Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHippie's (drugs)dagboek

Hippie's (drugs)dagboek

242 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lief dagboek,

Ik voel me de afgelopen week minder goed.

Vooral lichamelijk en dat komt dan indirect ook geestelijk naar boven. Ik ben vermoeid, maar toch rusteloos. Ik zou op sommige momenten een fles alcohol naar binnen willen gieten om even 'uit' te staan.

Of genoeg cannabis gebruiken om 'tevreden' te zijn. Ook denk ik vaak aan een dag waarop ik stimulanten ga gebruiken om dingen af te krijgen.

Ik worstel wat met mezelf. Ik moet ook niet te hard zijn voor mezelf. Ik kom er wel uit. Het zijn maar 'luxe' problemen.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lief dagboek,

Ik ben emotioneel, mijn lichaam maakt tranen aan en het lichaam voelt wat breekbaar. Ik vecht er niet langer tegen, maar ben dankbaar dat ik geen chemische machine ben.

Emoties overstijgen het zijn van slechts een complexe biochemische constellatie. Emoties maken ons menselijk. Geen AI kan dat ooit werkelijk evenaren.

Ik ben een mens.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je deze laatste weken niet je koffie toename gehalveerd? Dat zou ook een heleboel kunnen verklaren toch?
Na zonneschijn komt regen en dan weer zonnetje heb ik geleerd deze maanden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."