Dat intro is zo briljant! Dit duo ook btw..... @LucidLucy
#4
Mijn bovenburen zijn hier vast blijer mee dan ik .
Vanmiddag werd ik op muziek getracteerd,voor het eerst in een half jaar : Motown classics. Geen idee dat het zo gehorig is hier. Hoewel ik wel vrijwel dagelijks de onderlinge onvrede van daarboven kan meebeleven. Blijft bij een dik half uur. Ik ga eerdere suggesties scannen.
Tegendraads gaat niet een festival voor mij zijn. Goed te weten.
Er is een apart topic: met wie zou je een dagje willen ruilen?
Dan met één van de beide heren graag ! Die vermaken zich uitstekend !
Kippenvel van die van Bandee. Al is het intro bijna meer hardcore... Je zou de eerste zijn die me hardcore heeft laten luisteren die aanslaat haha
Ik denk dat ik er inmiddels achter ben waarom techno mij wel pakt en hardcore niet. Het heeft te maken met een bepaalde flow in het ritme die ik in techno wel kan vinden en in hardcore dus niet.... Of ik luister gewoon nooit het juiste.
Allemaal leip harde sets zeg! Wanneer gaan we naar Moskou?
Ik heb alleen die van Oguz op tegendraads nog niet beluisterd.
Ik kende ook deze artiesten nog niet dus bedankt weer! 🙏