Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
253 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Lowlaaaands. Gezien de ticketprijzen ga ik ervan uit dat eten en drinken inclusief is 😬
Klik om te vergroten...
Jeetje die zijn serieus duur ja. Was dat een aantal jaren geleden ook al zo?

Ik ga dit jaar weer naar Pinkpop. Ik weet nog het eerste jaar dat ik ging waren ze €190 of €195. Er was toen al veel kritiek toen dat inneens 215 werd.
Dit jaar zitten we alweer aan 275.

Is dat op LL ook zo de pan uit gereisd?

Wil er wel nog een keer naartoe. Lijkt me ook een heel vet festival.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Lowlaaaands. Gezien de ticketprijzen ga ik ervan uit dat eten en drinken inclusief is 😬
Klik om te vergroten...
Mevrouw Pløp zei:
Pepermunt, citroengras, rooibos, venkel, kamille, bramenblad, melisse, lindenbloesem, citroenverbena.
Klik om te vergroten...
Deze kruiden zijn daar vast ergens gratis te plukken in de bosjes! 😬
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Jeetje die zijn serieus duur ja. Was dat een aantal jaren geleden ook al zo?
Klik om te vergroten...
2007 ben ik voor 125 euro geweest 😱
2018 195 euro
2019 200 euro
2022 245 ekkies
2023 300 euro

Ik zal eens kijken of ik de pannekoekenindex kan vinden.

LucidLucy zei:
Ik ga dit jaar weer naar Pinkpop. Ik weet nog het eerste jaar dat ik ging waren ze €190 of €195. Er was toen al veel kritiek toen dat inneens 215 werd.
Dit jaar zitten we alweer aan 275.
Klik om te vergroten...
Pinkpop was ik ook in 2007, toen was het 115 euro 🤣
LucidLucy zei:
Is dat op LL ook zo de pan uit gereisd?

Wil er wel nog een keer naartoe. Lijkt me ook een heel vet festival.
Klik om te vergroten...
Ga je mee?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Pinkpop was ik ook in 2007, toen was het 115 euro 🤣
Klik om te vergroten...
Ik heb ook even de lineup bekeken. Tering man.... Als ze dat nu neer willen zetten, mag de ticketprijs nog wel wat omhoog denk ik. Moet een leuke editie zijn geweest!

Mevrouw Pløp zei:
Ga je mee?
Klik om te vergroten...
Als dat een serieuze vraag is, wil ik daar best serieus over nadenken. Heb nog geen vakantie geboekt.
En jij kan met de hamer mijn verslavingsgedrag af en toe een corrigerende tik verkopen 😜
Nee dat zit wel goed volgens mij!

Dan nog even bedenken hoe ik dat aan mn moeder uitleg zonder dat ze een zenuwinzinking krijgt.
"Met wie ga je?"
"Oooh ja gewoon.... Iemand van Drugsforum."
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Ik heb ook even de lineup bekeken. Tering man.... Als ze dat nu neer willen zetten, mag de ticketprijs nog wel wat omhoog denk ik. Moet een leuke editie zijn geweest!
Klik om te vergroten...
Het was echt een fuuucking goede editie inderdaad! Supernice. Was mijn eerste festival ooit, ik was 17. Heeft wel indruk gemaakt zegmaar.
LucidLucy zei:
Als dat een serieuze vraag is, wil ik daar best serieus over nadenken. Heb nog geen vakantie geboekt.
En jij kan met de hamer mijn verslavingsgedrag af en toe een corrigerende tik verkopen 😜
Nee dat zit wel goed volgens mij!

Dan nog even bedenken hoe ik dat aan mn moeder uitleg zonder dat ze een zenuwinzinking krijgt.
"Met wie ga je?"
"Oooh ja gewoon.... Iemand van Drugsforum."
Klik om te vergroten...
Haha ik pb je morgen even (of remind me anders even, ik ben een zeef)
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Haha ik pb je morgen even (of remind me anders even, ik ben een zeef)
Klik om te vergroten...
Daar heb ik nou nooooooit last van!

Kan je mij even helpen herinneren jou te helpen herinneren?
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zijn er nog mensen die zin hebben om mee te gaan naar awakenings easter by night? 8 op 9 april in de gashouder.
Heb nu twee extra tickets vanwege vrienden die toch niet kunnen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Daar heb ik nou nooooooit last van!

Kan je mij even helpen herinneren jou te helpen herinneren?
Klik om te vergroten...
Ik help jullie wel, komt goed.

OT: Werchter! Ik kom er ook weer aan, suffers!

Hoop ook nog een kaartje (en vrije tijd) voor lowlands te kunnen regelen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een ticket voor Boom festival in Portugal. 🥳
Echt belachelijk veel zin in!!!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Ik heb een ticket voor Boom festival in Portugal. 🥳
Echt belachelijk veel zin in!!!
Klik om te vergroten...
Haha ik moest wel even hardop lachen. Als Eik naar het Boom festival 👌🏼
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
Haha ik moest wel even hardop lachen. Als Eik naar het Boom festival 👌🏼
Klik om te vergroten...
Hahaha zo had ik hem nog niet gelezen 🤣
Maar dan is het toch echt wel “meant-to-be” of niet dan?!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
awakenings spring and summer
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Awakenings Spring in mei
Verknipt in juni

Begin maart Cirque Mystique techno special, Hemhaven.
Ook nog naar Awakenings Easter in Gashouder en We Are It in Thuishaven, beide feesten in april.
Maar niet echt categorie festival, wel goede feesten 🥳

Ik hoop dat dit jaar Tomorrowland gaat lukken, wil een ✅ op m’n bucketlist.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#14
Javelin zei:
Awakenings summer, 3 dagen
Klik om te vergroten...
Ik ooook
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#15
GABA-B Bonanza zei:
awakenings spring and summer
Klik om te vergroten...
Ik ooook allebei!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hiyou zei:
Ik ooook allebei!
Klik om te vergroten...
Veel smaak
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Ik heb een ticket voor Boom festival in Portugal. 🥳
Echt belachelijk veel zin in!!!
Klik om te vergroten...
Super vet!

Die staat bij mij ook nog op de wensenlijst. Ik dacht heel even dat dat nu elk jaar was, maar dat is dus enkel door corona. Hmm, dat wordt 2025 dan denk ik 🤔
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Super vet!

Die staat bij mij ook nog op de wensenlijst. Ik dacht heel even dat dat nu elk jaar was, maar dat is dus enkel door corona. Hmm, dat wordt 2025 dan denk ik 🤔
Klik om te vergroten...
Nee het blijft om het jaar maar het is door Corona van even naar oneven gegaan.
Nu maar hopen dat er genoeg hippie-boomknuffelaars zijn dat ik als oude eik nog een goede dosis knuffels kan scoren daar 😁
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rebelion indoor, nog niet eerder bij dit feest geweest. Ben wel benieuwd naar het geluid en de lichtshow.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
TML staat voor mij met stip op 1 en dat zal vroeg inloggen worden en als piet paranoia achter de pc zitten als de pre sale begint om uiteindelijk met een big smile op mijn gezicht uit te loggen terwijl ik een kreet van geluk laat horen😎.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."