#1
GAAF ! Dit rapport ontnam mij bijna de adem. Goed gedoseerd @ljuv !
Dat was me ook niet ontgaan, subtiel he?Omdat @Zeehond vandaag blafte dat hij meer recreatieve gezellige drugservaringen wilde lezen.
Haha ja en kei leuk om te schrijven ook eigenlijk. Wel een werkje😅Wat een fantastisch geschreven ervaring, HIER WORD IK DUS ZO BLIJ VAN OM TE LEZEN!!!
Dit zijn toch die onvergetelijke avonturen die mooi zijn om te delen.
Thanks, alsof ik er bij was ❤️❤️❤️
Cant wait!!!Dat was me ook niet ontgaan, subtiel he?
M'n DMT trip report staat nog in het klad.
Thx voor je report!!
Fantastisch feestje zo te horen! Top en ook heel erg leuk geschreven!⚠️VERVOLG OP OPENINGSBERICHT⚠️
Dag 2
Een beetje laat word ik herboren wakker. Vanuit mijn tent hoor ik van de mannen alweer een lachsalvo en nog beter: ik voel mn armen en benen weer zonder dat ze 20 kilo zwaarder lijken. We staan op met een wake & bake en kutten wat bij de tent. Ook letterlijk trouwens, want het is zowaar nóg harder gaan waaien. Er vliegen al partytenten door de lucht en ook wij verstevigen die van ons weer. Ik weet niet hoe we het voor elkaar krijgen, maar het is pas 4 uur als ik op het festivalterrein sta. Toch heb ik al een heel leuke middag gehad. Ik heb zelfs al een eerste sosje op, omdat dpic en ik er jonkootje te veel hadden geklapt maar nu wilden klieren. Er is een DJ uitgevallen en Fatima Yahama, waar mijn techno liefde ooit een beetje begon, is de vervanger... L’empratrice én Jungle staan main én er is EK voetbal dus ik kijk enorm uit naar de dag én naar MDMA heheh. We gaan langs de wat kleinere podia waar minder bekende artiesten staan. Met twee vrienden ga ik naar twee van m’n beste vriendinnen(💕💕💕) en chill ik (wederom buiten in het gras) bij Aurora (vet!!!). Ik ben zó content met mijn groep maar ook met hoe ik me van groep tot groep beweeg, me overal welkom voel en zo mezelf kan zijn. Iedereen die ik ken die hier is, is op een bepaalde manier heel belangrijk voor me. Dat óf dit weekeind is een grote afterglow voor me😅 Ik heb een spraakmakend petje op en geniet óók van de gesprekken met random mensen die er naar vragen. En waar ik ook gelukkig mee ben: het eten! Ik heb te weinig tijd om van alles wat me aanspreekt te kunnen genieten. In verhouding tot het bier vallen de muntprijzen me ook mee. Ik maak een ideologische uitzondering voor een worst van Hans Worst🌭: met uitstek het lekkerste dat ik het weekeind at. Aanrader mocht je een keer in Rotterdam zijn of hun foodtruck tegenkomen.
Nadat we echt een tópplekje en topfeestje hadden bij L’empratrice, begint de wedstrijd van Oranje. Het héle veld staat vol en ik merk dat ik al behoorlijk lam en rozig ben ondanks mijn sos haha. Ik en 1 vriend raken de rest kwijt en we zijn zo lekker aan het rondwandelen en dansen en genieten dat we denken: boeie. Fuck die wedstrijd… wij gaan lekker op pad🦹♀️🦹♂️ Ik neem mijn voorlopig laatste sosje en wij vermaken ons met Queertheater en hilarische mensen op een (veul!) rustiger terrein tot Fatima Yahama begint. Een vriend, die aan de LSD zat en zich éven had zich teruggetrokken, sluit zich bij ons aan. Hij gaat van Bas genieten in een hangmat naast het podium en wij duiken precies op tijd de menigte in. We staan heerlijk vooraan voordat de grootste massa aan komt kakken na de wedstrijd en gooien onze eerste dosis MDMA in onze mik. Het is ook wel lekker even met zijn tweeën te zijn want we hebben hierdoor alle ruimte om los te gaan en steeds een beter plekje te bemachtigen. We praten nauwelijks, dansen onze beentjes eraf en lachen breed naar elkaar. Een heeeeerlijke come-up van de XTC en een heeeeeerlijk setje van Fatima. Gelukszalig vinden we na de set onze vrienden weer allemaal terug. Iedereen die nog niet begonnen was snoept snel van hun MDMA. Jungle, die ik hier in 2018 ook zag, gaf weer een waanzinnige show en stoomt ons klaar om de nacht in te gaan. Deze vind ik zo moeilijk te omschrijven, maar dan toch een poging: een machtig mooie MDMA avond. Classic, zou ik zeggen, het tikte alle MDMA boxjes af:
- Tering goeie techno, met één vriend ben ik moeilijk weg te krijgen van de podia. We dansen met elkaar en alles en iedereen.
- Geen zin meer in bier en zó blij zijn met ál het zoets.
- Als ik dan toch van de dansvloer afkom: SIGARETTEN. Niks evenaart de peukies als je aan de M zit.
- De gesprekken met elkaar en met vreemden❤️
Op een gegeven moment komen we bij een stage die zo druk is dat mensen buiten staan te dansen. Dit blijkt een banger te zijn, want zo is er voor ieder wat wils: de stampers stampen, de praters praten 2 meter verderop met Jan en alleman en de klierders klieren op eenzelfde manier rond de kampvuren. Voor mij betekent dat: alles tegelijk doen. Mijn ADHD brein gaat tering goed op deze nieuwe situatie en de M. Mijn XTC is op maar ik mag MDMA meelikken van een vriend. Op een bepaald punt word ik misselijk en weet ik: oeps. Ietsje te ver gegaan. Het is goed zo meid. Ik laat mijn MDMA uitwerken, geniet nogsteeds van alles. De feesten zijn om 04:30 afgelopen, maar het terrein is nog vol in leven en wij ook. Ik heb geen idee hoe laat het is als ik merk dat het voor mij echt klaar is. Ik krijg het ongelofelijk koud en weet niet meer hoe ik mezelf warm moet krijgen... Jammer want ik had heel erg uitgekeken naar een lekkere XTC+keta combo om mee af te sluiten.
Wanneer we naar onze tenten lopen zien we echter dat er toch niet meer geaftert wordt. Nog zo’n corona ding dat me opviel: eerder waren te festivalcampings veel meer een party-en-kom-erbij vibe. Nu is er veel minder interactie tussen groepen en liggen veel mensen op tijd er in. Ik kom mijn beste vriendinnetjes nog tegen bij ons toiletblok: ze zijn op dezelfde missie als mijn vrienden. Ik zeg ze dat ik de kou echt niet meer trek en later lees ik in onze chat dat eigenlijk ál onze vriendinnen dezelfde conclusie trokken. Ik was al blij dat ik een keertje mezelf niet tot het uiterste dreef, maar het is ook fijn dat fomo uberhaupt niet nodig was geweest. De terugweg is hilarisch en prachtig: de zonsopkomst is weer adembenemend en we hebben besloten om met zijn állen naar de tenten te gaan dus het is fantastisch om alle mannen in hun eigen afterglow te zien. Later zou ik op een filmpje zien hoe belachelijk iedereens toestand echt is en ga ik weer stuk: ik kijk met heeeeeeel veel warmte terug op deze avond en ook deze wandeling specifiek.
Dag 3
Ik verbaas mezelf over mijn toestand als ik wakker word. Ik heb geen kater en ben eigenlijk niet eens moe. Ik ben wel vastberaden iets langer van de dag te genieten dan de dag ervoor want het is de laatste, ik kan het niet te laat maken want moet dinsdagmiddag naar kantoor en bovenal: DE ZON SCHIJNT🌞Maarrrrr ik houd er ook van s ochtends lekker mijn tijd te nemen en ik vind het ook wel heel leuk voor de mannen te zorgen (een deel heeft het heel erg zwaar) en ze te voorzien van koud water, warme koffie en brunch. Het ouwehoeren op de camping is eigenlijk ook zó leuk haha. Gelukkig lukt het ons bijna allemaal om op tijd voor de the Vaccines op het terrein te zijn (ZO VET OOK AAAAAHHHH). Één vriend blijft lekker slapen in zijn tent om op te laden voor de laatste avond. We zitten aan het water te genieten van de muziek en doen veel dierenspelletjes: het is jonkodag. De biertjes vliegen er nog in als limo en we moeten munten opmaken dus houden ons niet in bij het eten.
Op een gegeven moment vind ik het wel welletjes. Ik heb zin om nog een beetje te stunten en ik heb nog een grammetje 3mmc om dit te bewerkstelligen. Enkele van mijn vrienden vinden het eigenlijk wel een heel goed idee: nog voor het einde van de avond is mijn zakje hartstikke op. Maar we zitten op een lekker level dus: boeie! Ineens heeft iedereen nog wel behoefte aan een laatste gekke avond, bij sommigen wint de 2cb het weer, bij anderen de MDMA. Ik ben lekker aan het wauzen op de 3M die ik een beetje aandik met wat keta. Veel vrienden keken enorm uit naar Khruangbin, ik ken eigenlijk maar 1 nummer waar mijn vriend enorm fan van is. WAUW wat is dit heerlijke muziek zeg. Ik zweef voor de mainstage en samen met mijn vent genieten we zichtbaar. Ik ben nooit eerder met hem op een meerdaags festival geweest en het is ZO'N fijne ervaring. We gaan lekker onze eigen gang maar als we samen zijn connecten we fijner dan anders❤️ Het valt onze vrienden ook op: heel leuk.
We dansen nog even bij the National maar zijn eigenlijk in the mood voor iets anders. Als ik dezelfde collega als twee dagen eerder weer zie met de vlokken 3m nog half in mijn neusgat hangend, haasten we ons naar Folamour. Hier vind ik een heeeeel dierbare vriendin (tevens collega) en haar vrienden. Samen met een andere vriendin blijft ze bij onze groep hangen en we hebben weer een geweldige avond. Folamour draait veel te goed maar helaas niet voor altijd. Uiteindelijk wordt er niet meer gedraaid maar toch willen we deze spot niet verlaten. De DTRH-radioDJ draait een bizarre mix van bangers, we dansen en we lachen ons kapot. We hebben een hoolahoop gevonden en beschermen onze spullen met een cirkel. Iedereen die te verdwaald is om het te zien moet een koprol maken, we vermaken ons heerlijk met deze bezigheid. In de tussentijd, bij gebrek aan meer 3mmc, snoep ik bij iedereen nog een beetje MDMA. Niet mijn intentie om twee dagen achter elkaar te gebruiken maar hij valt goed en ik ben zó in mijn element. Dus wederom: BOEIE.
Tijdens onze terugtocht zien we wéér die prachtige zonsopkomst. Mijn vriend is helemaal eraf maar tegelijkertijd niet te stoppen: we krijgen hem op slinkse wijze toch in bed (hij is ons de volgende dag erg dankbaar volgens mij). De rest aftert nog even door, de twee meiden blijven ook bij onze tent. Ik geniet van mijn lang verlangde mdma-keta comedown. Twee vrienden, die eerder die dag zonder kaartjes het terrein op zijn gekomen, komen verdwaald bij ons aan. Het plan binnen te komen was perfect. Wat ze zouden doen als het was afgelopen hadden ze niet meer over nagedacht😂 Uiteindelijk besluiten ze toch thuis te komen, een van hen moet om 17:00 weer werken… Het is een hilarisch avontuur als we ons voor de laatste keer naar het toiletblok willen bewegen. Ketaleip manoeuvreren we ons tussen de scheerlijnen en greppels. We pissen in ons broek bij het aanzien van alle wauze mensen bij de tandenpoetsrijen. Voor een laatste keer kruip ik in de tent.
Achteraf
Op maandag zijn we niet de eersten, maar ook niet de laatsten die hun kamp opgeruimd hebben. Uiteraard met dezelfde hilariteit als we de afgelopen ochtenden brachten. Moe en met heimwee naar het weekeind en elkaar begeven we ons naar de auto. Het enige dat ik over heb gehouden zijn mijn LSD zegels en ruim 3 gram wiet. Lekker: thuis komen ik en mijn vriend bij met de nodige jonko's en sushi. Ik slaap zo'n 13 uur.
Dinsdag melde ik me ziek voor kantoor. WORTH IT MOTHERFUCKEEEEEEEEEEERS. Mijn stem was ik al kwijt sinds zaterdag en ik ruïneer mezelf definitief tijdens de laatste trainingsdagen van mij ontwikkeltraject. We sluiten deze af met een goed feest, en hoewel ik een keer niet de lichten uitdoe ga ik langer door dan goed was voor mijn lichaam. Ook is mijn emotionele stabiliteit minimaal, dus ik jank de ogen uit m’n kop bij het afscheidnemen van deze groep en deze plek. Het volgende weekeind ziek ik uit in een natuurhuisje helemaal voor mezelf.
Herinner me volgend jaar pls want ik wil dit nooit meer missen😂😂😂
Het is een band/artiestBen ik nu de enigste die zich afvraagd wat een ''LSD sound system'' is?
Lemmegooglethatforyouuuuuu😂Ben ik nu de enigste die zich afvraagd wat een ''LSD sound system'' is?
Stel je voor: Daft Punk is playing at your house...Ben ik nu de enigste die zich afvraagd wat een ''LSD sound system'' is?
Je had trouwens een typfout gemaakt met de band naam zie ik nuLemmegooglethatforyouuuuuu😂
Da was geen typfout😂Je had trouwens een typfout gemaakt met de band naam zie ik nuLSD i.p.v. LCD sound system
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."