Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu?

Wat luister je nu?

19999 antwoorden
2981 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
I started thinkin'
you know I started drinkin'
I don't really remember too much of that day
somethin' struck me funny when we ran out of money
where do you go now when your only 15
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
BillyBilo zei:
I started thinkin'
you know I started drinkin'
I don't really remember too much of that day
somethin' struck me funny when we ran out of money
where do you go now when your only 15
Klik om te vergroten...
juist! lang leve rancid! :hearteyes:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
marilyn manson - lamb of god
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Live - Overcome
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
cunt zei:
BillyBilo zei:
I started thinkin'
you know I started drinkin'
I don't really remember too much of that day
somethin' struck me funny when we ran out of money
where do you go now when your only 15
Klik om te vergroten...
juist! lang leve rancid! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

die goede ouwe tijd. :tongueout:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
BillyBilo zei:
cunt zei:
BillyBilo zei:
I started thinkin'
you know I started drinkin'
I don't really remember too much of that day
somethin' struck me funny when we ran out of money
where do you go now when your only 15
Klik om te vergroten...
juist! lang leve rancid! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

die goede ouwe tijd. :tongueout:
Klik om te vergroten...
idd! lang geleden, nu dat hele album aan het luisteren
momenteel time bomb
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Infected Mushroom - Sailing in the sea of mushrooms
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psycho_Chrono zei:
Solidius zei:
Bathory - The lake :hearteyes:
Klik om te vergroten...

oelala :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Oh, Bathory liefhebbers hier ^^

Een nummer van Blood on Ice als ik me niet vergis, fijan plaat ja. Hoewel ik alle twee de Nordlands toch stukken sterker vind nog!

EDIT:
Oja, ontopic:

Hieronymusch Bosch - Heartbeat Seismology

Russische Technische detahmetal.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#9
grotste lul van't stad- flip kowlier

ps: is van de film ex-drummer, een echte aanrader moet ik zeggen...
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#10
xtaz zei:
Musix [Is This The Way I Feel - Original Mix].
Klik om te vergroten...
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#11
David Bowie, Wild is the wind. Maar ik ben dan ook een sentimentele ouwe lul.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry, ouwe trut bedoel ik.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pendulum - Voodoo People
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Soilwork - Wherever Thorns May Grow
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neophyte - Braincrackin'
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
0118-rookpauze :stoned:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#17
blur - coffee and tv
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#18
the who-behind blue eyes
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een kleine selectie uit de playlist van mn laatste acid trip:

162. Air - How Does It Make You Feel? (4:37)
163. TokTok - Dusty (4:52)
164. Trainspotting - Atomic (5:09)
165. Felix Da Housecat - [A3] Silver Screen Shower Scene (Adult Mix) (4:17)
166. Daft Punk - Voyager (3:47)
167. Hot Chip - 03 Colours (5:27)
168. Joy Division - Atmosphere (4:10)
169. The Sunshine Underground - Wake Up (2:31)
170. The Doors - Horse Latitudes (1:35)
171. U2 - Zooropa (6:32)
172. The Doors - Touch Me (3:12)
173. The Libertines - Can't Stand Me Now (3:23)
174. Kraftwerk - Radioaktivität (Single Edit) (3:19)
175. Dire Straits - Down To The Waterline (4:01)
176. Golden Boy/Miss Kitten - Rippin Kittin (4:4:sunglasses:
177. Lou Reed - Perfect Day (3:46)
178. Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond (13:35)
179. Ladytron - PlayGirl (3:49)
180. Jeff Buckley - Grace (5:22)
181. Joy Division - The Only Mistake (4:13)
182. Joy Division - These Days (3:27)
183. Sir Drew - Shemale (Blackstrobe Remix) (5:55)
184. Royksopp - What Else is There (Thin White Duke Mix) (8:26)
185. Pink Floyd - Breathe (2:33)
186. Fischerspooner - Circle (Vision Creation New Sun) (6:34)
187. The Doors - Maggie Mcgill (4:24)
188. The Doors - Easy Ride (2:41)
189. Daft Punk - Something About Us (3:51)
190. Trainspotting - Temptation (7:00)
191. The Doors - The Changeling (4:21)
192. TokTok - Sid (4:30)
193. The Cure - Friday I'm In Love (3:36)
194. Kinks - Some Mother's Son (3:25)
195. Beck - Devils Haircut (3:14)
196. The Doors - You're Lost Little Girl (3:04)
197. David Bowie - Rebel Rebel (4:30)
198. Pink Floyd - The Great Gig in the Sky (5:51)
199. Aphex Twin - Xtal (4:54)
200. Joy Division - Heart and Soul (5:4:sunglasses:
201. New Order - True Faith-94 (4:27)
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#20
sisters of mercy - the damage done :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...864865866867868...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."