Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocaine

cocaine

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tommmy zei:
Vooorheen kwam ik hier om te chatten met medegebruikers voor de fun. Na twee jaar log ik weer in omdat coke inmiddels mijn prive leven al verslind. Mijn gezin is mij alles maar waarom toch weer die packs scoren. Waarom houd ik mij iedere dag voor de gek. "Hierna stop ik echt". "Het valt nog wel mee". liegen en bedriegen en geen beeld van wat ik echt om je heen gebeurt.....Hoor wel wie er met mij over wilt praten....zal nog wel weer even wakker zijn.
Klik om te vergroten...
Goed dat je hier wer bent. Alleen kom je er ook niet uit.

Ga na de feestdagen even langs je huisarts met het eerlijke verhaal voor hulp.

Coke is een bitch :( Maar je komt er wel weer vanaf. Het zal niet makkelijk zijn maar erg de moeite waard.
T
TommmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is nou juist de tweestrijd in m’n hoofd. Er zijn veel meer effecten/ gevolgen etc. Die mij willen doen stoppen. Echter die paar triggers zijn fors overheersend momenteel. Hulp is er zeker maar blijf een geoefend leugenaar blijkbaar. ( ook zo’n negatief gevolg). Mn gezin moet de hoofd trigger zijn om te stoppen. Ze zijn alles. Waarom toch weer..
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tommmy zei:
Dat is nou juist de tweestrijd in m’n hoofd. Er zijn veel meer effecten/ gevolgen etc. Die mij willen doen stoppen. Echter die paar triggers zijn fors overheersend momenteel. Hulp is er zeker maar blijf een geoefend leugenaar blijkbaar. ( ook zo’n negatief gevolg). Mn gezin moet de hoofd trigger zijn om te stoppen. Ze zijn alles. Waarom toch weer..
Klik om te vergroten...
Erken eerst dat je verslaafd bent, want dat ben je.
Pas dan kun je verder.

Als je blijft liegen wil je niet echt stoppen.

Met de juiste hulp kun je achterhalen wat de onderliggende redenen zijn voor je gebruik.
(De triggers).

Zoek hulp voor jezelf. Pas dan kun je er ook voor je gezin zijn.
Je kunt ook doorgaan en alles kwijtraken en daarna spijt hebben. Laat het niet zover komen.
Je bent nu al niet eerlijk naar ze.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eens met @Zeehond - je kunt alleen herstellen als je het zelf wilt, niet voor een ander.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tommmy zei:
Dat is nou juist de tweestrijd in m’n hoofd. Er zijn veel meer effecten/ gevolgen etc. Die mij willen doen stoppen. Echter die paar triggers zijn fors overheersend momenteel. Hulp is er zeker maar blijf een geoefend leugenaar blijkbaar. ( ook zo’n negatief gevolg). Mn gezin moet de hoofd trigger zijn om te stoppen. Ze zijn alles. Waarom toch weer..
Klik om te vergroten...
Welk effect spreekt jou zo aan, dat je het blijft gebruiken?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tommmy zei:
Dat is nou juist de tweestrijd in m’n hoofd. Er zijn veel meer effecten/ gevolgen etc. Die mij willen doen stoppen. Echter die paar triggers zijn fors overheersend momenteel. Hulp is er zeker maar blijf een geoefend leugenaar blijkbaar. ( ook zo’n negatief gevolg). Mn gezin moet de hoofd trigger zijn om te stoppen. Ze zijn alles. Waarom toch weer..
Klik om te vergroten...

Wat hiervoor ook al gezegd is: jouw herstel (en daarmee jezelf/zelfzorg) moet op 1 komen te staan. Kinderen op 2 en daarna de rest.

Meestal is het zo dat je anders je herstel verliest èn alles wat je daarboven hebt geplaatst. Dat klinkt misschien wat hard, maar is vaak wel de waarheid.

Wat voor hulp heb je op dit moment al? En heb je door wanneer je liegt of de waarheid manipuleert tegen die hulp?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
GroenRook zei:
waar het vandaan komt?
Klik om te vergroten...
Dat is verslaving.
GroenRook zei:
Ergste is dat ik het niet eens wil
Klik om te vergroten...
Dit is ook de verslaving die spreekt, want je gebruikt toch.
Hoe graag wil je echt stoppen?

Als dat niet lukt, waar je geen schaamte voor hoeft te voelen, zoek hulp via de huisarts.

Als je echt wilt stoppen, kom dan in actie.
T
TommmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
10 weken niks. Beetje hulp van verslaving zorg Helaas nu toch weer as we speak.
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tommmy zei:
10 weken niks. Beetje hulp van verslaving zorg Helaas nu toch weer as we speak.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar…
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tommmy zei:
10 weken niks. Beetje hulp van verslaving zorg Helaas nu toch weer as we speak.
Klik om te vergroten...
Pak de draad weer op daar waar je gebleven was. Mooi advies van @_shikantaza .

Gedane zaken nemen geen keer. Het enige waar jij nu invloed op hebt, dat zijn de keuzes die je vanaf nu weer maakt.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Afkicken van coke is vallen en opstaan ,10 weken is al een hele prestatie en zou deze terugval als accident beschouwen als je direct weer stopt.
Vaak kom je er dan sterker uit ,maar nog een keer vallen is niet uitgesloten.
De periode die er tussen zit word steeds langer als je het volhoud.
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik snap het zelf ook niet, doe het steeds vaker.
Ergste is dat ik het niet eens wil of echt fijn vind (lichamelijke ongemakken).

waar het vandaan komt? Geen idee.
Dat dit het enige is wat ik kan bemachtigen is sws 1 reden.

wat een troep! Hoop dat je het kan laten.
Brengt je helaas niks en maakt een hoop kapot.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tommmy zei:
10 weken niks. Beetje hulp van verslaving zorg Helaas nu toch weer as we speak.
Klik om te vergroten...
Bespreek het open en eerlijk met jouw behandelaar, dan was het niet voor niks.
T
TommmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vooorheen kwam ik hier om te chatten met medegebruikers voor de fun. Na twee jaar log ik weer in omdat coke inmiddels mijn prive leven al verslind. Mijn gezin is mij alles maar waarom toch weer die packs scoren. Waarom houd ik mij iedere dag voor de gek. "Hierna stop ik echt". "Het valt nog wel mee". liegen en bedriegen en geen beeld van wat ik echt om je heen gebeurt.....Hoor wel wie er met mij over wilt praten....zal nog wel weer even wakker zijn.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Welkom terug maat,

Het komt goed man! Ik weet natuurlijk niet wat de aanzet tot dit gedrag is. Waar komt de zucht vandaan? Is het omdat je maten hebt die je er aan toe doen herinneren, of denk jij zelf eroverna? Ik ben open voor een gesprek, als dat nodig is natuurlijk.

Ik weet niet of je zelf al wilt stoppen, want zonder dat jij 't zelf wilt, gaat 't erg lastig zijn.

Je zegt een gezin te hebben. Heb je 't voor hun er niet voor over om door de slip te gaan? Je zegt ze te bedriegen, wat doet jou dit?

Ik zou alles ervoor over hebben, om mijn gezin een nuchtere man te bieden, die klaar staat waar 't hoort, en moet. Weten ze van je problemen af?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."