Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu?

Wat luister je nu?

19999 antwoorden
146 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Telepopmusik - breathe
Van die peugeot reclame :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
tomz0r zei:
Telepopmusik - breathe
Van die peugeot reclame :P
Klik om te vergroten...
Ik nu ook :P Weet jij toevallig waar je kunt vinden welke reclame van welk nummer gebruik maakt? Kom af en toe best rlxte muziek tegen op tv, alleen jammer dat ze bijna nooit erbij zetten welke muziek het is.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deichkind - Arbeit nervt
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
en nu
pixies - where is my mind
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elton John - Daniel :hearteyes:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vette reggae :stoned:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
wobble zei:
en nu
pixies - where is my mind
Klik om te vergroten...


Waaaaaaaaaay out in the water, see it swimming! :hearteyes:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#8
1.FM Dance Hits streaming internet radio

Een of ander amerikaans station.

wel goeie muziek.


had laatst een indiaas hindie zender
heb me dood gelachen.

ging van

lalalalalall wossie wossie lalalalalal wossie wossie lalalalalalal

digi tossie tossie lalalalaalalal digi tossie lalalalaalalal

En zo 3.5 minuut lang ofzo

ik dacht van HEAVY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:rockband: :rockband: :rockband:

hahahahaahh geweldig
:smoke:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
tomz0r zei:
Telepopmusik - breathe
Van die peugeot reclame :P
Klik om te vergroten...
Ik nu ook :P Weet jij toevallig waar je kunt vinden welke reclame van welk nummer gebruik maakt? Kom af en toe best rlxte muziek tegen op tv, alleen jammer dat ze bijna nooit erbij zetten welke muziek het is.
Klik om te vergroten...

Ik heb op mijn mobiel een programmaatje genaamd musicid. Als ik daarmee een stukje van een nummer op neem weet ik welk nummer het is.
Denk dat je het beste naar een reclame op youtube kan zoeken en dan de comments moet lezen. Als het een goed nummer is zal het er vast wel staan :P

OT: Zero 7 - in the waiting line.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Radiohead - Creep
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nuclear Death Terror - System control

Net van en maatje het album gehad waar dit nummer op staat, dit is echt geweldig. Echt vreemd dat ik deze band nog niet kende. :openmouth:
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Chimera zei:
Dit topic doet het vaak wel goed, ook leuk om eens wat nieuwe bands op te doen trouwens.



Nine Inch Nails - Eraser

\\m/ rock on!
Klik om te vergroten...

NIN :hearteyes:
too bad dat ze gaan stoppen trouwens :(

@themoment: Placebo - I know
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bob Dylan - Bob Dylan's 115th dream
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#15
StarGuitar* zei:
Chimera zei:
Dit topic doet het vaak wel goed, ook leuk om eens wat nieuwe bands op te doen trouwens.



Nine Inch Nails - Eraser

\\m/ rock on!
Klik om te vergroten...

NIN :hearteyes:
too bad dat ze gaan stoppen trouwens :(

@themoment: Placebo - I know
Klik om te vergroten...

What?! Nej! Ze moeten nog wel in nederland komen! IK MOET EN ZAL ZE LIVE ZIEN! :rockband:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Julian Velard - A Dream
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#17
HET NIEUWE PRODIGY ALBUM FUCKERS :rock: :rock: :rock:
YOUR WORLD'S ON FIRE :rock: :rock: :rock:

@ acidboy
die gast heb ik vandaag wel weer genoeg gezien, genoeg oor een week wel weer :P
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Franse tekno~! :hearteyes:
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Drent zei:
What?! Nej! Ze moeten nog wel in nederland komen! IK MOET EN ZAL ZE LIVE ZIEN! :rockband:
Klik om te vergroten...

''In NIN world, 2009 marks the 20th anniversary of our first releases. I've been thinking for some time now it's time to make NIN disappear for a while''

Staat op hun site :(
Kan niks vinden of ze maybe naar Duitsland komen tijdens hun laatste tour, aangezien ik ervan uit ga dat ze Nederland overslaan..
S
SayuranLid
01-01-2024, 00:00
#20
NIN nog live gezien op pukkelpop, is al weer tijdje geleden intussen. (augustus 2007 denk ik) :)
Was het geld zeker waard.

Momenteel: Infected mushroom - becoming insane
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...930931932933934...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."