#1
Nee dit is house thread.Classic trance ook toegelaten?
Nee dit is house thread.Classic trance ook toegelaten?
Het is meer acid house wat ik hier post ,dus ook vorm van house en uit zelfde tijdperk.Nee dit is house thread.
Trance is geen house toch?Het is meer acid house wat ik hier post ,dus ook vorm van house en uit zelfde tijdperk.
De topic starter roept toch geen Ot: meer hahaha.Trance is geen house toch?
Bij deze dan, OT aub. Trance klassiekers verdienen hun eigen topic.De topic starter roept toch geen Ot: meer hahaha.
Dit nummer deed mij meteen denken aan een gave film uit 2019 over rave-cultuur: Beats.
Alles wat je als klassieker op een houseparty kunt draaien is een houseclassic.Trance is geen house toch?
Mits het house is.Alles wat je als klassieker op een houseparty kunt draaien is een houseclassic.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."