#1
Niet hc wel goed.
Kan het begrijpen.Kga er morge zeker eens door bladeren , steen kan ik niet zo appreciëren.
You hate it or you love it. I love it 😂Vind zen teksten zeer bot en gaan door merg en been , opzich geen slechte rapper .
Maar haat ze persona een beetje .
Ken hem alleen maar negatief.
Ben benieuwd of jullie deze ook kennen? Ik ken deze van woord tot woord meedoen ook😁
GoedBen benieuwd of jullie deze ook kennen? Ik ken deze van woord tot woord meedoen ook😁
Vind zen teksten zeer bot en gaan door merg en been , opzich geen slechte rapper .
Maar haat ze persona een beetje .
Ken hem alleen maar negatief.
Dat heb ik met Mr. Polska - Gustav. Ik zweer kijk die clip even en luister goed naar die tekst. Echt ziek ook. Geef altijd een Gustav optreden voor @Blyatman, dan komen mijn rap skills naar boven. 😂🤣Ik werd trouwens weleens gevraagd door vrienden van, hé jij kent deze toch zo goed uit je hoofd, en dan moest ik hem voordoen🤣
Vind zen teksten zeer bot en gaan door merg en been , opzich geen slechte rapper .Kan het begrijpen.
Mij maakt het niet uitmoest het perse nl/be zijn dan? Oke sorry, mijn fout
Lekkere beat lekkere track.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."