#1
Voor mij ook de rode strains.Welke kratom soort is jullie favoriet?
En dan val ik ook altijd ook wel voor de marketingstunt 'Maeng Da', haha!
Voor mij ook de rode strains.Welke kratom soort is jullie favoriet?
Je hebt ook Capsules hèIk vind het gevoel van Kratom altijd wel chill, maar neem het eigenlijk nooit omdat de smaak me zo tegenstaat..
Ik snap er helemaal geen moer van. Ik ben naar een smartshop gegaan (dag 5 afkick tramadol en oxy cold turkey)Voor mij ook de rode strains.
En dan val ik ook altijd ook wel voor de marketingstunt 'Maeng Da', haha!
Denk je dat het een marketingstructuur is? Sommigen soorten wel. Maar ik merk bij deze echt die typische kenmerkemVoor mij ook de rode strains.
En dan val ik ook altijd ook wel voor de marketingstunt 'Maeng Da', haha!
Hey! Wil best antwoord geven. Maar ik raad je eerst aan het topic te lezen. Zijn maar 3 blz en op de 1e vind je al uitgebreid antwoorden op je vragen.Ik zou graag informatie van gebruikers willen over het volgende:
welke soort kratom moet ik nemen om lekker en rustig te kunnen slapen?
Welke om de euforie het best te ervaren?
welke voor de pijnbestrijding?
r zijn wel duizenden soorten en ik word er niet wijzer van.
alvast bedankt
Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je goeie kwaliteit kratom koopt.hihi hey ik heb zelf enorm veel interesse naar kratom... Heb het forum even doorgelezen en zelf verder nog even wat rechearch gedaan.
Ik zoek momenteel voornamelijk iets dat rustgeven en ontspannend werkt, ik zat te denken aan de rode kratom.. Dosering heb ik geen idee van, ik lees zoveel verschillende dingen..
Wat voor mij het belangrijkste is, dat is om de werking van hasj roken in de avond een beetje op te vangen. Ik vind het roken op mijn slaapkamer met het idee dat mn ouders dat ruiken nogal verschrikkelijk... dus dat vergelijkbare effect zoek ik een beetje... Ik probeer op dit moment stap voor stap een beetje van alle drugs af te komen en ik merk dat hasj roken voor mij het minst verslavende is maar het idee dat mijn ouders dit iedere avond weten vind ik helemaal niks...
Ik hoor graag wat iemand mij zou adviseren, ik sta zeer open voor advies hierin. Dankjewel alvast![]()
Niet de maeng da,die werkt langer dan andere soorten.er zit ook wat energie in het effect. Bovendien heb je.hem alleen in greenhihi hey ik heb zelf enorm veel interesse naar kratom... Heb het forum even doorgelezen en zelf verder nog even wat rechearch gedaan.
Ik zoek momenteel voornamelijk iets dat rustgeven en ontspannend werkt, ik zat te denken aan de rode kratom.. Dosering heb ik geen idee van, ik lees zoveel verschillende dingen..
Wat voor mij het belangrijkste is, dat is om de werking van hasj roken in de avond een beetje op te vangen. Ik vind het roken op mijn slaapkamer met het idee dat mn ouders dat ruiken nogal verschrikkelijk... dus dat vergelijkbare effect zoek ik een beetje... Ik probeer op dit moment stap voor stap een beetje van alle drugs af te komen en ik merk dat hasj roken voor mij het minst verslavende is maar het idee dat mijn ouders dit iedere avond weten vind ik helemaal niks...
Ik hoor graag wat iemand mij zou adviseren, ik sta zeer open voor advies hierin. Dankjewel alvast![]()
Het komt vaak voor dat de 1ste keer niet aanslaat. Je hersenen weten nog niet wat ze met Kratom aanmoeten. De volgende keer ga je het echt wel merken.Afgelopen week kratom aangeschaft, 5gr in warm water enigszins opgelost en gedronken. Ik kon wachten tot ik een ons woog, want het gaf geen effect 😅. Waar gaat het mis?
Thanks! Gaan we binnenkort nog maar een poging doen 🙂Het komt vaak voor dat de 1ste keer niet aanslaat. Je hersenen weten nog niet wat ze met Kratom aanmoeten. De volgende keer ga je het echt wel merken.
Gebruik je benzo's of andere medicatie?Thanks! Gaan we binnenkort nog maar een poging doen 🙂
Nee nog nooit. Idd heel relaxt wel maar ook dat m'n ogen geforceerd dichtgaan. Kan me voorstellen dat dit effect op heroïne veel sterker is maar heb zelf niet zoveel referentiemateriaal. ThxIk herken wel wat je zegt, zeker op hogere doseringen van goede, rode strains, maar zou het niet als nodden willen omschrijven. Meer een uiterst ontspannen gevoel van relaxatie oid. Weet niet of je wel eens een hoge dosering (laten we zeggen vanaf 250 mg) tramadol hebt genomen zonder tolerantie? Dat begint al meer op nodden te lijken namelijk, maar is het eigenlijk ook nog steeds niet echt.
Nee 🤷🏻♀️Gebruik je benzo's of andere medicatie?
Neem je het in op lege maag? Probeer de groene kratom eensAlle keren kratom dus niks gemerkt.
De eerste keer begon ik met 1 gram kratom red gold om te proberen. Niks gemerkt. Mijn vriend nam 5 gram. Ook niks gemerkt.
De tweede keer had ik 5 gram kratom red gold. Niks gemerkt. Mij. Vriend nam 7,5 gram en hij heeft ook niks gemerkt.
De derde keer hadden we kratom red super. Ik nam 5 gram en merkte wederom niks. Ik nam later 3,5 gram erbij maar dat mocht niet baten. Mijn vriend nam 7,5 gram, en later nog een keer 7,5 gram erbij toen hij niks voelde. Maar dat mocht ook niet baten.
Het is gekocht bij een bekende vendor, die ook research chemicals verkoopt. Daarvan weten we sowieso dat ze werken 😛 maar misschien is de kratom van slechte kwaliteit? Kan me haast niet voorstellen dat we met deze hoeveelheden niks voelen. Het is een beetje weggegooid geld nu..€
alles keren overigens thee van gezet, heet water in een glas en het poeder er in. Voor het drinken nog even roeren en dan in 1 teug opdrinken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."