coke inmiddels mijn prive leven al verslind. Mijn gezin is mij alles maar waarom toch weer die packs scoren. Waarom houd ik mij iedere dag voor de gek. "Hierna stop ik echt". "Het valt nog wel mee". liegen en bedriegen en geen beeld van wat ik echt om je heen gebeurt.....Hoor wel wie er met mij over wilt praten....zal nog wel weer even wakker zijn.
Ga na de feestdagen even langs je huisarts met het eerlijke verhaal voor hulp.
Coke is een bitch