#1
Ben ik steeds van mening, maar ieder zijn ding toch?Je vond het laatst toch juist geen goede ontwikkeling dat zij Angerfist aan het draaien was?
Ben ik steeds van mening, maar ieder zijn ding toch?Je vond het laatst toch juist geen goede ontwikkeling dat zij Angerfist aan het draaien was?
Absoluut maar dan heb ik je vorige berichtje over Rebekah verkeerd geïnterpreteerd. My bad!Ben ik steeds van mening, maar ieder zijn ding toch?
No problemo 😎Absoluut maar dan heb ik je vorige berichtje over Rebekah verkeerd geïnterpreteerd. My bad!
Allemachtig wat is dit lekker, ik hou zo van SNTS zijn stijl.
Die bass die hij erin gooit is niet normaal meer. @LucidLucy @Ulixes
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
Retwietje
Allemachtig wat is dit lekker, ik hou zo van SNTS zijn stijl.
Die bass die hij erin gooit is niet normaal meer. @LucidLucy @Ulixes
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
Heerlijk plaatje!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."