#1
DrippTone zei:Scorpions - Polar Nights.
'k Heb de Scorpions nog live gezien,
heerlijke muziek
DrippTone zei:Scorpions - Polar Nights.

Lauu zei:Manu Le Malin @ Fighting spirit [17-10-2008]

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."