Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
235 weergaven
18-5-2026
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wilde Weide! Vorig jaar was top (behalve het weer haha)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Weet iemand of Verknipt Festival de moeite waard is?

Bekijk bijlage 64149
Klik om te vergroten...
Ik vind het heeeeel leuk, wel beetje studentikoos publiek (maar ben zelf niet beter hehe). Maar goeie opzet en meestal goeie muziek.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Ik vind het heeeeel leuk, wel beetje studentikoos publiek (maar ben zelf niet beter hehe). Maar goeie opzet en meestal goeie muziek.
Klik om te vergroten...
Zeker als je van harde techno houdt.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dominator vrijdag kaartje (18 juli)✅️
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kwestie van smaak ... Vrienden die op korte fietsafstand (30 mn) wonen vertrokken binnen een uur, na binnenkomst
Wat is nou hard techno: just high BPM ?*

Komt uiteindelijk neer op de crowd waar je je je zelf fijn in voelt. Dat kan schelen, onder meer op basis dan soms van leeftijd.

* voor mij gaat techno om ritme en ritmes die onderling verspringen; surfen tussen de golven van de muziek.
Soms een feest motief dat telkens terug komt ... Of iets anders dat een set bij elkaar houdt.

Alleen HARD (mostly high BPM), doet mijn lichaam geen plezier.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgende week zaterdag: Harder Kan Toch Niet?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
XMR zei:
Volgende week zaterdag: Harder Kan Toch Niet?
Klik om te vergroten...
Zeker wel, Prospect XL
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kaartje voor master of hardcore (30 jarig jubileum) op 29 maart is in de pocket🪚
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#9
In juni naar Sónar by Night Barcelona.
C
CouplegoalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wij zitten te denken aan full moon festival.
Is daar iemand bekend mee?
En dance valley
Mvg
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben alweer bezig met het najaars seizoen in te vullen.

Psychedelic Rave: Machine Elves in oktober

En Psychedelic Rave 10 years anniversary in November

Die laatste met lichte tegenzin omdat ik het geluid in de Maassilo ronduit kut vind. Maarja Ajja B2B met Tristan en elk ook hun eigen set... Wie wil dat nou missen 🤣

En anders kan ik in elk geval nog naar het alternatieve stage waar het geluid wel altijd wat beter is.

Waalhalla is de eerste keer, wat knusser en beter opgezet. Dus daar ben ik heel benieuwd naar!

Het zijn wel weer allebei nacht raves. De laatste twee nacht raves die ik in de planning had, heb ik op het laatste moment mijn kaartje verkocht omdat ik het toch niet zag zitten om mijn nachtrust in de war te schoppen. We will see...
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#12
DEKmantel deze vrijdag.
Ik zal vooral bij RADAR stage zijn.
Nog andere DF'ers in het Amsterdamse Bos ?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
BelowTheFlow zei:
DEKmantel deze vrijdag.
Ik zal vooral bij RADAR stage zijn.
Nog andere DF'ers in het Amsterdamse Bos ?
Klik om te vergroten...

Wij werden gisteren ook geDEKt, maar die mantel was eerder een theedoek.

OT: Crash op Beursplein straks, verkleed als leermijnheer.

Hopelijk kozen ze voor andere artiesten omdat dat beter uitkwam en niet vanwege mijn NEP issues op het laatste optreden.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
21 september - Thuishaven - Superstrings - 10 UUR LANG lekkere trance en trance-klassiekers.
Kaartje al besteld.
Een nieuwe vriend (die me onlangs heeft geïntroduceerd in Ecstatic Dance) wil waarschijnlijk ook mee. Dit wordt zo vet!!!! 😍

Ga zelf met 6-APB op.
En sommige van die gasten zijn ook wel knap. Ook al zijn het juist de genen die niet in bovenstaand filmpje zitten.
Geen idee of ik dat hier kan zeggen,..........maar tis gwoon zo. 😋
Is empirisch bewezen.
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgende week Loveland!
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eind augustus Folsom Europe in Berlijn met meerdere party’s verdeeld over de week, met op zaterdagavond de PIG-party als hoogtepunt met 3.000 gays. Ik neem dan lekker 4mmc.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Straks weer naar Crash. Hopelijk dat mijn vrienden nu wel optreden.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op de planning staat Loveland zondag.
Vooral na het geweldige Dekmantel met vrienden en hun intercontinentale aanhang, momenteel niet zo'n zin om op zo'n groot festival in m'n uppie rond te dwalen ...
En toch aarzel ik (al vier dagen) om het kaartje op Ticketswap te zetten.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#19
BelowTheFlow zei:
Op de planning staat Loveland zondag.
Vooral na het geweldige Dekmantel met vrienden en hun intercontinentale aanhang, momenteel niet zo'n zin om op zo'n groot festival in m'n uppie rond te dwalen ...
En toch aarzel ik (al vier dagen) om het kaartje op Ticketswap te zetten.
Klik om te vergroten...
Ik zeg.. gaan!!
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#20
Piet Zahut zei:
Ik zeg.. gaan!!
Klik om te vergroten...
Ja hoor, ik ook. Ik was er gisteren. En daar waren knap wat singels op jacht, dus je verveelt je vast niet. Leuk divers gezelschap, ik voelde me zowaar jong 😏

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...888990919293
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."