Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - "jij=weg"

DMT - "jij=weg"

32 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Ja een breakthrough krijgen is niet eenvoudig. Je moet zorgen dat je de DMT niet verbrand, wat makkelijker klinkt dan het is. Je moet het goed inhaleren en binnen kunnen houden, waarvoor je wel wat rook ervaring nodig hebt. Maar bovenal moet je dapper genoeg zijn om door te hijsen terwijl je al keihard tript.
Klik om te vergroten...
klinkt heavy, ben wel keer benieuwd ernaar naar aanhang van jullie extreeem mooie verhalen :openmouth: jullie zijn echt super goede story tellers dammm respect
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha thanks @Quinn

@Psychedelibee Ben wel benieuwd wat jij precies verstaat onder de "wachtkamer". De ervaring die ik had was duidelijk van een andere orde dan alleen maar wat geometrische patronen zien. Denk je dat dit dan een "wachtkamer" ervaring was? Wel komisch trouwens dat het dan ook feitelijk een wachtkamer was. Zelfs die entiteiten zagen er rustig en afwachtend uit. Ik had tijdens de trip letterlijk een soort van gevoel dat ze aan het wachten waren op iets... bijna alsof ze in een soort wachtkamer waren...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Haha thanks @Quinn

@Psychedelibee Ben wel benieuwd wat jij precies verstaat onder de "wachtkamer". De ervaring die ik had was duidelijk van een andere orde dan alleen maar wat geometrische patronen zien. Denk je dat dit dan een "wachtkamer" ervaring was? Wel komisch trouwens dat het dan ook feitelijk een wachtkamer was. Zelfs die entiteiten zagen er rustig en afwachtend uit. Ik had tijdens de trip letterlijk een soort van gevoel dat ze aan het wachten waren op iets... bijna alsof ze in een soort wachtkamer waren...
Klik om te vergroten...
Ja bij mij dus ook duidelijk die kamer dit keer, apart he!

Ja die kamer is wel duidelijk voorbij die geometrische wereld inderdaad. Maar met die Breakthrough kwam ik daar nog voorbij en toen vloog ik aan de hand van die entiteit door hyperspace.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel bijzonder om te lezen. Heeeeel benieuwd naar het 3de deel van @Roze olifant. *Schopt, zeg :elephant:, Schiet eens op! :rage::relaxed::grimacing:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
SanneBanne zei:
Heel bijzonder om te lezen. Heeeeel benieuwd naar het 3de deel van @Roze olifant. *Schopt, zeg :elephant:, Schiet eens op! :rage::relaxed::grimacing:
Klik om te vergroten...

Ik heb ruzie met het forum momenteel (logt me steeds uit als ik report probeer te plaatsen waardoor ik de plaatjes weer opnieuw moet invoegen enzo), maar komt eraan.

Dat report kan nu alleen nog maar één grote teleurstelling worden, na alle ellende. :sweatsmile:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk geschreven en tof dat je jouw ervaring met ons wilde delen. Ik kan er enorm van genieten wanneer ik me probeer voor te stellen hoe zoiets is gegaan als ik je verhaal lees en daarbij moet ik zeggen dat ik je stiekem wel een beetje bewonder, juist omdat jullie dit met zn 3en hebben gedaan en er zo open over kunnen praten.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor het complimentje @Auraz !

Het was ook echt heel bijzonder om het samen te ervaren en er zo openlijk over te praten. Ik heb echt geluk gehad dat ik deze twee bijzondere personen via het drugs forum heb leren kennen. Eindelijk hoef ik me eens niet in te houden als ik mijn (bijna) grenzeloze passie voor psychedelica wil bespreken

PS laat het maar weten als je nog vragen hebt...
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo, ik ben nu ook klaar met je lijstje van tripreports die je me gaf :grin:
Super interessante ervaring die je gehad hebt die dag zeg! Klinkt als een heel goed idee van jullie om eerst wat te changa'en om in de mood te komen om dan te eindigen met de ultieme katapult op het einde.
Mijn interesse in DMT die al torenhoog is blijft maar stijgen!

Eik zei:
Toch zijn er ook duidelijke verschillen. Het meest opmerkelijke vind ik dat je brein nog zo nuchter aanvoelt. Om mezelf te testen ga ik rekensommetjes maken. Dit lukt verbazingwekkend goed. Ik verbaas me over het feit dat ik blijkbaar zwaar aan het trippen ben zonder dat mijn hersenen zijn aangetast. Hoe is dat nu weer mogelijk?!
Verder valt het me op dat de trip warm en vredig is. En dan opeens vrij plotseling neemt het effect af en land ik weer op de bank. Mijn eerste reactie is "Wow deze shit valt echt je ego aan!".
Klik om te vergroten...

Heel slim om te bedenken rekensommetjes te maken haha. Je zegt dat het je ego aantast. Bedoel je daarmee dat je meer eenheid met alles ervaart zonder verandering in je persoonlijkheid te ervaren?
In tegenstelling tot psilocybine en LSD die je verandert (mij bijvoorbeeld maakt het emotioneler). Klinkt super interessant, het is de eerste keer dat ik dit hoor over DMT. Zou dit komen omdat het zo goed op serotonine lijkt, meer dan die andere twee doen?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cerberus zei:
Super interessante ervaring die je gehad hebt die dag zeg! Klinkt als een heel goed idee van jullie om eerst wat te changa'en om in de mood te komen om dan te eindigen met de ultieme katapult op het einde.
Klik om te vergroten...
Ja dat was wel echt een goed idee van Psychedelibee!

Cerberus zei:
Mijn interesse in DMT die al torenhoog is blijft maar stijgen!
Klik om te vergroten...
Herkenbaar!

Cerberus zei:
e zegt dat het je ego aantast. Bedoel je daarmee dat je meer eenheid met alles ervaart zonder verandering in je persoonlijkheid te ervaren?
Klik om te vergroten...
Nee niet echt. Die ervaring had ik eerder op mijn heftigste en eerste paddo-ervaring. Dat was meer een "klassieke" egodood waar ik samensmolt met de rest van het universum. Bij DMT had ik meer het idee dat mijn ego, mijn persoonlijkheid, wel echt volledig weg was maar dat ik niet "samenging" met de rest van het universum maar dat ik veel eerder in een compleet andere dimensie terecht kwam. En ik vermoed dat mijn ervaring niet eens een volledige "breakthrough" was.

Cerberus zei:
In tegenstelling tot psilocybine en LSD die je verandert (mij bijvoorbeeld maakt het emotioneler). Klinkt super interessant, het is de eerste keer dat ik dit hoor over DMT.
Klik om te vergroten...
Ja de "headspace" is wel echt veel veel "nuchterder" dan bij LSD of Psilo. Je hebt het gevoel dat je nog redelijk helder bent en nog redelijk normaal na kunt denken terwijl je ondertussen dus ook het gevoel hebt dat je normaal realiteit en persoonlijkheid worden ontmanteld en je afgeschoten wordt naar een andere dimensie. Een erg bizarre paradoxale gewaarwording in ieder geval!

Cerberus zei:
Zou dit komen omdat het zo goed op serotonine lijkt, meer dan die andere twee doen?
Klik om te vergroten...
Dat zou ik niet durven zeggen. Ik ben geen neuro-wetenschapper. Maar ik vind het een leuke hypothese!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oooh nu snap ik het! Wel paradoxaal inderdaad ja, ik ben benieuwd.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel mooi report! Bij elke zin stijgt mijn nieuwsgierigheid.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thanks! Ik ben ook benieuwd naar jouw ervaringen. Hopelijk lukt het mij dit jaar ook nog eens om dmt verder te verkennen. Vind het wel reuze spannend hoor... 😅
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een fijn report weer.:handok3:

Naast de bijzondere dmt-ervaring ook bijzonder te lezen hoe jullie drieën elkaar gevonden hebben!! Ik ben voor meer drie-perspectieven-reports in de toekomst!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."