#1
Versta er de helft niet van, maar vind 'm goed!!
Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...Versta er de helft niet van, maar vind 'm goed!!
Ik heb er een deel gezet. Kijken wat jullie ervan vinden... We moeten echt ook een Engelstalige versie van dit topic maken. Ik heb jarenlang een hiphop radio show gehad, ik heb bommen liggen.Kom op @geflipt, je hebt me nieuwsgierig gemaakt!
Zalig labelMeer dit dus.
Edit. Is playlist.
Ik ken porto redelijk , chill er soms mee.Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...
Ik volg tourist al vanaf hij begon. Ik had toen al mad respect voor hem. Waren de begin jaren van mijn radio show, maar daar paste hij niet in. Ik draaide toen vooral experimentele hiphop. Een dezer graaf ik eens diep en post ik wat crazy dingen in het Engelstalige topic!Ik ken porto redelijk , chill er soms mee.
Niet mijn stel gasten maart porto is een leuke down to earth kerel als tourist , waar il ook al enkele keren de maker mee geldeeld heb.super om ze samen bezig te zien en flow creëren zonder beat of instrumentale.
Love it.
Dan heb jij zeker nooit Steen of Spinal geluisterd?
Was hij geen jury eens bij rap battles? Of ik ben in de war met een ander
Waarschijnlijk. Hij zat vroeger bij de St Andries mc's, nogal een begrip hier bij ons. Hij is vooral bekend als beatboxer. Wordt heel vaak als jurylid gevraagd.Was hij geen jury eens bij rap battles? Of ik ben in de war met een ander
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."