#1
😱😝
Beter, lief zeemeermin mannetje?
Afgrijselijk!
😱😝
Beter, lief zeemeermin mannetje?
Ja hehe partyraiser. Altijd pauper heden ten dagen tochSorry dat ik het zeg, maar was wel een beetje een pauper setje. Iig die eerste 15-20 minuten.
Maar genoeg sets, mixjes en live filmpjes verder. Zoek op pandemonium, ground zero of Thunderdome en Gucci.
Ja oke gelukkig. Probeerde voorzichtig te zijn in het geval je er zelf een andere mening over hadJa hehe partyraiser. Altijd pauper heden ten dagen toch
Die ken wel wat hebbenJa oke gelukkig. Probeerde voorzichtig te zijn in het geval je er zelf een andere mening over had![]()
Ja lekker ouderwetse dance muziek gewoon. Rmb moet jij toch wel kennenWel spacy tune!
JazekersJa lekker ouderwetse dance muziek gewoon. Rmb moet jij toch wel kennen
Lekker is dat he. Ik kan ook helemaal ontspannen met dit op je headphone standje tinnitusGoed voorbeeld van hoe ik rust in de chaos weet te vinden
Wat vind je van de hedendaagse raw hs dan? En dan de echte teringherrie zeg maar?Ja, kan andere muziek ook wel waarderen, maar er is maar weinig anders dan early, speedcore, tripcore of frenchcore om op vol volume aan te zetten
Minder, flauw, voorspelbaar.
Niet dat er niet soms nog een leuk nummer uit kan springen,l
Oh zie nu je edit. Eerste 10 minuten alleen genoten van de lichten. Die kicks en snares, maar ook die build up... Nee. Niet mijn smaak.
En dit? Die plaat vanaf 25 minuten ergens ongeveer. Dat vind ik wel weer prachtig
Die lichtshows zijn altijd dik op de feesten idd. Wel lekker energiek, maar veel buildups idd. Das hardstyleOh zie nu je edit. Eerste 10 minuten alleen genoten van de lichten. Die kicks en snares, maar ook die build up... Nee. Niet mijn smaak.
Gisterenavond heb ik paar uur early van stunned guys liggen luisteren. Lekker man
Liever dit tempo
En dan op een koptelefoon van een psychotisch iemand zetten. Die komt er wel weer bovenop
Dit werk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."