Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
508 weergaven
18-5-2026
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hem gemist dan. Dacht dat er een beetje vaart achter zou zitten tegenwoordig. Ik wil graag wat meer updates @ljuv
Hier heb ik niet voor betaald. Beetje half werk leveren, halverwege of einde van de dag met een plaatje komen.

Nee! Gewoon even elk uur laten weten hoelaat, waar, wat de temperatuur buiten is, wat voor kleding je aanhebt en graag ook nog actueel nieuws over bitcoins.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2

Danger danger

Er is nu ergens een rondzwervende triptrui stennis aan het schoppen in de omgeving van Rotterdam. Houdt deuren en ramen gesloten.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza is weer ff afgegleden naar classic hardstyle...

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
En weer terug

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ha! Monkey is mn 200e angryface. Komt in het plakboek!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sorry, dat moet ik niet met een boos smiley gaan liken. Mag het niks vinden, maar you do you.

Ik ga het per direct overzetten naar een duimpje ter waardering van het kwetsbaar opstellen dat je naar die nichtenmuziek luistert
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
wist je dat de muziek van kasparov geproduceerd wordt door Bas Oskam a.k.a. Noisecontrollers?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Ha! Monkey is mn 200e angryface. Komt in het plakboek!
Klik om te vergroten...
Haha! Got you there. Zal die vieze ljuv nu wel worden.

kSaS8zTdMJ0DdNyIGb.gif
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:

Ik merk bij mijzelf wel erg veel behoefte aan drugs, dus dan maar weer even oude nummers opzetten. Is nog gezonder ook!
Klik om te vergroten...
Dit is wel maximaal genieten zeg. Tering lang niet geheurd deze shit
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
MaddMonkey zei:

Speciaal voor @BraboF :kissingheart:
April is wellicht een beetje snel alleen al, maar droom en hoop vooral.
Klik om te vergroten...
Prachtig😍 *pinkt zowat een traantje weg

Een van mijn favoriete nummers, echt ongelooflijk mooi!
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#11
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Dit is wel maximaal genieten zeg. Tering lang niet geheurd deze shit
Klik om te vergroten...
Dmitri, alles lekker?

8dLgaP461oses.gif
BraboF zei:
Prachtig😍 *pinkt zowat een traantje weg

Een van mijn favoriete nummers, echt ongelooflijk mooi!
Klik om te vergroten...
Aha, jij bent wat meer van de zweefteef kant. I see. Goed om te weten. Ook daarin kan ik voorzien

(Geen haat trouwens. Ik luister(de) zelf vaak zat naar dit soort nummers)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
MaddMonkey zei:
Dmitri, alles lekker?

Bekijk bijlage 35479

Aha, jij bent wat meer van de zweefteef kant. I see. Goed om te weten. Ook daarin kan ik voorzien

(Geen haat trouwens. Ik luister(de) zelf vaak zat naar dit soort nummers)
Klik om te vergroten...
Haha monkey. Mooie kerel bende 🤣
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
Dmitri, alles lekker?

Bekijk bijlage 35479

Aha, jij bent wat meer van de zweefteef kant. I see. Goed om te weten. Ook daarin kan ik voorzien

(Geen haat trouwens. Ik luister(de) zelf vaak zat naar dit soort nummers)
Klik om te vergroten...
Ik kan dat zeker waarderen ja en echt van genieten.
Vaak wel afwisseling van korte periodes met Millennium hardcore - frenchcore - uptempo - jump/tek.

Edit: tegenwoordig ook weer iets meer (early) hardstyle
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
BraboF zei:
(early) hardstyle
Klik om te vergroten...
Oehlala! Bedoel je dan ook echt early als in 2000-2004? Want damn... kieteldekietel heerlijk!
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Oehlala! Bedoel je dan ook echt early als in 2000-2004? Want damn... kieteldekietel heerlijk!
Klik om te vergroten...
Oef nu laat je me even nadenken over de term early. Ja ook wel die periode. Denk dan aan Zany en The Prophet.

Maar over het algemeen moet ik toch wel zeggen dat het bij mij tot 2009 gaat denk ik. Frontliner, noisecontrollers, Ran-D, Dblock Stefan etc.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
BraboF zei:
Oef nu laat je me even nadenken over de term early. Ja ook wel die periode. Denk dan aan Zany en The Prophet.

Maar over het algemeen moet ik toch wel zeggen dat het bij mij tot 2009 gaat denk ik. Frontliner, noisecontrollers, Ran-D, Dblock Stefan etc.
Klik om te vergroten...
Ja precies. Das de 'classics' periode.

Even grofweg:

-Early hardstyle '00-'04 (ook wel op te splitsen weer in twee tijdsblokken als we gaan mierenneuken)
-Classics: '05-'12 (geldt hetzelfde voor)
-En vanaf 2013 kwam er echt de stroming 'raw' bij en toen ben ik afgehaakt.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Ja precies. Das de 'classics' periode.

Even grofweg:

-Early hardstyle '00-'04 (ook wel op te splitsen weer in twee tijdsblokken als we gaan mierenneuken)
-Classics: '05-'12 (geldt hetzelfde voor)
-En vanaf 2013 kwam er echt de stroming 'raw' bij en toen ben ik afgehaakt.
Klik om te vergroten...
Precies, je hebt helemaal gelijk ja!
In de classics periode was ik een jaar of 15. Helaas niks 'live' op de dansvloer van meegekregen dus😢

Gadver RAW.....mij niet gezien inderdaad....het is er niet beter op geworden helaas.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...107108109110111...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."