Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel mooi, door je manier van schrijven manoeuvreerde ik maandagochtend ketaleip met je mee tussen de scheerlijnen en greppels. En ik weet niet eens hoe dat voelt want heb nog nooit keta gebruikt 🤣"
"Volg je de instructies? Ik had ook hevige hoofdpijn totdat ik begon met een volle glas water CBD weg te spoelen. Sindsdien nergens meer last van."