#1
Wat ik mij nou afvraag.... zijn er ook orgies?
Precies dit heb ik ook.Zelf ervaar ik de tryptamines als minder stuurbaar en iets duisterder. Alhoewel ik mijn meest diepe euforie weer juist op psilocybine heb ervaren.
Niet beter kunnen verwoorden.Belangrijker nog dan de individuele verschillen is de set&setting volgens mij. Subtiele verschillen in je mentale en fysieke toestand kunnen echt enorme verschillen maken. Ook een kleine verandering in je directe omgeving kan echt je trip opeens veel mooier of juist negatiever maken. Trippen gaat gewoon gepaard met een bepaalde inherente "labiliteit".
Wauw!P.S. Omdat ik het toch niet kan laten ga ik toch nog even mijn "hoogtepunt van Psy-Fi" vertellen. Hopelijk vergeven jullie het me, na mijn lange lap tekst hiervoor.Ik speelde nog even met het idee om dit met wat "dichterlijke vrijheid" te verwerken in mijn LSD trip report. Omdat het eigenlijk een dag later op mijn MDMA dag plaatsvond lijkt het me toch beter het even apart te vermelden.
Ik had net een heerlijke, maar relatief milde MDMA trip gehad (125+50 mg schat ik). De avond was al ingevallen en ik zat een beetje in de nasleep van mijn tripje heerlijk te ontspannen na een heftige dans-inspanning bij de main stage. Ik ging op het strandje bij het kampvuur zitten. Och wat zat ik daar lekker te zitten! "De wereld is mooi!" dacht ik bij mezelf. Maar de wereld zou nog mooier worden...
Mijn maat keek me indringend aan en zonder iets te zeggen wees hij naar het vuur met zijn ogen. Wat zou hij nou bedoelen dacht ik. Ik schoof een beetje opzij zodat ik beter zicht had. Bij het kampvuur zat een meisje dat ik een jaar of 30 schatte. Ze zat dicht tegen het vuur in kleermakerszit met haar handen gevouwen voor haar borst. Ze was overduidelijk aan het trippen (gezien de rust van haar lichaam vermoed ik op psilo).
Af en toe pufte ze even als er een heftige "golf" van tripgevoelens over haar heen kwam. Ik weet niet hoe ze het deed maar ze straalde gewoon. Ze straalde zoveel liefde en dankbaarheid uit dat het gewoon bijna tastbaar was. Mijn mond viel zowat open. Wat een prachtige eenvoudige schoonheid was me dat zeg!
Ik denk dat er misschien wel twintig mensen verzameld waren rond dat kampvuur. Iedereen was muisstil en bijna iedereen observeerde het trippende meisje. Af en toe deed ze even haar ogen rond en keek ze rond met een grote gelukzalige glimlach. Op gegeven moment keek ze me recht in mijn ogen. Ik had het idee dat ik via haar ogen rechtstreeks contact met haar binnenste ik en met "iets voorbij haarzelf" maakte. Geheel spontaan gooide ik haar een handkusje toe. Ik kreeg meteen de meeste liefdevolle glimlach en een handkusje terug van haar. Zo puur, zo direct en zo onvoorwaardelijk. Ik was echt "blown".
Als er een beeld is dat me bij zal blijven van Psy-Fi 2019 dan is het dat wel!






Ik creeer deze community met mijn eigen “seed of science”.
De vraag is waar..Wat ik mij nou afvraag.... zijn er ook orgies?
Ik voel een trip report van de maand aankomen.. wat een geweldig verslag! Wel nog meer spijt dat ik niet ben gegaan. Geen twijfel mogelijk dat ik er volgend jaar ben.
Heerlijk hoe jij bent gewoon. Zo eerlijk en open. Ik ben jaloers.. je doet mij denken aan mijn vader, maar één die wél experimenteerd.
Ik kan echt niet wachten om een keer een paar van jullie te ontmoeten, zeker nu ik bíjna 18 ben. Toch een beetje te jong ookal voel ik mij niet zo.
Tot volgend jaar, hoop ik!
Hallo allemaal,
Nieuw op dit forum, wel al veel gelezen, maar ik heb toch maar eens een account aangemaakt omdat ik het zo leuk en herkenbaar is wat Eik schrijft, wij waren voor het eerst op psy fi en Eik, je beschrijft de sfeer zo goed! Het is niet na te vertellen, wij hebben ook ervaren dat we werden meegezogen in het stamgevoel die paar dagen, 1 grote familie waar je zo helemaal je (gekste, lekkerste, leukste mafste grenzelooste) zelf kunt zijn, heerlijk! Én ik heb er voor het eerst lsd gebruikt, vind het spannend, maar zal als ik tijd heb er een 1e reportje over schrijven, het was namelijk geweldig en het was voor ons de perfecte omgeving voor een 1e x, tot later
Al wat vaker gehoord op het forum, grappig, gewoon een jonge drug-nerd zal ik maar zeggenNiet verwacht dat jij zo jong was joh.Geen idee waarom, maar je kwam op mij ouder over. (Wat een compliment is I guess!).
OT: prachtig report Eik! We hebben het er al over gehad dus ik kan kort blijven hier. Klinkt al met al als een supertoffe ervaring, blij dat je zo enthousiast bent en hopelijk kan ik volgend jaar ook van de partij zijn.
Al wat vaker gehoord op het forum, grappig, gewoon een jonge drug-nerd zal ik maar zeggen..
Of dat positief is is maar net de vraag, maar fijn dat ik toch kan meepraten! Geniet echt van de vibe op dit forum, zowel de vriendschappelijkheid als de positief ingestelde sociale controle, die veel mensen met bijvoorbeeld een verslaving het gevoel geven geen outcast te zijn.
Sorry nogal off-topic, Eik word vast gek van mijn gez(eik).![]()
Thanks man dat doet me goed! Leuk ook om jou een keer live te zien. Je doet af en toe wel stoer maar volgens mij ben je stiekem een hardstikke lieve vent!Wat een bak positieve energie heb jij in je zeg! Die big smile continue op je gezicht zal ik nooit meer vergeten!
Psy-Fi was voor mij ook liefde op het eerste gezicht! Als er een nieuwe editie in NL komt ben ik erbij! Waarom vind je trouwens LSD enger dan Psilocybine (truffels). Zelf vind ik psilocybine juist spannender om te doen. Heb altijd het idee dat het iets minder stuurbaar is en soms een wat duisterder randje kan hebben.Ben echt opslag verliefd geworden en ga volgend jaar zeker weer. Dan wel aan de LSD.
Ik ook niet! Ik heb Psy-Fi ook leren kennen door tripreports op dit forum. Was eigenlijk van plan vorig jaar al te gaan maar toen viel het samen met een reis naar de VS. Ik had me dus echt al meer dan een jaar verheugd op dit feestje. Het blijft toch zeldzaam dat je hoge verwachtingen hebt van iets en dat je dan toch je verwachtingen nog overtreft... Damn I love it!Ik wist niet van Psy-Fi voor ik hier op het forum kwam
Thanks! Ik ben stiekem gewoon een enorme knuffelbeer. Misschien moet ik mijn naam veranderen van Eik naar TeddyEn lekker stevig te knuffelen. Je hebt inderdaad een hele positieve energie en dat werkt erg aanstekelijk.
Dit dus!1 grote familie waar je zo helemaal je (gekste, lekkerste, leukste mafste grenzelooste) zelf kunt zijn, heerlijk!
Nee geen orgies of sex gezien. Het meest direct sexuele dat ik gezien heb was een dansend koppeltje waarbij de jongen duidelijk nogal "enthousiast" was geworden van zijn danspartnerWat ik mij nou afvraag.... zijn er ook orgies?
Wow! Ik zeg: “trip report van de maand”
Hey man bedankt voor het compliment! Bijna 18 is echt nog wel jong voor dit soort feestjes en voor trippen in het algemeen. Nu moet ik wel zeggen dat ik het met @Roze Olifant eens ben en dat jij ouder (lees: wijzer) overkomt dan je leeftijd doet vermoeden. Lijkt me leuk je volgend jaar live te zien!Heerlijk hoe jij bent gewoon. Zo eerlijk en open. Ik ben jaloers.. je doet mij denken aan mijn vader, maar één die wél experimenteerd.
Ik kan echt niet wachten om een keer een paar van jullie te ontmoeten, zeker nu ik bíjna 18 ben. Toch een beetje te jong ookal voel ik mij niet zo.
Oh, grappig dat jij dit dan precies andersom hebt. Ik heb nog maar één keer LSD gedaan (was overigens geen echte LSD, maar ALD-52) en ik vond dat toen juist een stuk duisterder en veel minder goed stuurbaar. Ook merkte ik toen dat ik eigenlijk alles wat ik deed niet echt leuk vond, terwijl ik met psilocybine juist alles wat ik doe leuk of fijn vind. Ik voel ook een grotere versmelting met mijn omgeving en meer innerlijke rust. Bij ALD-52 voelde ik me juist erg onrustig, opgejaagd zelfs. Maar het zou ook best met de setting te maken gehad kunnen hebben, die was toen namelijk verre van ideaal. Binnenkort staat er weer een keer ALD-52 of LSD (moet even kijken of ik aan dat laatste kan komen) op de planning dus daarna kan ik het beter vergelijken denk ik. Als het bevalt wil ik het dan volgend jaar op Psy gaan doen. Vond de truffeltrip voor op een festival toch wel erg kort (3 uurtjes ofzo), dus zou wel wat langer willen trippen.Psy-Fi was voor mij ook liefde op het eerste gezicht! Als er een nieuwe editie in NL komt ben ik erbij! Waarom vind je trouwens LSD enger dan Psilocybine (truffels). Zelf vind ik psilocybine juist spannender om te doen. Heb altijd het idee dat het iets minder stuurbaar is en soms een wat duisterder randje kan hebben.
Oh, grappig dat jij dit dan precies andersom hebt. Ik heb nog maar één keer LSD gedaan (was overigens geen echte LSD, maar ALD-52) en ik vond dat toen juist een stuk duisterder en veel minder goed stuurbaar. Ook merkte ik toen dat ik eigenlijk alles wat ik deed niet echt leuk vond, terwijl ik met psilocybine juist alles wat ik doe leuk of fijn vind. Ik voel ook een grotere versmelting met mijn omgeving en meer innerlijke rust. Bij ALD-52 voelde ik me juist erg onrustig, opgejaagd zelfs. Maar het zou ook best met de setting te maken gehad kunnen hebben, die was toen namelijk verre van ideaal. Binnenkort staat er weer een keer ALD-52 of LSD (moet even kijken of ik aan dat laatste kan komen) op de planning dus daarna kan ik het beter vergelijken denk ik. Als het bevalt wil ik het dan volgend jaar op Psy gaan doen. Vond de truffeltrip voor op een festival toch wel erg kort (3 uurtjes ofzo), dus zou wel wat langer willen trippen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."