Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote Kratom topic

Het grote Kratom topic

258 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
Spyro zei:
Welke kratom soort is jullie favoriet?
Klik om te vergroten...
Voor mij ook de rode strains.

En dan val ik ook altijd ook wel voor de marketingstunt 'Maeng Da', haha!
T
Tur4xLid
Hardcore_frk zei:
Ik vind het gevoel van Kratom altijd wel chill, maar neem het eigenlijk nooit omdat de smaak me zo tegenstaat..
Klik om te vergroten...
Je hebt ook Capsules hè
T
Tur4xLid
Hardcore_frk zei:

Klik om te vergroten...
Ik snap er helemaal geen moer van. Ik ben naar een smartshop gegaan (dag 5 afkick tramadol en oxy cold turkey)

het ging vandaag al iets beter maar na de capsules ( bali kratom & maeng da red kratom ) voel ik nauwelijks nog wat

nu alleen nog hopen dat ik wel slaap want dat deed ik al 4 dagen niet.

net wel sex gehad met kratom op maar Jezus wat is dat een ervaring zeg!!!!

zoooo intens
T
Tur4xLid
Ik zou graag informatie van gebruikers willen over het volgende:

welke soort kratom moet ik nemen om lekker en rustig te kunnen slapen?

Welke om de euforie het best te ervaren?

welke voor de pijnbestrijding?

r zijn wel duizenden soorten en ik word er niet wijzer van.

alvast bedankt
L
Lid 152247Lid
Hardcore_frk zei:

Klik om te vergroten...
Denk je dat het een marketingstructuur is? Sommigen soorten wel. Maar ik merk bij deze echt die typische kenmerkem
L
Lid 152247Lid
Tur4x zei:
Ik zou graag informatie van gebruikers willen over het volgende:

welke soort kratom moet ik nemen om lekker en rustig te kunnen slapen?

Welke om de euforie het best te ervaren?

welke voor de pijnbestrijding?

r zijn wel duizenden soorten en ik word er niet wijzer van.

alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Hey! Wil best antwoord geven. Maar ik raad je eerst aan het topic te lezen. Zijn maar 3 blz en op de 1e vind je al uitgebreid antwoorden op je vragen.

Als je dan nog wat wilt weten. Laat maar weten :)
T
ThelittlegirlLid
hihi hey ik heb zelf enorm veel interesse naar kratom... Heb het forum even doorgelezen en zelf verder nog even wat rechearch gedaan.

Ik zoek momenteel voornamelijk iets dat rustgeven en ontspannend werkt, ik zat te denken aan de rode kratom.. Dosering heb ik geen idee van, ik lees zoveel verschillende dingen..

Wat voor mij het belangrijkste is, dat is om de werking van hasj roken in de avond een beetje op te vangen. Ik vind het roken op mijn slaapkamer met het idee dat mn ouders dat ruiken nogal verschrikkelijk... dus dat vergelijkbare effect zoek ik een beetje... Ik probeer op dit moment stap voor stap een beetje van alle drugs af te komen en ik merk dat hasj roken voor mij het minst verslavende is maar het idee dat mijn ouders dit iedere avond weten vind ik helemaal niks...
Ik hoor graag wat iemand mij zou adviseren, ik sta zeer open voor advies hierin. Dankjewel alvast :)
P
Paranoize.Lid
Thelittlegirl zei:
hihi hey ik heb zelf enorm veel interesse naar kratom... Heb het forum even doorgelezen en zelf verder nog even wat rechearch gedaan.

Ik zoek momenteel voornamelijk iets dat rustgeven en ontspannend werkt, ik zat te denken aan de rode kratom.. Dosering heb ik geen idee van, ik lees zoveel verschillende dingen..

Wat voor mij het belangrijkste is, dat is om de werking van hasj roken in de avond een beetje op te vangen. Ik vind het roken op mijn slaapkamer met het idee dat mn ouders dat ruiken nogal verschrikkelijk... dus dat vergelijkbare effect zoek ik een beetje... Ik probeer op dit moment stap voor stap een beetje van alle drugs af te komen en ik merk dat hasj roken voor mij het minst verslavende is maar het idee dat mijn ouders dit iedere avond weten vind ik helemaal niks...
Ik hoor graag wat iemand mij zou adviseren, ik sta zeer open voor advies hierin. Dankjewel alvast :)
Klik om te vergroten...
Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je goeie kwaliteit kratom koopt.
Ik zou twee soorten minimaal kopen om te proberen.
Raad je aan om green malay te kopen en red maeng da.
Dosering 3-5 gram voor allebij de soorten.
Green malay geeft een goeie ontspannen/energie opwekkende high dus zal deze niet direct voor het slapengaan innemen. Maar om de roes van wiet te vervangen is dit wel 1 van de beste soorten daarvoor.
Red maeng da is meer ontspannen subtiel verdovende roes met euforie en slaperigheid dus voor het slapengaan is dit wel een goeie maar toch niet vlak voor het slapen 2/3 uurtjes van te voren.

Green malay 4/5gram begin dosering
Red maeng da 3gram begin dosering
L
Lid 152247Lid
Thelittlegirl zei:

Klik om te vergroten...
Niet de maeng da,die werkt langer dan andere soorten.er zit ook wat energie in het effect. Bovendien heb je.hem alleen in green
.Een normale prijs is ehh 20ct per gram. Daarboven pure winst,/oplichting.

Vanwege het slapen en drugs vervangen zou ik beginnen met 5 mg. 7/8 mg kan ook. Daarboven krijg je snel ontwenning. Je lichaam heeft het daar.zwaar mee.

Na een tijdje bereikt je kratomdosering zijn plafond..als je dan meer en meer neemt word je erg moe. Dat is wat je wilt. Maar niet de happy moe die je gewend bent.

Ik ben het eens met de bijlagen. De borneo was lekker chill als een soort benzo. Sumatra wel geprobeerd maar overdag.

Let op dat je genoeg vezels neemt. Daar extra o Want obstipatie komt het meest voor als bijwerking. Voorkomen bespaart een hoop ellende!
Zorg dat je maag leeg is. Op bank/bed gamen od tv kijken. Laaste uur geen blauw licht weet je wel. Maar als je de juiste kratom combineert met meditatie oefeningen..weltrusten

Laat je weten hoe het was? Als het goed bevalt moet je je in tolerantie verdiepen of hier vragen
L
Lid 152247Lid
Ben je bekend met de verschillende manieren van kratom nemen?.
En schaf.een weegschaaltje aan.. per mg.

Ik.neem 4 gram. Verdeeld over 2.theelepels.
Dan.neem.ik.een klein slokje cola,schuif de lepel zodat kratom in m'n mond zit
(Even niet ademen dan)
Dan alles direct doorslikken! Proef je niets van..of prima te doen.
Als.je.de 4 gram op een eetlepel.doer gaat.het fout..kratom wil niet binden met speeksel.en blijftplakken..met zo'n volle.eetlepel komt het ook in je wangen. Dan is het teveel om met drinken door te.spoelen".

Maar dat weegschaaltje is een must!!!!
D
DruktemakerLid
Afgelopen week kratom aangeschaft, 5gr in warm water enigszins opgelost en gedronken. Ik kon wachten tot ik een ons woog, want het gaf geen effect 😅. Waar gaat het mis?
Z
ZoraaLid
Druktemaker zei:
Afgelopen week kratom aangeschaft, 5gr in warm water enigszins opgelost en gedronken. Ik kon wachten tot ik een ons woog, want het gaf geen effect 😅. Waar gaat het mis?
Klik om te vergroten...
Het komt vaak voor dat de 1ste keer niet aanslaat. Je hersenen weten nog niet wat ze met Kratom aanmoeten. De volgende keer ga je het echt wel merken.
D
DruktemakerLid
Zoraa zei:
Het komt vaak voor dat de 1ste keer niet aanslaat. Je hersenen weten nog niet wat ze met Kratom aanmoeten. De volgende keer ga je het echt wel merken.
Klik om te vergroten...
Thanks! Gaan we binnenkort nog maar een poging doen 🙂
L
Lid 152247Lid
Druktemaker zei:
Thanks! Gaan we binnenkort nog maar een poging doen 🙂
Klik om te vergroten...
Gebruik je benzo's of andere medicatie?
G
GeneesmiddelLid
Zanza zei:
Ik herken wel wat je zegt, zeker op hogere doseringen van goede, rode strains, maar zou het niet als nodden willen omschrijven. Meer een uiterst ontspannen gevoel van relaxatie oid. Weet niet of je wel eens een hoge dosering (laten we zeggen vanaf 250 mg) tramadol hebt genomen zonder tolerantie? Dat begint al meer op nodden te lijken namelijk, maar is het eigenlijk ook nog steeds niet echt.
Klik om te vergroten...
Nee nog nooit. Idd heel relaxt wel maar ook dat m'n ogen geforceerd dichtgaan. Kan me voorstellen dat dit effect op heroïne veel sterker is maar heb zelf niet zoveel referentiemateriaal. Thx :)
D
DruktemakerLid
Mrloverdj zei:
Gebruik je benzo's of andere medicatie?
Klik om te vergroten...
Nee 🤷🏻‍♀️
D
DruktemakerLid
Alle keren kratom dus niks gemerkt.

De eerste keer begon ik met 1 gram kratom red gold om te proberen. Niks gemerkt. Mijn vriend nam 5 gram. Ook niks gemerkt.

De tweede keer had ik 5 gram kratom red gold. Niks gemerkt. Mij. Vriend nam 7,5 gram en hij heeft ook niks gemerkt.

De derde keer hadden we kratom red super. Ik nam 5 gram en merkte wederom niks. Ik nam later 3,5 gram erbij maar dat mocht niet baten. Mijn vriend nam 7,5 gram, en later nog een keer 7,5 gram erbij toen hij niks voelde. Maar dat mocht ook niet baten.

Het is gekocht bij een bekende vendor, die ook research chemicals verkoopt. Daarvan weten we sowieso dat ze werken 😛 maar misschien is de kratom van slechte kwaliteit? Kan me haast niet voorstellen dat we met deze hoeveelheden niks voelen. Het is een beetje weggegooid geld nu..€

alles keren overigens thee van gezet, heet water in een glas en het poeder er in. Voor het drinken nog even roeren en dan in 1 teug opdrinken.
P
Paranoize.Lid
Druktemaker zei:
Alle keren kratom dus niks gemerkt.

De eerste keer begon ik met 1 gram kratom red gold om te proberen. Niks gemerkt. Mijn vriend nam 5 gram. Ook niks gemerkt.

De tweede keer had ik 5 gram kratom red gold. Niks gemerkt. Mij. Vriend nam 7,5 gram en hij heeft ook niks gemerkt.

De derde keer hadden we kratom red super. Ik nam 5 gram en merkte wederom niks. Ik nam later 3,5 gram erbij maar dat mocht niet baten. Mijn vriend nam 7,5 gram, en later nog een keer 7,5 gram erbij toen hij niks voelde. Maar dat mocht ook niet baten.

Het is gekocht bij een bekende vendor, die ook research chemicals verkoopt. Daarvan weten we sowieso dat ze werken 😛 maar misschien is de kratom van slechte kwaliteit? Kan me haast niet voorstellen dat we met deze hoeveelheden niks voelen. Het is een beetje weggegooid geld nu..€

alles keren overigens thee van gezet, heet water in een glas en het poeder er in. Voor het drinken nog even roeren en dan in 1 teug opdrinken.
Klik om te vergroten...
Neem je het in op lege maag? Probeer de groene kratom eens
R
Royaldelic91Lid
Zijn er ook mensen die dagelijks langere periode kratom hebben gebruikt? En die daarvan afgekickt zijn? Ik ben van plan te stoppen, omdat ik toch wel ben geschrokken van de afkick die kratom kan geven na langere tijd frequent gebruik..

nu velvet beans besteld die als het ware je dopamine een flinke boost geeft (omdat een opiaat afkick je dopamine receptor platgooit, en pas heeeeel rustig op gang komt ivm het frequent gebruik van kratom/opioïdes)

Ben erg benieuwd naar andere mensen zijn of haar verhalen betreft kratom afkick.. mochten de velvet beans hun werk doen laat ik dat hier weten voor de mensen die ook kratom of andere opiaten willen laten.

grtzz
S
SpyroLid
Welke kratom soort is jullie favoriet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."