#1
Wilde Weide! Vorig jaar was top (behalve het weer haha)
Ik vind het heeeeel leuk, wel beetje studentikoos publiek (maar ben zelf niet beter hehe). Maar goeie opzet en meestal goeie muziek.
Zeker als je van harde techno houdt.Ik vind het heeeeel leuk, wel beetje studentikoos publiek (maar ben zelf niet beter hehe). Maar goeie opzet en meestal goeie muziek.
Zeker wel, Prospect XLVolgende week zaterdag: Harder Kan Toch Niet?
DEKmantel deze vrijdag.
Ik zal vooral bij RADAR stage zijn.
Nog andere DF'ers in het Amsterdamse Bos ?
Ik zeg.. gaan!!Op de planning staat Loveland zondag.
Vooral na het geweldige Dekmantel met vrienden en hun intercontinentale aanhang, momenteel niet zo'n zin om op zo'n groot festival in m'n uppie rond te dwalen ...
En toch aarzel ik (al vier dagen) om het kaartje op Ticketswap te zetten.
Ja hoor, ik ook. Ik was er gisteren. En daar waren knap wat singels op jacht, dus je verveelt je vast niet. Leuk divers gezelschap, ik voelde me zowaar jong 😏Ik zeg.. gaan!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."