#1
Ik sta ook open voor een partie for trie en andere bubbels zijn ook goed. Anders kom ik wel ff blazen joh.
Zal ik 'r zo ff afzetten? Bijna klaar..Doe eens ff rustig. Met jou toch, vuile teringlijer?![]()
Zo valt er voor ons weinig meer te focussen hoor... monkey en zanza als @ljuv in de buurt is:
Dit is mn focustopic, wat doe je nou.
I love geitjes, weet je toch. Feestje met zn 3en dus KANNIE WACHTEEEE.
Monkey! Is dit een liefdesverklaring??
Wellicht.Monkey! Is dit een liefdesverklaring??
Lekker heur monkey!! Alleen die zanzafiles zijn wel veelal oude platen in een nieuw jasje gestoken onder het mom 'marketing'. De echte oude zanza platen zijn waanzinnig vet. Maarja, niet jouw ding
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."