Goedemorgen, dankjewel voor je opmerkzaamheid. Ik ben niet zo goed in die grammen.🫣 Ik denk dat hij normaal per dag/ keer 10 gram rookt en die dag iets minder dan de helft dus iets minder dan 5 gram. Klopt dat dan beter?
Van 10 gram val je om ,ook van 5 gram krijg je een tuintje op je buik.
Zijn minimale gebruik is een halve gram om uit ontwenning te blijven, Dat heet WD in Engelse termen.
Ik heb niet het gevoel dat hij dat nu nog doet, wel dat hij het heel veel heeft gedaan. Ik weet wel dat het nog een heel heel lange weg is.
Hoe is het nu met jou dan na 8 jaar gebruik en de afkickpogingen? Wanneer ging voor jou de knop om? Hoe heeft je leven zich gevormd?
Je kunt het gevoel hebben dat hij meewerkt deze keer ,maar wees op je hoede want hij kan ook stiekem een lijntje wegsnuiven.
Ik weet wel dat hij echt wel wil ,hij heb het einde van de tunnel gezien door jou breuk met hem en ik hoop ook oprecht dat de liefde weer terug komt als hij echt clean is.
Ik gebruik nu 31 jaar geen heroine meer ,ik vroeg me eigen altijd af waarom je dood gaat als het zo lekker is,want dood ga je zeker op een dag aan dat spul.
Bij mij ging de knop om toen ik mijn moeder vroeg of ze me door het hoofd wou schieten ,ik gaf haar mijn pistool maar ze durfde niet.
Ik ben toen ingestort en was bereid om te sterven ,tot Kentron met een professor kwam met een nieuwe afkick methode nml Naltrexone maar dan midden in de afkick ,ik heb 8 uur gestuiterd dat ik nooit meer vergeet maar ik was een vrij man en clean na die 8 uur!
Dat is nog steeds de motivatie om er ver vandaan te blijven.
Houden van zit in je 💓 dat gaat niet zomaar weg. Alleen de liefde is niet onvoorwaardelijk. Soms kan het gewoon niet. Ik zal hem altijd steunen.
Ik weet het allemaal ,mijn moeder speelde jou rol op dat moment ,het enige houvast aan hoop!
Heel erg bedankt. Dit zijn wel dingen waar ik echt iets aan heb. Ik denk dat goede voorbereiding en begeleiding van je detox het belangrijkste is. Naast het willen. Maar dat willen is niet altijd genoeg als je zo verslaafd bent.
Dankjewel voor je openheid en delen van je ervaring! Ik ga nu taart halen enzo. Fijn dat er vrienden komen zo. Ook al is dat wat vroeg 😃. Dankbaar dat ze er zijn. En fijn dat ik hier kan schrijven.
Heel graag gedaan en ik wens je een fijne verjaardag want dat verdient een fantastisch mens als jij wel !