Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNL/BE Hip-Hop & Rap

NL/BE Hip-Hop & Rap

127 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Muziek heeft een enorme invloed op men stemming, met deze rap wil ik met een mes het bos in trekken bij wijze van spreken.
Ik luister nu liever wat rustige rap , die niet over dode en verderf gaat.
Klik om te vergroten...
Heb hetzelfde.

Heel veel goede hiphop gaat helaas over slechte dingen en is soms zelfs gemaakt om haat te verspreiden. Daar kan en wil ik liever niet meer teveel naar luisteren. Beter eigenlijk helemaal niet.

Ik hoor in dit topic ook goede rap van bijvoorbeeld Steen en Spinal, maar het is allemaal zo evil joh. Ik wil niet in die vibe zitten. Muziek beïnvloedt je, bewust of onbewust. Het hoeft ook niet meteen Will Smith te zijn, maar hiphop kan opbeurend en positief zijn.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
😍
Verstaan jullie dit 😂
Klik om te vergroten...
Fantastisch, maar verre van hip hop wel...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou hier iets van mezelf kunnen zetten, maar dan maak ik mezelf wel openbaar. Of toch mijn alter ego... Twijfel...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
C
CalliweedLid
01-01-2024, 00:00
#5


g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kippenvel, elke keer...

g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is de laatste voor vandaag...

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
geflipt zei:
Klik om te vergroten...
Versta er de helft niet van, maar vind 'm goed!!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Versta er de helft niet van, maar vind 'm goed!!
Klik om te vergroten...
Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Kom op @geflipt, je hebt me nieuwsgierig gemaakt!
Klik om te vergroten...
Ik heb er een deel gezet. Kijken wat jullie ervan vinden... We moeten echt ook een Engelstalige versie van dit topic maken. Ik heb jarenlang een hiphop radio show gehad, ik heb bommen liggen.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Meer dit dus.

Edit. Is playlist.
Klik om te vergroten...
Zalig label
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
geflipt zei:
Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...
Klik om te vergroten...
Ik ken porto redelijk , chill er soms mee.
Niet mijn stel gasten maart porto is een leuke down to earth kerel als tourist , waar il ook al enkele keren de maker mee geldeeld heb.super om ze samen bezig te zien en flow creëren zonder beat of instrumentale.

Love it.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Ik ken porto redelijk , chill er soms mee.
Niet mijn stel gasten maart porto is een leuke down to earth kerel als tourist , waar il ook al enkele keren de maker mee geldeeld heb.super om ze samen bezig te zien en flow creëren zonder beat of instrumentale.

Love it.
Klik om te vergroten...
Ik volg tourist al vanaf hij begon. Ik had toen al mad respect voor hem. Waren de begin jaren van mijn radio show, maar daar paste hij niet in. Ik draaide toen vooral experimentele hiphop. Een dezer graaf ik eens diep en post ik wat crazy dingen in het Engelstalige topic!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga later even de tijd nemen om jullie muziek te luisteren. Ben benieuwd. 😁
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aniet_Speed zei:
Dan heb jij zeker nooit Steen of Spinal geluisterd?
Klik om te vergroten...

Heb net 1 liedje van die Steen geluisterd. Niet mijn ding.
C
CalliweedLid
01-01-2024, 00:00
#18
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
geflipt zei:
Klik om te vergroten...
Was hij geen jury eens bij rap battles? Of ik ben in de war met een ander

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."